مخابرات ما
خبرگزاری مخابرات ما

اگر ما گذشته را شخم نمی زنیم از نجابت ماست!

نوشته: نادری80

مخابرات ما – جالب است! هر قدر ما سعی می کنیم در فضایی آرام به پیشرفت برنامه های مدیران کمک کنیم، نتیجه ای دیگر می دهد! یعنی گروهی از مدیران چسبیده  فکر میکنند کار دیگری از ما بر نمی آید!

.

تا به امروز وقتی مدیری (مدیرانی) سالم جهت اشاره ما را گرفتند دیگر کار خود را تمام شده دانستیم. همیشه جهت اشاره ما هم به سمت مشکل موجود بوده است.هرگز به علل و عوامل ایجادش کاری نداشته ایم.چرا که اگر بخواهیم به علل  و عوامل ایجادش بپردازیم باید پرونده خیلی ها را باز کنیم. باید از خیلی نبایدها حرف بزنیم! باید گذشته را شخم بزنیم!

شخم گذشته یعنی زیر و رو کردن نوع مدیریتها! یعنی بیرون ریختن هر آنچه موجب بی نظمی در این شرکت مادرمرده شده است! یعنی بیرون ریختن پرونده تمام مدیران!

اینجاست که … دیگر صبر کرده ایم… صبر نه به اختیار خود بوده است! بلکه به دستور سردبیری بوده است که آرمانشهرش مدینه فاضله مسلمانی  است! او چنین دستور داده! اما اگر اراده کند خروارها مطلب بکر از زیر این خاک قابل شخم بیرون می ریزیم!.

 

اگر امروز ما گذشته را شخم نمی زنیم دلیل نمی شود گروهی خود را صاحب حق بدانند!  این گروه اندک بدانند صبوری ما از کم توانی ما نبوده است! صبوری ما از کم اطلاعی ما از رابطه ها و شرکتها و پیمانها نبوده است.بلکه بر سر عهد خود با سردبیر باقی مانده ایم.

.

نه دوستان!

نه!

اگر ما بخواهیم زمین فرسوده مخابرات را شخم بزنیم این دوستان مدعی هرگز نمی توانند حتی یک روز روی آن قدم بزنند!

.

در این شرکت همه چیز روشن و واضح است. شاید اینان سر خود را زیر برف برده باشند! اما همه چیز واضح است! و در طی دو سال گذشته در اختیاز بازرسان و ماموران دلسوز و سینه سوخته این کشور بزرگ اسلامی در حال بررسی است.

.

انتشار آن هم  از انگشت کوچکمان بر می آید!

در این شرکت فرسوده اگر این گروه اندک مدیران کم هنر ، هنری می داشتند که امروز وضع ما این نبود!

در این شرکت خسته اگر اینان مدیریتی داشتند که امروز چشم ما به درآمد همراه نبود!

در این شرکت مادر مرده  اگر این اندک فرسوده ها قدرت کار داشتند که امروز ما برای پرداخت حقوق و یا نیم ریال اضافه کردن به حقوق شرکتی ها اینطور وا نمی ماندیم!

.

از مدیران پر کار، سالم، خسته و هنرمند پوزش می خواهم اما اجازه میخواهم خطاب به این گروه اندک که شاید در هر استان بقدر انگشتان یک دست هم نباشند حرفی بزنیم و چیزی بگوییم!

می خواهیم به آنان بگوییم:

آقایان! بس کنید لطفا!

هنرهای کلامی خود را برای روزی نگه دارید که پاسخ قانون این کشور را می دهید!

سر به سر ما هم نگذارید! ظاهر آرام ما شما را به بیراهه نبرد!

 بزودی خوشبختانه  خواب آرام شمایان   آشفته خواهد شد!

توصیه ما این است که قدری به فکر مردم باشید.قدری به فکر کارکنان باشید شاید به برکت این خدمات خدای مهربان از شما بگذرد!

 

878420cookie-checkاگر ما گذشته را شخم نمی زنیم از نجابت ماست!

Please rate this

0 1 2 3 4 5

نظرات بسته شده است.