مخابرات ما
خبرگزاری مخابرات ما

نویسنده مهمان: سردبیر مخابرات ما را بیشتر بشناسید.

[box]مخابرات ما(سردبیر) – نویسنده این مطلب شاهد بین من وخدایش, که حداقل 5 ماه از این نوشته می گذرد اما قصد انتشارش را نداشتم.[/box]

اصولا و هرگز نمی خواهم نامی, آرمی, اسمی, برندی یا … در کنار مخابرات و مخابرات ما مطرح شود.حتی نام خودم.

این نوشته در مورد سردبیر شما ماهها قبل نوشته شده با اینکه قول انتشارش را -ندانسته داده بودم- تا امروز نگهش داشتم.امروز بدلایلی منتشرش می کنم. تا همه بدانند چه خوب چه بد, هر کسی از من حرفی می زند راه به ناکجا آباد برده است.چه تعریف باشد چه مذمت! من هرگز نمی خواهم کسی مرا بشناسد با نامی غیر از سردبیر سایت مخابرات ما!

من همه چیز این دنیا را دیده ام! مشهور بودنش را! بی نام بودنش را! همه و همه را !

اینک آنقدر احترام اندوخته ام که نیازی به دفاع نداشته باشم.اما … این مطلب را پس از 5 ماه منتشر میکنم تا شاید حداقل ایده های مرا بهتر بشناسید.

راستی! یک مورد دیگر به توضیح نیاز دارد! مجبورم خشن شوم کمی! مرا ببخشید! قوانین گروه های مخابرات ما در شبکه های اجتماعی را من گذاشته ام! با افتخار می گویم! مدیران هیچ نیازی هم به تذکر برای حذف اعضا ندارند. چرا که سه قانون ساده نیاز به اخطار ندارد! مطالب مخابراتی , مودبانه, کار خودتان باشد. چه کسی است که این سه را تشخیص ندهد؟

بشدت مدیران گروههای مخابرات ما را توبیخ خواهم کرد اگر مطلبی خلاف این قواعد ببینم.مطلب لینک دار چون کار خودتان نیست شامل این محدودیت هاست. ا زمدیران گروهها گله نکنید!در این مورد جداگانه صحبت خواهم کرد.

“سردبير مخابرات ما” را كمى بيشتر بشناسيد

نویسنده مهمان : صیادی

دلم ميخواست اين مطلب را در زمان خدمتم بنگارم نه الان كه چند ماه است به جمع بازنشسته هاى شركت پيوسته ام ولى حقى كه به گردنم دارد را بايد در قالب الفاظ الكن بيان كنم هر قدر خيلى دير.

.
چندين سال است او و فعاليت هايش را ميشناسم اين اواخر بدليل برخى وجوه مشترك شخصيتى كه البته در او فوران ميكند و در من اندكى وجود دارد با هم رفيق هم شديم.

.
مطمئنم پس از حدود ١٢ سال كه از خلق رسانه مؤثرش ميگذرد اغلب شما نام او را هم نميدانيد من هم نامش را نميبرم چرا كه اگر دنبال اسم و رسم بود كافى بود عكسش را مثل خيلى ها بچسباند بالاى رسانه پر بيننده اى كه كاملا در اختيار اوست تا يك شبه شهرت كشورى كسب كند و پشتش هزار جور رانت به سمتش سرازير شود.

.
چند سال قبل در يك جلسه كه اكثر مديران مخابرات ايران بودند اسم “مخابرات ما” را از پشت تريبون ار زبان رئيس وقت هيات مديره شركت مخابرات ايران شنيدم كه در مورد يك مطلب ميگفت : موضوع را زودتر جمع كنيد، پشت تريبون استناد كرد به مطلبى كه آن زمان مخابرات ما در آن مورد نوشته بود .

آنجا بود كه تازه فهميدم برد رسانه اى كه اين بابا بدون هيچ حمايتى و با هزينه شخصى و خون دل خلق كرده است تا كجاست البته الان كه اين مطلب را مينويسم اعتقاد قلبى دارم برد رسانه اش چندين برابر آن زمان شده است.

.
از اين حرفها زود ميگذرم.

.
مهمترين ويژگى شخصيتى ايشان شخصيت محكم و غير قابل نفوذ اوست
با هيچ قيمتى نميتوان او را حتى وسوسه كرد كه مطلبى كه به نفع سيستم و عموم همكاران است را چاپ نكند و يا حتى تعديل كند.
وقتى پاى حقوق سيستم به ميان مى آيد همه رفاقت ها كاملا تعطيل است چه بسا در مورد رفقايش سختگيرى بيشترى هم ميكند بد نيست بدانيد تركش هاى نوشته هايش به خود بنده هم خورده البته به حق.

.
هر چند در مديريت زمان استاد است ولى مطمئنم بخش عمده اى از زندگى خانوادگى اش را بخاطر اين سايت تعطيل كرده است.
ارتباطات گسترده اى با همه دارد .
از اينكه بخاطر كسب اطلاع از يك موضوع يا مصاحبه با يك فرد تاثير گذار چند روز با هزينه شخصى و دور از خانواده به استان ديگرى سفر كند هيچ ابايى ندارد.
اطلاعات فنى و حقوقى درخور تحسينى دارد.
آنچنان حرفه اى با خبر ها برخورد ميكند كه شك ندارم خبرنگارى خوانده.

.
واقعا اگر ايشان و زحماتش و رسانه اش نبود در اين وانفسا چگونه صدايمان را به گوش همه ميرسانديم؟؟

.
خلاصه نوشتم كه مطلب را تا آخر بخوانيد .
هنوز خيلى حرفها در دلم هست شايد وقتى ديگر نوشتم
از ايشان خواهش ميكنم مطلبم را چاپ كند هر چند ميدانم اين جور كارها برايش سخت است.
در پايان از خودش و خانواده محترمش كه چند سال از حقوق خودشان كوتاه آمده اند تا صداى ما رسا بشود و به گوش بالادستى ها برسد خاضعانه سپاسگزارم
با آرزوى سلامتى و بهروزى براى همكاران و خانواده محترمشان

ارادتمند
با افتخار
دوست سردبير

 

886320cookie-checkنویسنده مهمان: سردبیر مخابرات ما را بیشتر بشناسید.

Please rate this

0 1 2 3 4 5

نظرات بسته شده است.