مخابرات ما
خبرگزاری مخابرات ما

شنیده های خبری – دو روز آینده سرنوشت در مخابرات در می زند!

[box]مخابرات ما- دو روز آینده, شنبه و یکشنبه , سرنوشت مخابرات رقم می خورد.[/box]

مخابرات ما- از این سو به همه ما توصیه می شود شرایط را آرام نگه داریم.شرایطی بدون تنش. اما از آن سو در داخل خبرها , یک سره کم اتحادی در یک تصمیم دیده می شود.

روز یکشنبه مجمع مخابرات برگزار می شود.

دکتر قنبری در مشهد اعلام کرد که روز شنبه ساعت 11 جلسه هیئت مدیره برگزار میگردد.او گفت در این جلسه مدیر عامل انتخاب می شود ولی چنانچه برای انتخاب مدیر عامل به انتخاب نرسیدند برای مدتی سرپرست انتخاب می کنند.

حالا خبر می رسد که جلسه شنبه به یکشنبه قبل از مجمع موکول شده است.اما بقیه حرفهای دکتر درست است.هنوز دو طرف بدنیال یک انتخاب مشترک هستند بدون اینکه انتخاب خودشان در سایه قرار بگیرد!

لطفا جمله قبلی را دوباره بخوانید!

آیا شدنی است؟

آنچه قطعی است همانطور که طی هفته گذشته گفتیم بنظر ما مدیر عامل  هر طرف , معین و مشخص است باقی آن به وقایع جلسات برمیگردد.

شرکت نمی تواند بدون مدیر عامل به مجمع برود.شنبه و ساعات اولیه یکشنبه , قبل از مجمع , فرصت هست تا مدیر عامل انتخاب شود.چنانچه این انتخاب صورت نگیرد  سرپرست انتخاب می شود  ولو برای مدت کوتاهی تا بر کرسی مدیر عاملی در مجمع تکیه بزند.

شنیده های دیگری هم در راه است از جمله اینکه یکی از طرف ها بدنیال جابجایی برخی مدیران مخابراتی هستند که احساس می کنند در تیم مقابل قرار دارند. هدف از این کار , اگر شده باشد, در این دو روز نتیجه نمی دهد ضمن اینکه تا بحال در مخابرات از این اتفاق ها نیفتاده است امیدواریم این خبرها اصلا صحت نداشته باشد.اصلا.

اینجا یک انتخاب است.انتخاب یک مدیر عامل.اگر هر کس در جایگاه قانونی خود بنشیند بنظر می رسد مشکلات ساده تر حل می شود.ضمن اینکه پس از این انتخاب دوباره باید با هم کار کنند پس باز هم بهترین راه حل این است  که هر کس در جایگاه قانونی خود بنشیند.

 

 

 

855810cookie-checkشنیده های خبری – دو روز آینده سرنوشت در مخابرات در می زند!

نظرات بسته شده است.