مخابرات ما
خبرگزاری مخابرات ما

تحلیل امروز – باید فاصله مدیر عامل با رسانه ها کم شود!

مخابرات ما- سابقه مهندس صدری نشان میدهد که او پیوسته با رسانه ها رابطه خوبی داشته است اما این را باید در شرکت مخابرات ایران هم ببینیم.

روابط عمومی بعنوان مرکز ثقل روابط عمومی مدیر عامل با رسانه ها پیوسته مورد توجه بوده است.البته هر گاه روابط عمومی راه افتاده است چرخهای شرکت به نفع مردم و کارکنان خوب پرخیده است اما هر گاه روابط عمومی به سختی حرکت کرده، شرکت نیز قفل شده است.

خوشبختانه افراد خبره زیادی در روابط عمومی های مخابرات ایران و استانها داریم که هر یک وزنه ای در عامل ارتباطات هستند.اما هنوز احساس می کنیم مدیر عامل را به میان رسانه ها و به میان کارکنان نیاورده اند.

اینکه چگونه این کار را انجام شود در تخصص خودشان است و به آن بخوبی آگاه هستند لذا بحثی در آن نداریم.اما آنچه دیده می شود لزوم روغنکاری یک ارتباط است.. ارتباطی که رسانه ها با سازمانهای پاسخگو دارند باید سیستماتیک و تعریف شده باشد.

امیدواریم بزودی ساز و کاری مشخص شود تا کارکنان، سایت ها و رسانه ها بتوانند به شیوه ای سوالات و خواستهای خود را به مدیر عامل برسانند و پاسخ بگیرند.

این توضیحات را برای سایت مخابرات ما نگفتیم.ما ساز و کارمان با دیگران تفاوت دارد و اصولا خبرهای مدیریتی مورد علاقه ما نیست لذا از این بی ارتباطی با مدیر عامل و هیئت مدیره نگران نیستیم اما دلمان می خواهد روابط عمومی مخابرات نیز مانند روابط عمومی وزارت ارتباطات کمی پویا تر باشد.

 

875630cookie-checkتحلیل امروز – باید فاصله مدیر عامل با رسانه ها کم شود!

Please rate this

0 1 2 3 4 5

نظرات بسته شده است.