مخابرات ما
خبرگزاری مخابرات ما

شما نوشته اید : صدری عزیز! به کار گیری افرادی که تفکرات سازمانی ندارند اشتباه است .

[box] مخابرات ما -با سلام خدمت مدیرعامل محترم مخابرات ایران سید مجید صدری و با تشکر از زحمات بی پایان سر دبیر خستگی ناپذیر که محیطی را برای اشتراک نظرات همکاران مخابرات در سراسر کشور عزیزمان ایجاد کردند : [/box]

مخابرات ما (محمد ) :

  1. محمد

    با سلام خدمت مدیرعامل محترم مخابرات ایران سید مجید صدری و با تشکر از زحمات بی پایان سر دبیر خستگی ناپذیر که محیطی را برای اشتراک نظرات همکاران مخابرات در سراسر کشور عزیزمان ایجاد کردند :
    مشورت ادراک و هشیاری دهد
    عقلها مر عقل را یاری دهد
    و اما اینکه فرمودید : “نگرانی من مشکلات معنوی این نوع سمت سازمانی بود” نشان از توجه شما به کارکنان و مدیران هستش که قابل تقدیر است.
    ولی توجه شما به چند مطلب زیر ؛ راه گشا خواهد بود :
    – آزموده را آزمودن خطاست پس به کار گیری مجدد مشاوران ، خطای دیگری محسوب میشود مخابرات فعلی نتیجه مدیریت مشاوران کنونی است.به عنوان یک مصداق مدیر عامل ۱۲ ساله قزوین را عرض می کنم که مشکلات زیادی را در مخابرات از خود به جا گذاشته است و عملکرد منفی او مشهود و مدیران میانی ضعیف او موجود و در دست سازمان مونده است.
    – اکثر مشاورین در این چند سال اخیر فقط دنبال پاداشهای آنچنانی بودند و کار برجسته ای را برای مخابرات انجام ندادند و بیش تر از حق و حقوق شان از بیت المال به نحوی از انحاء برداشت کردند.کافی است آقای بیگدلی متوسط دریافتی آنها را در این چند سال اخیر حساب کند. اکثر اینها تفکرات شخصی داشتند و دارند پس به کار گیری افرادی که تفکرات سازمانی نداشته و ندارند اشتباه است پس برای برگشتشان به پیکره اجرایی غصه نخورید.
    – اینها کسانی هستند که به بیت المال خیانت کردند شما از مدیران مناطق کنونی وضعیت فعلی مالی و نگهداری مناطق را جویا شوید و ببینیدچه فاصله زیادی تا وضعیت مطلوب دارند امام علی (ع) چقدر در خرج کردن بیت المال سخت گیر بودند حضرت علی می فرمایند : سوگند به خدا! اگر بر روی خارهای سعدان، به سر ببرم و یا با غل و زنجیر، به این سو و آن سو کشیده شوم، خوشتر دارم تا خدا و پیامبرش را، در روز قیامت، در حالی ملاقات کنم که به بعضی از بندگان، ستم، و چیزی از اموال را غصب کرده باشم!
    به خدا سوگند! برادرم، عقیل، را دیدم که به شدت، تهیدست شده و از من، درخواست
    داشت تا یک مَنْ از گندمهای بیت المال را به او ببخشم. کودکانش را دیدم که از
    گرسنگی، دارای موهای ژولیده و رنگشان تیره شده بود، گویا با نیل، رنگ شده
    بودند. پی در پی، مرا دیدار و درخواست خود را تکرار می کرد. چون گفته های او را
    گوش فرا دادم، پنداشت که دین خود را به او واگذار می کنم و به دلخواه او، رفتار، و از راه و رسم عادلانه خود، دست برمی دارم. روزی، آهنی را در آتش گداخته به
    جسمش نزدیک کردم تا او را بیازمایم. پس چونان ِبیمار، از درد فریاد زد و نزدیک
    بود از حرارت آن بسوزد. به او گفتم: “ای عقیل! گریه کنندگان بر تو بگریند! از
    حرارت آهنی، می نالی که انسانی، به بازیچه، آن را گرم ساخته، اما مرا، به آتش
    دوزخی می خوانی که خدای جبارش، با خشم خود، آن را گداخته است؟ تو از حرارت
    ناچیز، می نالی و من از حرارت آتش الهی ننالم؟
    صدری عزیز آیا شما خود را شیعه ” امام علی” نمی دانی؟
    – به شما پیشنهاد می کنم به حرف پیامبر گوش کن : پیامبر (ص) می فرمایند : پیامبر اسلام (ص) می فرمایند :
    کسی که عهده دار یکی از امور مسلمانان شود و فردی را سرپرست کاری کند،با اینکه می تواند کسی را که برای مسلمانان بهتر از او باشد،بیابد،به خدا و رسولش خیانت کرده است.

