مخابرات ما
خبرگزاری مخابرات ما

روزهای بهاری، مدیر عامل مخابرات ایران فعال بود.

مخابرات ما- بر خلاف سالهای گذشته, این بار مهندس صدری مدیر عامل شرکت مخابرات ایران در ایام عید و در رسانه های اجتماعی مانند اینستاگرام بسیار فعال ظاهر شده است.

او در اولین مطلب منتشره نوشت:

[box]همکاران گرامی سلام
طبیعی است هر گاه قصد انجام کار، طرح یا برنامه ای را داشته باشیم به کمک کارکنان و همکاران انجامش میدهیم. پس از پایان کار نیز از آنان می خواهیم نظراتشان را بنویسند و اشکالات و کاستی های احتمالی را گزارش دهند.
اما در هیاهوی پایان سال، به دلیل شتاب فراوان امور، فرصت بازنگری و بازرسی فعالیتهای انجام شده را نداشتیم. بررسی فعالیت هایی از قبیل پرداخت زودهنگام حقوق و عیدی در دو ماه آخر سال و یا هدیه بهاری که به مدد مدیران ارشد مخابرات حاصل شد. البته لازم بود ما به وضعیت پیمانکاران محلی و نیروهای شرکتهای پیمانکاری رسیدگی بیشتری می کردیم. اما ممکن نشد.
حال می خواهیم از این فرصت استفاده کنیم و همه را به فراخوانی مهم دعوت کنیم که در آن نظرات خود را پیرامون پرداخت های پایان سال و کاستی هایش برایمان ارسال کنند، به ویژه نظراتی که بیانگر اشکالات احتمالی در پرداخت های پیمانکاران محلی باشد.
به دقت همه‌ی پیام ها را خواهیم خواند و در تصمیمات آنها را مد نظر قرار خواهیم داد.
موضوع مهم بعدی وضعیت فعلی اماکن رفاهی شرکت در ایام نوروز و مشکلات آن است.
ما یکی از شیوه های حفظ کرامت کارکنان و افزایش رضایتمندی آنها را در اهمیت دادن به دغدغه ها، رفاه و معیشت آنها و همچنین استفاده بهینه و حداکثری از منابع موجود شرکت، می دانیم.
لذا از شما می‌خواهم برای بهبود وضعیت اماکن رفاهی شرکت مخابرات ایران، پس از استفاده از آنها در ایام نوروز و بقیه اوقات سال، مشکلات و نقایص احتمالی را به همراه پیشنهاداتتان برای ارتقاء کیفیت و کمیت آن، در صورت امکان با مستندات کافی مانند عکس و تفصیلات برایمان ارسال کنید.
همانند عادت پیشین برای این مقوله ایمیلی را در نظر گرفتم که آدرس آن Ceo@Tci.ir می باشد.
طراوت روزهای شادی بخش بهار در زندگی شما ابدی باد.[/box]

مهندس صدری در ایام نوروز از کارکنان شرکت مخابرات ایران در دو مورد کمک خواسته است:

1- با توجه به اینکه زمان کمی برای بررسی مشکلات پیمانکاران محلی داشته است از کارکنان در شرکتهای محلی خواسته است مشکلات، کمبود ها و کاستی ها را برای او ایمیل کنند.

2- مهمانسراهای مخابرات مشکلات عدیده ای دارند.این بار مدیر عامل از همه خواسته است در هر جایی به مشکل برخوردند حتما اطلاعاتش را به ایمیل ایشان ارسال کنند.

.

این رفتار بی سابقه و بسیار جالب است.

برای اولین بار مدیر عامل مخابرات ایران میخواهد بدون واسطه با کارکنان در ارتباط باشد.جالب تر اینکه برایش رسمی و شرکتی, خدمات اولی و شسکامی و …. فرقی نمی کند.

ضمن تقدیر از این رفتار مهندس صدری، امیدواریم این رفتار ادامه پیدا کند.

885600cookie-checkروزهای بهاری، مدیر عامل مخابرات ایران فعال بود.

Please rate this

0 1 2 3 4 5

نظرات بسته شده است.