مخابرات ما
خبرگزاری مخابرات ما

تودیع و معارفه خصوصی/ گزارش کار قدیمی ها و برنامه جدید ها را در کجا باید اعلام کنند؟

مخابرات ما – مخابرات ایران گزارش داده است که امروز مراسم تودیع و معارفه مدیران جدید مخابرات ایران برگزار شده است. از محتوای فنی و اجتماعی جلسه فقط یک جمله در این گزارش نوشته شده است:

مدیرعامل شرکت مخابرات ایران   گفت: با تغییر و تحولاتی که در سازمان شکل می گیرد، فکرها و ایده های جدید و نو در امور جاری می شود. او از خدمات و عملکرد مدیران قبلی تقدیر و برای مدیران جدید آرزوی موفقیت کرد.

اما این خبر در مورد افرادی که تودیع و معارفه می شوند چنین توضیح میدهد:

در جلسه شورای معاونین امروز، مهندس سیدمجید صدری، مدیرعامل شرکت از  آقایان: صادقی آرانی، عرب هاشمی به خاطر عملکردشان در سمت های قبلی تشکر و قدردانی و خانم طاهره مهدیه نجف آبادی، به عنوان معاون تجاری مدیرعامل، آقای ساسان کمیلی زاده به عنوان سرپرست امور فناوری اطلاعات و آقای سیدعلی ملک جعفریان به عنوان سرپرست مخابرات منطقه تهران معرفی شدند.

در ادامه مراسم نیز آقای صادقی آرانی، آقای عرب هاشمی و آقای ملک جعفریان به ارایه گزارشی از عملکرد و اقداماتشان در حوزه مدیریت خود پرداختند.

گزارش روابط عمومی همین بود.

در این گزارش جمله ای جالب نشان می دهد که تودیع و معارفه در جلسه ای خصوصی برگزار شده است: در جلسه شورای معاونین.

در این جلسه  صادقی معاون سابق تجاری مخابرات جایش را به مهدیه داده است.همچنین ملک جعفریان در امور فناوری اطلاعات جایش را به کمیلی زاده داده است.ضمن اینکه ملک جعفریان در مخابرات تهران جانشین عرب هاسمی شده است.

این مجموعه ها که مدیارنش عوض شده اند شانی بالاتر از این داشته اند.حداقل باید در فضائی بزرگتر، گزارش کار خود را ارائه می کردند.این رسم دیرینی است که برای رسانه ها بسیار ارزشمند است.رسانه هایی مثل ما دسترسی به اطلاعات و آمار فعالیت های مدیران ندارند لذا تنها فرصت ما همین جلسات است.

اینجا بحث سود و زیان شخصی مهم نیست بلکه شنیدن شرح فعالیت ها و قضاوت در مورد آن، حق رسانه هاست که باید ادا شود.

مهمتر از آن، مدیران جدید باید طرح و برنامه های خود را به معرض قضاوت رسانه ها بسپارند.

ما اماده ایم هر دو مورد را انجام دهیم.چه مدیران قدیمی گزارش و شرح کارشان را بفرستند و چه مدیران جددی برنامه هایشان را اعلام کنند ما منتشر خواهیم کرد.

 

887350cookie-checkتودیع و معارفه خصوصی/ گزارش کار قدیمی ها و برنامه جدید ها را در کجا باید اعلام کنند؟

Please rate this

0 1 2 3 4 5

نظرات بسته شده است.