مخابرات ما
خبرگزاری مخابرات ما

به خبرهای اختصاصی یکشنبه شب مخابرات ما خوش آمدید. انتخابات مدیر عامل و هیئت مدیره!

[box]مخابرات ما- گویا لحظه به لحظه به سمت آرامش حرکت می کنیم.حالا عقلای قوم تصمیم می گیرند.[/box]

اینها شنیده های ماست نه خبر رسمی, و نه حرفهای مورد علاقه ما!

مخابرات ما (شنیده ها)- از روز گذشته وقتی تغییرات روندی قابل درک و قابل شناخت پیدا کرده است می توانید به این نتیجه برسید که سیاست و منطق بر هم استوار شده است اما باز هم در عین حال هنوز ما مدیر عامل نداریم.

دوستان دلسوز از ما می خواهند به مجموعه مخابرات آرامش تزریق کنیم, اما این کار وقتی ممکن است که بتوان تغییرات را درک کرد و به سوالات پلاسخ داد.وگرنه آرامش, آمپول نیست که بتوان به یک بدن متشنج تزریق کرد.

خارج از موضوع: راستی گفتم آمپول و نوشتم تزریق! ای وای! اگر بدانید از دیروز چه بلایی سرم آمده! ماهیجههای کمرم دچار گرفتگی و اسپاسم شده بود! نفس نمی تونستم بکشم! نفس می کشیدم ماهیجه ها درد میکرد تعادلم بهم میخورد! باور کنید تازه فهمیدم سلامتی چه نعمتی است! بهمین دلیل وقتی از آرامش در جامعه حرف میزم بخوبی می توانم بفهمم چه خبر است!

واقعیت این است که از دیروز احساس میکنم در مورد کارها و فعالیتها فکر میکنند.همینقدر هم برای ما بسیار قابل قبول است چرا که می تواند منشا خیر باشد.

خبر قبلی ما را خوانده اید.دو خبر برای انتساب رئیس هیئت مدیره.اگر بر اساس روند قبلی باشد باید دولت رئیس هیئت مدیره را مشخص کند. اگر روند قعلی باشد باید اعتماد مبین مشخص نماید.

بهر حال واقعیت این است که باید بدور از تنش ها دور هم جمع شوند و تصمیم بگیرند که اعضای هیئت مدیره و مدیر عامل با چه شکل و شمایلی مشخص شوند.حتی ممکن است تمامی افرادی که تابحال نامبرده شده جابجا شوند و افراد جدیدی وارد شوند چرا که معادله انتخاب بهم خورده است. یعنی در گذشته قرار بوده است  5 نفر اعضای هیئت مدیره را اعتماد مبین انتخاب کند ولی مدیر عامل را دولت. از طرفی مدیر عامل ارتباطات سیار نیز جابجا شود.

اما الان وزیر ارتباطات تصمیم گرفته اعضای هیئت مدیره اش را پس بگیرد, در حقیقت تحمل رئیس هیئت مدیره اعتماد مبین برای دولتی ها بسیار دشوار است.. لذا باید انتخاب مدیر عامل را توافق طرفین باشد.

اینکه هر کس در اتاق خودش بنشیند و مهره ها را جابجا کند , برخی ها را نیز به رسانه ها بدهد, راه حل نهایی نیست.

باید دور هم بنشینند و تصمیمی کامل بگیرند.سپس از اتاق بیرون بیایند.ضمن روبوسی با یکدیگر به رسانه ها اعلام کنند. جز این , مخابرات نابود می شود! جز این, اگر هر طرفی خود را برنده یا بازنده بداند, فردای مخابرات پر از تنش و استرس و دعوا خواهد بود.

بر اساس قرار قبلی, می باید حداکثر تا فردا دوشنبه نتایج اعلام می شد.اگر اعلام شود مایه خوشحالی است.اما اگر هم نشد جای نگرانی نیست چرا که معادلات جدیدی به انتخابها اضافه شده که قطعا برای حلش زمان می برد.امیدواریم این زمان زیاد نباشد.

حرف آخر:

1- اگر تا ظهر فردا انتخابات رسمی و رسانه ای نشود, دوباره شمارنده های زمان را بالا می بریم.نمی شود این شرکت , با این عظمت, بدون مدیر بماند!

2- هر کسی مدیر عامل بشود ما بعنوان رسانه , چشم بیدار خوانندگان و کارکنان خواهیم بود.اما این بمعنای اشکال گیری و خراب کردن کار نیستیم.ما پل ارتباطی مدیران با کارکناینم.خوشحال می شویم به مدیران اطلاعات واقعی بدهیم.البته اکر خودشان مایل باشند.

 

859130cookie-checkبه خبرهای اختصاصی یکشنبه شب مخابرات ما خوش آمدید. انتخابات مدیر عامل و هیئت مدیره!

نظرات بسته شده است.