مخابرات ما
خبرگزاری مخابرات ما

افزایش پهنای باند مخابرات تا قبل از سال ۹۷ اجرایی می شود

[box] مخابرات ما – معاون استانداری تهران گفت: پهنای باند مخابرات برای شهر الکترونیک تا قبل از سال ۹۷ در سراسر کشور اجرایی می شود.

[/box]

مخابرات ما (محمد – باشگاه خبرنگاران جوان) – احمد تواهن معاون فنی استاندار تهران در دوازدهمین جلسه کارگروه کاهش آلودگیهوا در رابطه با عملیاتی شدن شهر الکترونیک در شهر تهران اظهار کرد: در شهری مانند سئول حدود ۵۰۰ نقطه به صورت زیر ساخت های الکترونیکی فعالیت می کنند که کشور ما نیز می تواند با افزایش پهنای باند این فعالیت را انجام دهد.

وی افزود: خوشبختانه دولت تدبیر و امید و مخابرات اقدامات خوبی در این زمینه انجام داده اند و قرار است که افزایش پهنای باند تا قبل از آغاز سال ۹۷ در سراسر کشور راه اندازی شود.

تواهن گفت: شهر الکترونیک در دستور کار استانداری تهران نیز قرار دارد و موافقت نامه هایی در این زمینه با دستگاه های اجرایی صورت گرفته و این دستگاه ها نیز در این شرایط باید استاندارهای لازم را در زمینه حمل و نقل رعایت کنند.

وی ادامه داد: براساس این موافقت نامه ذی صاحبان خدمات الکترونیک و دستگاه های اجرایی باید خدمات خود را عملیاتی کنند،بخصوص سرویس های ادارات بهتر است الکترونیکی شوند.

معاون فنی استانداری تهران تصریح کرد: شهر الکترونیک به خصوص در زمینه حمل و نقل را به عنوان مصوب به سازمان برنامه و بودجه پیشنهاد و در دستور کار قرار دهیم .

***

878190cookie-checkافزایش پهنای باند مخابرات تا قبل از سال ۹۷ اجرایی می شود

نظرات بسته شده است.