مخابرات ما
خبرگزاری مخابرات ما

شما نوشته اید- سلیقه ای رفتار نکنید! قرارداد همه استانها را یا به شرکتهای کشوری بدهید، یا ندهید!

مخابرات ما – قرارداد نیروی انسانی در استانها با وجود همه تلاش ها، چند پاره شده است. در استانی همه قراردادها به خدمات اول سپرده شده است.در جایی دیگر فقط شسکام قابل قبول است. در جایی دیگر هیچیک را قبول ندارند.

جالب اینکه استانها حتی قوانین جاری را نیز قبول نکرده اند! جالب تر اینکه هیچکس هم به آنان چیزی نگفته است که نشانه نارضایتی مخابرات ایران ار تصمیمات خودخواسته آنان باشد.

ای آقا!

قرار نبود ما همه چیز را تعریف کنیم. شما باید این کامنت را بخوانید.

[box]

امیر

یک مرد پیدا بشه کار این نیروهایی که برای پیمانکارای محلی کار میکنن رو درست کنه.چرا این شرکتهای خدمات اول وشسکام رو در دل مخابرات درست کردین؟؟؟اگر نیتتون سپردن کار به این شرکتها بوده پس چرا یک بام و دو هوا درمیارین؟ تو یک استان همه قسمتها رو دادین به این شرکتها تو یک استان نه گزینشی عمل کردین؟ یعنی قسمتهای مهم اداره مثل سالن دستگاه یا ام دی اف رو دادین تو بعضی از استانها به این شرکتها ولی تو بعضی از استانها ندادین؟خب این کارا یعنی چی الان دودش داره تو چشم ما میره که با این شرکتها محلی کار میکنیم.یک فکر اساسی کنید مگه دل بخواهی هست که هر استانی برای خودش ساز میزنه از تهران تصمیم بگیرید بعد اجرا کنید برای همه مناطق تا از این چند دستگی خلاص بشه مخابرات و نیروها هم تکلیفشون رو بدونن.

[/box]

امیر آقا! بخش اولش که نزد ما پیدا نمی شود ولی این کار با یک مرد و دو مرد! آن هم در باران و داس! درست نمی شود!

 

873690cookie-checkشما نوشته اید- سلیقه ای رفتار نکنید! قرارداد همه استانها را یا به شرکتهای کشوری بدهید، یا ندهید!

Please rate this

0 1 2 3 4 5
11 نظرات
  1. ناشناس می گوید

    هیچ سیری ب فکر هیچ گرسنه ای نی پارتی نداری باید بمیری ما که راضی نیستیم

نظرات بسته شده است.