مخابرات ما
خبرگزاری مخابرات ما

گزارشی از پرداخت‌های حقوقی شسکام در سطح کشور(نیروهای شرکتی).

[box]مخابرات ما – بر اساس آخرین اطلاع، تمام پرداختی های پرسنل شرکتی-تحت مدیریت شرکت شسکام بسیار پیش از پایان ماه بهمن پرداخت شد.[/box]

 

مخابرات ما – به دلیل سوالات و درخواستهای مکرر کاربران شرکتی سایت مخابرات ما؛ امروز خبری از شرکت شسکام گرفتیم.

شرکت شسکام دومین شرکت کشوری است که امر تامین نیرو را برای شرکت مخابرات ایران در سطح کشور انجام می دهد.در حال حاضر این شرکت در استان های کرمان، خراسان رضوی، خراسان جنوبی، سیستان و بلوچستان، گیلان، کردستان، تهران و گلستان با مخابرات ایران و این استان‌ها قرارداد تامین نیرو دارد.

شرکت شسکام نیز مانند خود مخابرات و شرکت های کشوری دیگر عزم خود را بر پرداخت زودهنگام حقوق کارکنان قرار داده بود. بر همین اساس اینک خبر می رسد در استانها و مراکز ذکر شده بالا، حقوق کارکنان شرکتی تا روز 26 بهمن ماه 1396 پرداخت شده بود.

پرداخت وجه عیدی کارکنان شرکتی نیز حداکثر دو روز بعد و تا 28 بهمن ماه پرداخت گردیده است.

پرداخت زودهنگام حقوق کارکنان رسمی و شرکتی، خبر خوبی بود که مهندس صدری با خود آورد که خوشبختانه با عزم عمومی مدیران مخابرات ایران و استان‌ها و همچنین شرکت های بزرگ طرف قرارداد کشوری ماننده شسکام به بار نشست.

از این به بعد مدیران مخابرات انرژی خود را روی پیمانکاران محلی و عیدی بازنشستگان 9 درصد و همچنین پاداش آخر خدمت بازنشستگان اخیر متمرکز خواهند کرد. کاری دشوار که امیدواریم به ثمر بنشیند.

 

874060cookie-checkگزارشی از پرداخت‌های حقوقی شسکام در سطح کشور(نیروهای شرکتی).

Please rate this

0 1 2 3 4 5
3 نظرات
  1. ناشناس می گوید

    سلام

    1. رصدگر می گوید

      علیکم السلام

نظرات بسته شده است.