    پاسخ ویرایش(ادیت)

  2. 11

    پیام

    یک پیشنهاد. افزایش درامدی برای جناب اقای صدری داریم که قبل از بررسی افزایش تعرفه یه فکری برای این درصد سهم های درامدی قبل از حساب سود وزیان به دولت بررسی وتعدیل بشه .چون الان حدود ۵۰ درصد درامد مخابرات اعم ازثابت ودیتا وسیار به جیب دولت میرود. واین منصفانه نیست. مگر دولت شعارش حمایت از بخش خصوصی نیست. چرا دولت. علاوه برمالیات. این اجاره کانال وحق پروانه وحق درامد باید ببرد واون هم ۵۰ درصد؟!؟!؟!؟

    پاسخ ویرایش(ادیت)

  3. 10

    علی بیغم

    سلام جراحی های زیادی باید انجام شود این اولی بود
    برکناری روسای پارتی دار که بیش از ۱۵ تا ۱۷ ساله که الکی ندیدند کوتاه کردن دست های سیاسی از غزل و نصب مدیران و ……

    پاسخ ویرایش(ادیت)

  4. 9

    کارمند دلسوز

    با سلام و عرض ادب خدمت جناب آقای صدری مدیر عامل محترم شرکت مخابرات ایران
    سرور ارجمند قطعا جرایی به عنوان یک ضرورت در وضع فعلی شرکت مخابرات ایران قطعی به نظر می رسد
    چرا که علیرغم موفقیت هایی که در دوران آقای سرائیان وجود داشت اشکالات استراتژیک بسیاری زاد و ولد و متاسفانه مخابرات را به سمت مسیرهای نادرست هدایت کرد و معاونین و مشاورین داخلی هم علیرغم اینکه بعضا میدانستند که مسیر اشتباه است ولی برای حفظ موقعیت شغلی خود سکوت کردند.
    مهندس عزیز به یقین هیچ مدلی در هرنقطه از دنیا برای نقاط دیگر دنیا بخصوص وقتیکه بسیاری از پارامترها و مشخصات فرهنگی ،جغرافیایی و … با آن فرق داشته باشد نمیتواند عیناً تجویز و بهره برداری شود مگر اینکه متناسب با مشخصات ذکر شده بومی سازی و بصورت نسبی پیاده گردد .صد متاسفانه مشاورین خارجی بدون توجه به مشخصات و موقعیت های محلی و بدون اینکه برای ده دقیقه در مناطق مخارات های استانی حضور یابند و تفاوت مناطق ایران را با اروپا ببینند و لمس کنند طرح هایی را با هزینه های بسیار بالا به مخابرات تحمیل کردند که اگر از این مشاورین خارجی استفاده نمیشد و بجای آن از ظرفیت های داخلی استفاده میشد بسیار بهتر بود.
    مورد دوم حفظ مدیران بازنشسته در راس هرم استانها کار بسیار اشتباهی بود که در دوران آقای سرائیان اتفاق افتاد وقتی مدیری به مرحله بازنشستگی میرسد لازم است تا از توان نیروهای جوان و خلاق استفاده بشه و هم باعث شادابی و بشاشیت درون شرکت بشه و هم امید و انگیزه را برای بقیه زنده نگه داشت ،وقتی کارمندان می بینند که مدیریت پایدار و میخکوب شده است و هیچکس جرات نزدیک شدن به حاشیه صندلی مدیر را ندارد انگیزه ها برای همیشه درون آن سازمان به نیستی و نابودی کشیده میشود ،مدیر بازنسته هر هنری داشته خرج کرده
    مورد سوم در دوران آقای سرائیان کارکنان مانند ماشین فرض شدند که فقط کار بکنند و اندک مایحتاجی نیز برای آنها که فقط زنده بمانند در نظر گرفته شد.
    بسیاری از مدیران بدون توجه و آگاهی از اصول مدیریت مدرن آنهم در شرکتی با عنوان مخابرات پاداش ها را در استانها به نفع درآمد قورت دادند و از حلقوم کارکنان بخت برگشته درآوردند
    بسیاری از مدیران استانی نقدینگی هایی که برای توسعه و نگهداری به استانها تزریق شد را فقط درامد کردند و سود نشون دادند و معاونین آقای سرائیان متاسفانه بدون کارشناسی در نمودارهای کاذب روزهای سه شنبه خود عدد و رقم نشون دادند ،یعنی اینکه بجای رفتن به سمت درامد زایی و درامد عملیاتی ،درامدهای کاذب از محل های دیگر ایجاد کردیم و دست زدیم و به این مدیران پاداش دادیم . این معاونین یا توانایی تشخیص نداشتند یا برای حفظ جایگاه خود سکوت کردند
    دوستان ما برای اینکه مخابرات را به بالندگی برسانیم ما برای اینکه ایران را به قله های افتخار برسانیم جور دیگر باید عمل کنیم تا این جا فقط مدیران تقسیم غنائم کردند و بس
    در پایان آرزوی موفقیت را برای آقای مهندس صدری دارم
    امیدوارم که ایشان در جرایی خود زمان را از دست ندهند

    پاسخ ویرایش(ادیت)

    1. 9.1

      سردبیر

      سلام
      این کلمه (جرایی) همه متن را تحت تاثیر گرفته است.
      لطفا فورا یا اطلاحش کنید یا توضیح دهید تا بتوانیم در صفحه اول استفاده کنیم

      پاسخ ویرایش(ادیت)

  5. 8

    رحیم

    سلام جناب مهندس صدری
    وقتی فردی از یک سازمان یا شرکتی با پاداش بازنشستگی از همان سازمان یا شرکت بازنشسته می شود چه معنی می دهد که فرد هنوز در آن سازمان یا شرکت باشد انهم مدیر مجموعه !!!!واقعا وضعیت دردناکی است. جا داشت جراحی از این نوع مدیران شروع و با مشاوران ادامه پیدا می کرد. در هر حال اقدامات شما امیدی در دل مجموعه مخابرات زنده کرده است.

