مخابرات ما
خبرگزاری مخابرات ما

نماینده مردم اراک در مجلس : مخابرات جزء سرمایه‌های ملی است

[box] مخابرات ما – نماینده مردم اراک کمیجان و خنداب در مجلس با بیان اینکه مخابرات از سرمایه‌های ملی است، گفت: ارتباطات نقش بسیار مهمی در جامعه دارد و اهمیتش با توجه به کارکردهای متفاوت آن رو به افزایش است.[/box]

مخابرات ما (محمد – فارس) – علیاکبر کریمی  در نشست با جمعی از مدیران مخابرات استان مرکزی مخابرات را از سرمایه‌های ملی دانست و اظهار کرد: ارتباطات نقش بسیار مهمی در جامعه دارد و اهمیتش با توجه به کارکردهای متفاوت آن روبه افزایش است.

وی بیان کرد: در سال گذشته شاهد تغییر در ساختار مخابرات بودیم و این امر نباید اختلالی در روند فعالیت‌های استانی ایجاد کند و مدیریت باید سهم مردم در این حوزه را مطالبه کند.

نماینده مردم اراک کمیجان و خنداب در مجلس تصریح کرد: با توجه به طیف گسترده خدمات تخصصی در مخابرات باید از پیمانکاران بومی استفاده شود و در حوزه‌هایی که تخصص آن در استان وجود ندارد به تربیت نیروی انسانی پرداخته شود.

کریمی بیان کرد: پهنای باند و سرعت اینترنت از جمله مسائلی است که توسط مردم مورد پرسش قرار می‌گیرد و در این زمینه نارضایتی‌هایی وجود دارد

وی تصریح کرد: عدم عودت هزینه‌های مربوط به سرویس اینترنت و دیگر سرویس‌ها نیز در صورت انصراف از یک سرویس به مشتری بازگردانده نمی‌شود که نارضایتی مردم را در برداشته است.

***

876510cookie-checkنماینده مردم اراک در مجلس : مخابرات جزء سرمایه‌های ملی است
3 نظرات
  1. کارمندخانم می گوید

    باسلام خدمت سردبیر اگرامکانش هست خواستم بپرسم بنده الان دوسال هست که استخدام مخابرات شدم البته قرادادی اما هنوز از حق اولاد خبری نیست.یک موضوعی هم شنیدم که بایددوسال ازسابقه بگذره بعد تعلق پیدا کنه .خواستم ازسردبیرمحترم خواهش کنم تابنده رااز شک دربیاورند؟؟

نظرات بسته شده است.