مخابرات ما
خبرگزاری مخابرات ما

روابط عمومی گزینشی با خبرها برخورد می کند.

[kkstarratings]

[box]مخابرات ما (سردبیر) -اگر من روزی بتوانم نویسنده ها را وادار کنم در ادیتور سایت مطلب تایپ کنند کار من بسیار کمتر خواهد شد.این نویسنده خوب ما هم در بخش کامنت ها مطلب فرستاده! کاش شما یک هفته سردبیر می شدید![/box]

 

روابط عمومی گزینشی با خبرها برخورد می کند.

در رابطه با این نوشته و پاسخ

نظرات نویسندگان الزاما نظر سایت نیست

نوشته: بهشتی فر

مخابرات ما – باسلام خدمت همکاران گرامی

اینکه روابط عمومی شرکت مخابرات ایران نسبت به گذشته افت شدیدی پیدا کرده بر همگان روشن است .

روابط عمومی مخابرات ایران نه تنها منعکس کننده خوبی برای خبرهای مخابراتی نیست و خیلی کم و گزینشی خبرها را منعکس می کند . بلکه در بعد همایش ها و سمینارها نیز فقط هوای مدیران ارشد را دارد و بقیه کارکنان و مدیران رده پایین را اصلا به حساب نمی آورد .

قبلا به مناسبت اعیاد مختلف مراسماتی توسط روابط عمومی شرکت برپا میشد و همکاران و خانواده های آنها یکدیگر را ملاقات می کردند و از مراسم هم استفاده می کردند و صمیمیت و شادی را در شرکت رواج می دادند . این موضوع موجب دلگرمی کارکنان می شد و احساس می کردند شرکت به آنها بها می دهد اما از سه چهار سال اخیر این موضوع کمرنگ شده و از زمان مدیریت جدید روابط عمومی کلا این موضوع حذف شده است .

ایشان هم این تفکر را دارند که ارزش ندارد برای کارمند هزینه کنی و در حال حاضر هرچیزی مربوط به کارکنان باشد توسط روابط عمومی حذف شده است.

همکارانی که در نمایشگاه تلکام حضور داشتند رفتار زشت روابط عمومی را با کارکنان دیدندکه مبادا ریالی برای کارمند مخابرات هزینه شود.

روابط عمومی باید این درک را داشته باشد رفتاری که با کارکنان شرکت می کند زیر ذره بین است و اگر براستی تخصص روابط عمومی را داشتند اینگونه رفتارها بعید بود .

در جوابیه روابط عمومی مشخص است یکی به نعل زده یکی به میخ. این پنهان کاریها و عدم تبادل اطلاعات در میان کارکنان باعث شده کارکنان حس خوبی نسبت به عملکرد شرکت نداشته باشند .

نمونه آن مقایسه سیستم Paperless فعلی که آقای باطنی آن را برقرار کرده با سیستم قبلی Paperless که طوری طراحی شده که کارمند فقط نامه های خود را ببیند نه چیز بیشتری حتی قادر نیست نامه خودش را پرینت بگیرد . اینقدر محدودیت در این سیستم اعمال شده که مدیران میانی و معاونت ها هر کاری کردند پنهان بماند و هیچکس در شرکت مطلع نشود و نتیجه این شد که خیلی از کارهای غیر روال آنها در سیستم دیده نشد .

اطلاعات ۱۱۰ مدیر شایسته که توسط معاونت منابع انسانی بدون ضابطه و پشت پرده انتخاب شدند که به دید بسیاری از همکاران فرهیخته شرکت اصلا مناسب برخورداری از چنین سرمایه گذاری توسط شرکت را ندارند بعبارتی بجای شایسته سالاری که شعار آنهاست کوتوله پروری را جایگزین کرده اند. این همه پنهان کاری در سفرهای خارجی آقایان و پاداش های کلان و قراردادهای مشاوره ای و خرید تجهیزات بدون توجیه نتیجه اش اینست که الان همه کارکنان ناراضی هستند و آقای مدیر عامل محترم نیز با مشکلات عدیده ای برای برطرف کردن آنها مواجه است که جز با تکاندن ناشایسته ها و باندهای موجود شرکت نمی توان به این مهم دست یافت اگر ضابطه بجای رابطه صرف در شرکت جایگزین شود و بسیاری از رابطه ای ها برکنار شوند چه می شود آن زمان شرکت می تواند ادعا کند که به سطح حداقلی در بلوغ سازمان رسیده است .

 

878800cookie-checkروابط عمومی گزینشی با خبرها برخورد می کند.

Please rate this

0 1 2 3 4 5

نظرات بسته شده است.