مخابرات ما
خبرگزاری مخابرات ما

شما نوشته اید – گذشته و کار ما را همه از یاد برده اند! مهندس صدری و انتظار ما!

مخابرات ما – تلاش های بی حساب کارکنان را از زمانی که یک فیش تلفن ثابت 5 برابر حقوق ماهانه ما بود بیاد آورید. تلاش ما کارکنان را آن زمانی بیاد آورید که یک فیش ثبت نامی موبایل 83 برابر حقوق ما بوده است!

این تلاش ها وقتی انجام شد که حقوق ناچیزی می گرفتیم!

اینها حرفهای همکار خوب ماست!

[box]

همکار رسمی

با سلام خدمت سردبیر عزیز .

با سلام به مدیر ارشد جدید جناب مهندس صدری .

یادم می اید سال -۶۹-۶۸ بود که وزیر وقت جناب اقای مهندس غرضی دستور فروش فیشهای ۲۶ هزار تومانی را صادر کرد انوقت حقوق من با تمام اضافه کاری و تشویقها ۵ هزار تومان بودیعنی ۵ماه کار می کردم تازه اندازه یک فیش ۲۶ هزار تومانی میشد که این فیش شاید بعد از ۱۰سال به تلفن تبدیل می شد.

و یا فیش ۵۰۰هزار تومانی موبایل که حقوق ۸۳ ماه من و امثال من بود و بعضی از روزها هم تا ۱۲ ساعت کار می کردیم تا مخابرات به شکل امروزی درامد و هیچ مسوولی فعلا ان ایام را یادش نیست همه ما مخابراتیها ی قدیمی در این کار خون دلها خوردیم و دلمان خوش بود که پرستیژ مخابرات بالا بود و با افتخار و با انگیزه خدمت می کردیم

ولی افسوس اکنون نه از مسوولین سابق هستد و نه از روحیه و انگیزه ان زمان که در میانمان بود.

جناب اقای مهندس صدری!

لطفا اعتماد و انگیزه و روحیه را به ما برگردانید. خدا اجرتان دهد. این مخابرات و موبایل نتیجه زحمات شبانه روزی همه عزیزان مخابراتی است این کارها را پرسنل عزیز و شریف مخابراتی انجام داده اند نه ربات ها . پس قدر این مجموعه را بدانید.

[/box]

 

874920cookie-checkشما نوشته اید – گذشته و کار ما را همه از یاد برده اند! مهندس صدری و انتظار ما!

نظرات بسته شده است.