مخابرات ما
خبرگزاری مخابرات ما

کارخانه مخابرات راه‏ دور ایران به طور کامل ورشکست شده است

[box] مخابرات ما – محمد جواد آذری جهرمی گفت: کارخانه صنایع مخابراتی راه دور کاملا ورشکست و تعطیل شده است و عملا می‌توان گفت این کارخانه دیگر هیچگونه فعالیتی ندارد.[/box]

مخابرات ما (محمد –  عصر اقتصاد ) – محمد جواد آذری جهرمی، درباره وضعیت کارخانه مخابرات راه‌دور ایران (ITI) به عنوان یکی از کارخانه‌های قدیمی و بزرگ حوزه مخابرات گفت: این علاقه وجود داشت که این کارخانه احیا شود اما به این دلیل که کارخانه مخابرات راه‌دور ایران در اختیار بخش خصوصی بود، احیای این کارخانه انجام نشد.

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات با بیان این که کارخانه ITMC با حمایت دولت جان دوباره‌ای گرفته است، گفت: کارخانه ITMC از شرکت کارخانجات مخابراتی ایران یکی از نمادهای مهم کشور است  که در آستانه ورشکستگی بود اما با حمایت دولت، بخش بزرگی از بدهی‌های این کارخانه بخشیده شد و بدهی‌های این کارخانه قسط‌بندی شده است.

آذری جهرمی افزود: علاوه بر احیای کارخانه ITMC، فرآیند بازنگری در خط تولید این کارخانه انجام شده است تا به تولید محصولات مورد نیاز در کشور و دارای بازار اقدام کند.

وی تاکید کرد: یکی از بخش‌های کارخانه ITMC، خط تولید سنسورهای هوشمند برای مدیریت شهری هوشمند است که از جمله تجهیزات اساسی در شهر هوشمند به شمار می‌رود.

وزیر ارتباطات ادامه داد: به سندیکای مخابرات ابلاغ شده است که یکی از حوزه‌هایی که باید به صورت پررنگ در آن نقش داشته و فعالیت داشته باشند، تامین تجهیزات و سنسورهای بخش شهر هوشمند محسوب می‌شود که از اهمیت بالای اقتصادی برخوردار است.

***

878650cookie-checkکارخانه مخابرات راه‏ دور ایران به طور کامل ورشکست شده است

Please rate this

0 1 2 3 4 5

نظرات بسته شده است.