مخابرات ما
خبرگزاری مخابرات ما

بررسی وقایع مخابراتی در سال 96- فروردین و اردیبهشت

[box]مخابرات ما – در فرصت اندک باقی مانده تا پایان سال 1396 شمسی، بصورت گذری عناوین مهم خبری هر ماه را تقدیم می کنیم به این امید که عامل پیشرفت امور در سال آینده باشد.

در این مجموعه هرگز بحث تحلیل و شناخت نیست فقط اعلام عناوین است.ضمن اینکه لینک های مناسب نیز برای محققان برای مطالعه بیشتر تنظیم شده است.[/box]

 

فروردین 1396

سایت مخابرات ما در دهمین سالگرد تاسیس این سایت، تندیس های یادبودی طراحی کرد که در نهایت به 26 تا رسید.در فروردین ماه، سردبیر از خوانندگان و اعضای سایت خواست برای انتخاب شایستگان دریافت تندیس به او کمک کنند.در میان دریافت کنندگان تعدادی اعضای سایت بودند و تعدادی مدیران منتخب کاربران.

در این ماه گفتیم افزایش تعرفه مخابرات، با نام مخابرات اما به کام دولت. دلیلش نیز بالابردن درصدهای ویژه دولت از دریافتی ناخالص مخابرات!

اولین تصاویر از  معاونت نیروی انسانی مخابرات منتشر شد. یکی دو روز به انتهای سال 95 مانده بود که اعلام شد محمدعلی باطنی بازنشسته شده است و  دیانی جانشین او شده است.

اولین تغییر مدیریتی تبریز را نشانه رفت.مهندس فرقانی مدیر منطقه آذربایجان شرقی بازنشسته شد و مهندس حیدری جوان بجای او نشست.

مهندس فیضی آخرین مدیر عامل دولتی و اولین مدیر عامل بخش خصوصی با سایت مخابرات ما گفتگو کرد.

اجتماع مدیران در کیش برگزار شد. همه  مدیران برای برگزاری اجلاس سالانه به کیش فراخوانده شدند در حالی که در طی جلسه دو روزه، بسیاری حتی موفق نشدند در طول روز خلیج فارس را ببینند! در حقیقت پیوسته در جلسه بودند. به همین دلیل از مدیر عامل پرسیده شد: چرا جلسه را به کیش بردید آن هم با این همه هزینه!؟

 

اردیبهشت 96

کارگزاران در جلوی در ورودی مخابرات ایران تجمع کردند بنحوی که هم در ورودی بسته شد هم ورودی-خروجی پارکینگ.

در این ماه پروژه تانوما یا فیبر نوری مخابرات با حضور معاون اول رئیس جمهور و وزیر ارتباطات و مدیر عامل شرکت مخابرات ایران افتتاح شد.

از سرود ویژه شرکت مخابرات ایران با ضرب آهنگی تاریخی برای اولین بار پرده برداری شد.

در روز هشتم اردیبهشت و همزمان با دهمین سال افتتاح سایت مخابرات ما، لیست دریافت کنندگان تندیس و هدایای ویژه سایت مخابرات ما – به انتخاب خوانندگان و اعضای آن – اعلام شد.

مخابرات ما در مطلبی خطاب به مدیران ارشد شرکت مخابرات نوشت: به خودتان زحمت بدهید و بصورت غیر رسمی و دوستانه با کارکنانتان صحبت کنید. اما دکتر سرائیان تا آخرین گام حتی یک دیدار عمومی با کارکنان نداشت!

از نشان ویژه ده سال فعالیت سایت مخابرات ما و هدیه ویژه آن، رونمایی شد. توضیحات هر نماد از این نشان زیبا را در این آدرس بخوانید.

 

دریافت کنندگان این هدیه زیبا و لوح تقدیر در دو بخش معرفی شدند:

این هدیه بسیار براق و منعکس کننده نور بود.با دوربین های معمولی نشد عکس خوبی بگیریم. بعدها برندگان این هدیه عکس هایش را برایمان فرستادند.

 

-تشکل های کارگری مخابرات نشست خود را در همدان برگزار کردند.

-سفرنامه سردبیری به استان سمنان منتشر شد.مدیر این منطقه مهندس دارابی گفتگوی جالبی با سردبیر مخابرات ما داشت.

زمستان یورت گلستان را سیاه پوش کرد.ریزش انبار 13 نفر از هموطنان را کشت و همکاران ما را عزادار کرد. این سرآغاز مصیبت های طبیعی برای مردم ایران بود.سال سختی بر ما گذشت! خروس ایرانی ها خوش یمن نبود!

-جلسه شورای عالی تشکل های کارگری با معاون مالی شکست خورد.از پیش می شد حدس زد که مهندس دیانی با خواست کارکنان فاصله دارد.

-یکپارچگی در حوزه نرم افزار آغاز شد ولی متاسفانه نیازهای استانها دیده نشد.

مراسم روز جهانی ارتباطات با شعارهای بزرگ برگزار شد.اما مثل همیشه در پایان سال دیدیم که اقدامات ما کوچک بوده است.

مجمع سالانه مخابرات برگزار شد. در این جلسه سهامداران حقیقی به شدت به میزان سود اعلامی معترض بودند. مخابرات ما بصورت آنلاین، زنده و مستقیم مجمع را روی کانال و سایت و گروه های تلگرامی خود پوشش داد.

 

*************

 

 

880910cookie-checkبررسی وقایع مخابراتی در سال 96- فروردین و اردیبهشت

Please rate this

0 1 2 3 4 5

نظرات بسته شده است.