مخابرات ما
خبرگزاری مخابرات ما

پاسخ کارمند مخابرات به مخاطب فوری (در مخابرات چه خبر است؟)

[clear]

مخابرات ما- خواننده سایت خبر فوری در اعتراض به مخابرات در مطلب نوشته است:

نامه یک مخاطب خبرفوری به مسئولان: در شرکت مخابرات دقیقا چه خبر است؟!

خواننده در این مطلب اشاره میکند که در منزل نشسته بود که به شماره منزلش زنگ می زنند. وقتی دقت می کند شماره منزل خودش را می بیند.ای ن موضوع او را نگران می کند لذا به مخابرات سری میزند تا پاسخی قانع کننده بگیرد اما پس از یک ماه به او چیزی نمی گویند.

.

یکی از اعضای سایت مخابرات ما و کاربر گرامی این سایت، باز نشر این خبر را در سایت ما می بیند. لذا دست به قلم می شود و پاسخ قانع کننده ای به این خواننده معترض و البته صاحب حق می دهد. بخوانید:

[box]

ناشناس

سردبیر جان این موضوع عادی است وقتی متصدی ام دی اف خرابی را روی بوخت چک می کند اول باید مطمن شود دقیقا همان شماره را دارد امتحان می کند برای همین یک کد را وارد می‌کند مثلا در سوییچ هواوی کد ۱۸۹ بعد از اینکه کد شماره گیری شد وگوشی را قطع کنید تلفن به صدا در می اید و شماره تلفن روی صفحه تلفن ظاهر می شود وقتی سوکت را از روی بوخت میکشید تلفن در منزل مشترک با شماره خودش زنگ میخورد پس جای نگرانی نیست دوستان در حال تست خطوط بوده اند

[/box]

از توضیح ایشان سپاسگزاریم.کاش همکاران ما در مرکز تلفن این خواننده عزیز و مشتری گرامی، این توضیح را بخوانند و به وی ابلاغ کنند تا آرامش به او برگردد.

 

 

879240cookie-checkپاسخ کارمند مخابرات به مخاطب فوری (در مخابرات چه خبر است؟)

Please rate this

0 1 2 3 4 5

نظرات بسته شده است.