مخابرات ما
خبرگزاری مخابرات ما

طنز امروز- می ریم که حقوق بگیریم!

شنیده شده است که مدیر عامل محترم از مالی ها خواسته حقوق ها را هر چه زودتر پرداخت کنند. اما مالی ها بیدی نیستند که با این بادها حقوق بدهند! آنها گفته اند تا فردا … ببینیم چه می شود!

ای … این ببینیم چه می شود از آن حرفهاست!

البته میدهند! همین فردا! ولی حقوق مخابرات ایران و حقوق مخابرات تهران را! … استانها انتظار نداشته باشند مخابرات استان منافع بانکها رانادیده بگیرند! … نمی شود! همینجوری هم دو روز سه روز بعد از واریز پول توسط مخابرات ایران, استانها یک تکانی به سر قلمشان می دهند تا حقوق بدهند!… تا آن موقع هم که… یکم , دوم برج بعدی می شود …. ناخواسته است… ولی می شود دیگر ….!

به جان نازنین این ریال مادر مرده، پرداخت حقوق شده است ماراتن دور برج کج پیزا! از بس کج است کسی جرات نمی کند دورش بزند، لذا این حقوق ها هی به تاخیر می افتد!… هی به تاخیر می افتد!

خدا برسد به داد چک های برگشتی کارکنان در ابتدای هر ماه! …. بگذریم! … کی به حرف یک زبون دراز اهمیت می‌دهد که اینها بدهند!

 

ولی یک یادآوری بد نیست!

آقایان! عزیزان! گمان نکنید که خدا هم مثل شماست! یعنی وقتی بخواهد حق شما را کف دستتان بگذارد کشش می دهد تا بعد از برج … نخیر …  او قیف و قیرش از پیش آماده است فقط اندازه اش را با تاخیرات شما تنظیم میکند که آن هم اخیرا دیجیتال شده است ! همین! …

863670cookie-checkطنز امروز- می ریم که حقوق بگیریم!

نظرات بسته شده است.