مخابرات ما
خبرگزاری مخابرات ما

شنیده های شبانگاهی مخابرات ما – دوشنبه شب.

[box]مخابرات ما- در دل ساکن ترین روز خبری, حرف های مهمی درز کرد که برای صحت و سقم اکثرشان تا فردا از شما فرصت می خواهیم.[/box]

مخابرات ما- اما شنیده های امروز ما در قالب دسته بندی زیر چنین است.تاکید میکنیم که این شنیده ها تا خبر شوند باید زمان چند روزه ای را بگذرانند.

.

اخبار مخابرات ایران

 

همانطور که نوشته بودیم برنامه قبلی بزرگان مخابرات برای اعلام نتیجه قطعی در روز دوشنبه ممکن نشد.با مسائل جدیدی که پیش آمده بود بنظر می رسید باید از اول هماهنگی ایجاد شود.

این پیش بینی درست از آب درآمد و هیچ تصمیم جمعی به بیرون درز نکرد. هر دو گروه باید دوباره به نقطه صفر مرزی در زمین های خود برگردند و با نگاه عقلای قوم, دوباره شروع کنند! برخی شایعات کاملا تایید نشده هم هست که فردا در موردش با هم حرف میزنیم.

.

اخبار ارتباطات سیار

از سوی دیگر خبرهای قطعی از ارتباطات سیار می رسد.این شرکت در آرامشی که در پناه شلوغی مخابرات ایران به ارث برده است نغییراتش را نهایی کرده.

مدیر عامل این شرکت قطعا تغییر می یابد و مهندس فرنگ بجای مهندس صدوقی می نشیند.مهندس صدوقی هم به زیرساخت می رود تا به جای دکتر شرافت نیا عضویت هیئت مدیره زیر ساخت را بپذیرد.

اما دکتر شرافت نیا نیز به هیئت مدیره همراه اول مهاجرت خواهد کرد.او جانشین  خان سفید نماینده قبلی دولت می شود.

دو تغییری که در هیئت مدیره سیار قطعی است رفتن خان سفید(نماینده دولت)  و مهدوی (نمانیده اعتماد مبین)  است. بعنوان جایگزین مهدوی, از اخوان نام برده می شود که اینک در توسعه اعتماد مبین فعال است.

تغییرات ارتباطات سیار, قطعا پس از تغییرات شرکت مخابرات ایران اعلام خواهد شد.

داشت یادم می رفت! گفته می شود جعفری هم از هیئت مدیره ارتباطات سیار خواهد رفت اما هنوز نه این رفتن قطعی شده , نه جانشین ایشان!

 

نتایج تحلیل

آنچه که انتخابات را دوباره کمی پیچیده کرد اعلام نام دکتر صفری از سوی اعتماد مبین برای ریاست هیئت مدیره مخابرات ایران بود.ظاهرا واعظی و دولت به ایشان خیلی حساس هستند.لذا آگاهان سیاسی می گویند ممکن است دولت به امتیازات قبلی خودش برگردد تا رئیس هیئت مدیره را خودش تعیین کند.

فردا سه شنبه منتظر خبر ما باشید

فردا سه شنبه تا ساعت یازده صبح منتظر شنیده های جدید ما باشید.

859430cookie-checkشنیده های شبانگاهی مخابرات ما – دوشنبه شب.

Please rate this

0 1 2 3 4 5

نظرات بسته شده است.