مخابرات ما
خبرگزاری مخابرات ما

سردبیر مخابرات ما، تبریک می گوید.

مخابرات ما (سردبیر) – در لحظات پایانی سال 96 هستیم.از ساعتی دیگر 97 می آید.هنوز ما مخابراتی ها روزگار مناسبی نداریم.اما من همیشه به آینده نگاه می کنم. آینده را اگر از خودمان بگیریم هیچ چیزی ما را به تلاش وادار نخواهد کرد.

این یازدهمین بهاری است که به شما تبریک می گویم از موذنه ای بنام مخابرات ما.در این سال ها هرگز نامی جزمخابرات ما مطرح نکرده ام.امروز پس از یازده بهار حداقل 99 درصد از شما عزیزان مرا به نام نمی شناسید اما مخابرات ما برای این همه آشناست.

این یعنی من و ما،در پیشگاه ملتی مسلمان و ارزشمند و قدرشناس، و در محضر بخشی از آنان بنام کارکنان مخابرات ایران هرگز هیچ به حساب نمی آییم.

این یعنی همه ما در جهت بزرگداشت یک نام بتام ایران، یک بخش بنام مخابرات و در راس همه امور یک ایمان و یک عقیده  تلاش می کنیم، نام میگیریم و حاضر می شویم.

بگذریم.

در آستانه بهار طبیعت، دوباره به آینده می اندیشیم.

دوباره به امید آینده کمر راست می کنیم، دست را سایبان چشم می کنیم و به فردا نگاه می کنیم.فردایی که از همین امروز شروع می شود.

ما باید تغییر کنیم.ما باید فردا را دوباره خودمان با دستهای خودمان بسازیم.ما باید مخابرات را دوباره بسازیم.دوباره!

فقط این امید است که ما را به فردا و فرداها پیوند می زند.

بهار است و تمام احساس ما نوید می دهد روزهای بهتری که در راه است.از کسانی که این حس را در انتهای سال 96 در ما برانگیختند صمیمانه سپاسگزارم.

سال نو  مبارک!

عشق ، امید بهروزی و سعادت قرین راهتان باد

خورشید همیشه در پیشانی روزگارتان درخشان باد

سردبیر مخابرات ما

29 اسفند 1396 – یکم فروردین 1397

مشهد مقدس

 

884080cookie-checkسردبیر مخابرات ما، تبریک می گوید.

Please rate this

0 1 2 3 4 5

نظرات بسته شده است.