مخابرات ما
خبرگزاری مخابرات ما

اعلام راه ارتباطی آنلاین مدیرعامل شرکت مخابرات ایران با مخاطبان

[box]مخابرات ما – مدیرعامل شرکت مخابرات ایران، اعلام کرد: برای ارتباط بهتر با شما عزیزان، پیشنهاد، انتقاد و نقطه نظرات و ایده های شما را پذیرا هستم و از طریق نشانی ایمیل CEO@TCI.IR به طور مستمر در ارتباط خواهم بود.[/box]

مخابرات ما (محمد – سیتنا) –  مهندس سیدمجید صدری در اینستاگرامش نوشت:

امروز اولین دیدار عمومی را با عزیزان مجموعه مخابرات داشتم. اساسأ در دیدارهای حضوری با کارکنان، شرکت های پیمانکاری و تجاری همکار، بیشتر و بهتر می توان به زوایای مختلف موضوع پرداخت و در جریان جزییات امور قرار گرفت تا بتوان تصمیم و اقدامی مؤثرتر و شایسته تر اتخاذ کرد.
همفکری و بهره مندی از خرد جمعی، بخش جدایی ناپذیر برای اقبال در هر کاری است و با مشورت نقاط مثبت و منفی و جنبه های پنهان کار آشکار شده و ما را در تصمیم گیری متقن کمک می کند.
امروز پای صحبت همکاران نشستیم و در کنار مدیران و معاونین شرکت، با توجه به فوریت، اهمیت و الزام موارد مختلف، رهنمود های لازم ارائه شد و البته پیگیری موارد مطرح شده تا رسیدن به نتیجه مطلوب نیز در ادامه کار الزامی است.
تلاش ما این است که نقاط مثبت را تقویت و برای نقاط منفی، در کوتاه ترین زمان ممکن اقدام بهبود طرح ریزی کنیم و بی شک در این راه از همفکری و مشورت متخصصان و مجربان کار بی نیاز نیستیم.
برای ارتباط بهتر با شما عزیزان، پیشنهاد، انتقاد و نقطه نظرات و ایده های شما را پذیرا هستم و از طریق نشانی ایمیل CEO@TCI.IR به طور مستمر در ارتباط خواهم بود.
ان شاءلله با ادامه این برنامه به صورت پیوسته و منظم و ارائه راهکارها و اقدامات اجرایی مناسب، به روند حل و فصل مسائل سرعت می بخشیم تا شاهد اثرات مطلوب تر در کل شرکت باشیم.

***

887640cookie-checkاعلام راه ارتباطی آنلاین مدیرعامل شرکت مخابرات ایران با مخاطبان

نظرات بسته شده است.