مخابرات ما
خبرگزاری مخابرات ما

بیمه دانا با همان اشکالات سال قبل دوباره تمدید شد؟

مخابرات ما – بیمه تکمیلی و بیمه دانا در سال گذشته مشکلات بی شماری برای کارکنان ایجاد کرد.هم ما و هم مدیران می دانستند که این بیمه در زمستان 96 تمام می شود و چنانچه به همان شکل تمدید شود ظلم مضاغفی است در حق کارکنان.

دقیقا به همین دلیل بود که معاونت توسعه نیروی انسانی تیمی خبره و کارکشته را از میان افراد استانها انتخاب کرد تا بیمه تکمیلی با دانا تحلیل گردد و مشکلاتش اعلام شود.

این کار مفید انجام شد و در آذر ماه نتیجه این تحقیقات به مهندس دیانی تحویل داده شد.

ماه گذشته خبر رسید که : قرارداد بیمه تکمیلی با بیمه دانا تمدید شد! … با همان ویژگی ها و با همان مشکلات!

گفته می شود دلیل این امر تغییر مدیران و هیئت مدیره مخابرات بوده است.یعنی چون مدیر عامل و هیئت مدیره عوض شده است به نتایج بررسی تیم خبرگان توجه نشده است!

عذر بدتر از گناه!

بقیه عوض شده بودند، ولی مهندس دیانی که سر جایش بود! نتایج بررسی تیم کارشناسی که از بین نرفته بود! مهندس مطهری و مدیران تدارکات که هنوز بودند! چرا حوزه نیروی انسانی و حوزه تدارکات به آن گزارش توجهی نکرده اند؟

.

غیر از این عدم توجه دسته گل دیگری نیز به آب داده شده است!

سرکت بیمه دانا به شکا کاملا سر خود – این کلمه برای شما آشنا نیست؟- بخشی از قرارداد را دستکاری کرده و برای استانها فرستاده است.احتمالا بخشی از استانها نیز بدون توجه به این مسئله آن را امضا و به بیمه دانا تحویل داده اند!

فعلا معاون توسعه نیروی انسانی دستور برگشت تمامی فرم های بیمه دانا را صادر کرده است.او به استانها دستور داده هرگز فرم قرارداد با دانا را امضا نکنند. چرا؟!….

.

بله! مشکلی که یکی از مدیران شیرازی متوجه آن شده است و به دیگران تذکر داده نکته ای مهم و اساسی بوده است که بیمه دانا عمدا در قرارداد گنجانده است!

بیمه دانا در یکی از بندهای قراردادش که برای استانها فرستاده این بند را جا داده است که:

چنانچه مشخص شود بیمارخاص، در سال قبل از این بیمه بیمار بوده است بیمه دانا به او هیچ خسارتی پرداخت نمی کند!

در حالیکه این بند کاملا ساختگی است و باید اینطور باشد که : کافی است شخص بیمار  در سال گذشته بیمه تکمیلی با یکی از شرکتهای بیمه داشته باشد. فرقی هم ندارد با کدامیک! بالاخره بیمه قبلی سلامت او را با عقد قرارداد تضمین کرده است.

حالا باز بیمه دانا مثل سال گذشته هزاران ادا در خواهد آورد و یک سال دیگر نیز کارکنان را آزار خواهد داد چرا که مدیران مخابرات در بزنگاه قرارداد عوض شده اند و مدیران نیروی انسانی نیز قدرت کافی برای پیگیری نداشته اند!

 

878140cookie-checkبیمه دانا با همان اشکالات سال قبل دوباره تمدید شد؟

Please rate this

0 1 2 3 4 5

نظرات بسته شده است.