مخابرات ما
خبرگزاری مخابرات ما

تحقق اقتصاد مقاومتی با روحیه بسیجی امکان‌پذیر است

[box] مخابرات ما – مدیرعامل شرکت مخابرات ایران در شانزدهمین همایش فرماندهان بسیج مخابرات مناطق سراسر کشور با اشاره به اولویت های مجموعه بسیج در دوران کنونی گفت: در بخش های فنی و صنعتی از جمله مجموعه مخابرات، نبردی اقتصادی در جریان است که فقط با روحیه و توان بسیجی می توان به تحقق اقتصاد مقاومتی و حمایت از تولید داخلی نائل شد.[/box]

مخابرات ما (محمد –  ایران اکونومیست) – مهندس سیدمجید صدری در شانزدهمین همایش فرماندهان پایگاه های مقاومت بسیج استان ها که  چهارشنبه، 16 اسفندماه در محل سالن کنفرانس ساختمان مرکزی شرکت مخابرات ایران برگزار شد، ضمن اعلام مطلب فوق خاطرنشان کرد: بسیجیان در دوران دفاع مقدس پیشتاز دفاع از کشور و انقلاب بودند و امروز نیز لازم است پیشتاز جاری سازی تعهد به ارزش ها و فرهنگ انقلاب اسلامی و انجام تمام فعالیت ها با روحیه بسیجی باشند.

وی افزود: رفتار و منش فرماندهان بسیج مخابرات مناطق، همواره باید الگویی برای تمام بسیجیان وکارکنان شرکت باشد .

مهندس سیدمجید صدری خاطر نشان کرد: اکنون جهاد بسیجی وار در این زمینه است که صنعت مخابرات را به سمت تحقق اقتصاد مقاومتی و استفاده از نیروهای توانمند و تحصیل کرده داخل کشور هدایت کنیم تا منشا تحول و خیر و برکت برای سازمان و کشور خود باشیم .

وی اضافه کرد: در زمینه های فنی، نیروی انسانی و بازاریابی نیاز به استفاده از تخصص و تعهد مهندسان بسیجی داریم و امیدواریم با حمایت تمامی بسیجیان و ایثارگران مخابرات و تمام کارکنان، شرکت مخابرات ایران را به جایگاه شایسته و ارزشمند آن در حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات برسانیم.

در این مراسم که مهندس یافتیان، عضو هیات مدیره شرکت مخابرات ایران، مهندس سعید مهدیون، فرمانده بسیج وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، علی علویان فرمانده حوزه مقاومت بسیج مخابرات ایران ، وحید امینی مدیرکل حراست مرکزی شرکت مخابرات ایران، محمد مهدی شیوا مدیرکل دفتر مدیرعامل و فرماندهان پایگاه های مقاومت مخابرات مناطق سراسر کشور حضور داشتند، علویان فرمانده حوزه مقاومت بسیج شرکت مخابرات ایران ضمن تبریک ولادت حضرت فاطمه زهرا (س)، گزارشی درمورد طرح ها و برنامه های مختلف بسیج در سالی که گذشت، ارائه داد.

فرمانده بسیج مخابرات ایران افزود: طرح های اجرا شده و یا درحال اجرا، همگی در راستای دست یابی به وحدت ، تعلق سازمانی  و افزایش روحیه هم افزایی و همگرایی انجام شده و مجموعه بسیج در برگزاری تمامی اعیاد و مناسبت های مذهبی، کاروان های راهیان نور و مراسم مختلف حضور فعال داشته است.

علویان، برگزاری شانزدهمین همایش فرماندهان پایگاه های مقاومت بسیج استان ها در شرکت مخابرات ایران را در تقویت مبانی فکری و ارزشی تمام مجموعه بسیج موثر دانست و افزود: کادرسازی، جانشین پروری، جذب حداکثری به منظور بصیرت افزایی و همچنین تقویت حضور بسیجیان در فضای مجازی به منظور تبیین ارزش ها و دفاع از آرمان ها، از مهم ترین حوزه های فعالیت مجموعه بسیج است.

مهندس مهدیون، فرمانده بسیج وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات نیز به فرمایش مقام معظم رهبری درمورد حضور بسیج در همه عرصه ها به عنوان یک راهکار برای برون رفت از بسیاری از مشکلات، اشاره کرد و افزود: بسیج در عرصه نبرد و در جبهه های جنگ خوش درخشید و اکنون زمان آن است که در عرصه های مورد نیاز دیگر  مانند عرصه های عمومی از جمله فرهنگ ، کارآمدی و فسادزدایی حضور فعال و تاثیرگذار داشته باشد.

مهدیون در ارتباط با فضای مجازی گفت : باید حضوری هدفمند در شبکه های مجازی داشته باشیم و کم کاری های گذشته در این مورد را جبران کنیم، چون هرجا در این فضا کم کاری شده  دشمن حضور خود را در آن نمایان کرده است.

وی به از بین رفتن مرزها در فضای مجازی اشاره کرد و گفت: به عنوان مثال از شبکه تلگرام بیش از 180 هزار خانواده در ایران، درآمد مستقیم کسب می کنند و بیش از چند ده میلیارد تومان گردش مالی این موضوع می باشد، فرض کنید مدیریت این اپلیکیشین به دلیلی نخواهد به ایرانیان سرویس دهد، پس باید در جهت تقویت و حمایت از اپلیکیشین های داخلی با تمام توان اقدام شود و امیدواریم بسیجیان عزیز که تحصیل کردگان دانشگاهی هم در بین آنها بسیار زیاد است، در این زمینه تلاش لازم را داشته باشند.

مهندس مهدیون، همچنین رعایت سبک زندگی اسلامی و تقویت آن را جزء اولویت های بسیج دانست و با تاکید بر حفظ سلامت اداری، خواستار  تقویت اقدامات بسیج در این مورد شد.

***

879270cookie-checkتحقق اقتصاد مقاومتی با روحیه بسیجی امکان‌پذیر است

Please rate this

0 1 2 3 4 5

نظرات بسته شده است.