    پاسخ ویرایش(ادیت)

  6. 7

    محسن

    چند سال است که حقوق مخابراتی ها از سایر سازمانها کمتر شده. و این شایسته نیست.
    شرکتی که با کارکنانش اینگونه برخورد کند از درون می پوسد و متلاشی می شود.
    امیدواریم مدیرعامل جدید به این پوسیدگی پایان دهند.

    پاسخ ویرایش(ادیت)

  7. 6

    محمد

    مدیران بازنشسته موضوع مهم و محل بی عدالتی هست ،
    در حال حاضر دو معاون و چند مشاور و چند مدیر کل و ده مدیر منطقه و چند عضو هیات مدیره شرکت های زبر مجموعه بازنشسته هستند

    پاسخ ویرایش(ادیت)

  8. 5

    مصدق

    قدم بعدی
    تشکر از مدیران بازنشسته

    پاسخ ویرایش(ادیت)

  9. 4

    بهمن

    و ، انسان ،به امید، زنده است.
    جلوگیری از توسعه ی توهمِ سیار و ثابت،
    اجرایِ مصوبه ی پرداختِ سال ۸۹ ، بدون تبعیض، و فراگیر،
    دعوت از سهامدار عمده برای بجا آوردنِ پرداختِ ارزشِ واقعیِ سهم بدست آورده ،
    رسیدگی به اجرایِ طبقه بندیِ مشاغل،
    برگرداندن قدرتِ اجرایِ صندوق های تحقیر شده،و… مسایلی ازین دست ، می تواند !شرکتِ به کمارفته را به حیات، برگرداند،
    البته ما در شهرمان شاهدِ نابودیِ “الکتریک” بوده ایم که اخیراً سازمان بازرسی ، به آن ورود کرده است.
    که این ورود دیر هنگام “موش دارو برای سراب” است.

    پاسخ ویرایش(ادیت)

    1. 4.1

      سردبیر

      الکتریک؟
      شرکتی بوده؟

      پاسخ ویرایش(ادیت)

      1. 4.1.1

        بهمن

        متاسفانه جدیداً کلمه ی “الکترونیک” استفاده کرده اند، زمانی بزرگترین شرکتِ تولیداتِ الکتریکی خاور میانه بود ، شاید اسمِ “قُبه” یادتان باشد، و بقیه ی ماجرا.

        پاسخ ویرایش(ادیت)

      2. 4.1.2

        نيروي شركتي

        رشت الکتریک

        پاسخ ویرایش(ادیت)

  10. 3

    کارشناس

    سلام جناب اقای صدری مدیر عامل محترم بجای پرداخت حقوق های کلان به مشاوران نظام جامع دریافت نظرات همکاران را به صورت مشاوره رودرو نه مجازی فعال کنید و این نظرات را عملی و شرکت را به بهره وری عالی برسانید.

    پاسخ ویرایش(ادیت)

  11. 2

    sushianc110

    درود ، کار درست و سنجیده ای رو انجام دادند
    امیدواریم بقیه مشاوران را هم حذف کرده و با ارج نهادن به پرسنل بتوانند از پتانسیل بلقوه ایشان استفاده نمایند .
    الان در منطق روال بر این شده که برای هر امری اعم از امور حقوقی ، مالی ، مالیاتی ، بیمه ای ، املاک و …. با مشاورینی قرارداد بسته و آنها نیز با مراجعه به همکاران اطلاعات را گرفته و تایپ کرده و یک جلد زرین کوب هم روش می زنند و به خورد خودمان می دهند و کلی هزینه رو دست شرکت می گذارند .
    امیدواریم هرچه زودتر با درایت جناب صدری در این دکانها که باز شده تخته شوند و منابع حاصل از آنها صرف پرداخت حق و حقوق معوق پرسنل شده و دعای خیر همکاران بدرقه راه جناب صدری و همکارانشان شود

    پاسخ ویرایش(ادیت)

  12. 1

    همکار

    سلام جناب آقای مهندس صدری یک وقتی هم به همکاران بالای سی سال بگذارید به خدا بلاتکلیف اند .؟ لطفا یک بار برای هیشه خیال این همکاران راحت نمائید تا چند سال می مانند یا کی می روند ؟!

    ***

877200cookie-checkشما نوشته اید : صدری عزیز! به کار گیری افرادی که تفکرات سازمانی ندارند اشتباه است .

Please rate this

0 1 2 3 4 5

نظرات بسته شده است.