مخابرات ما
خبرگزاری مخابرات ما

شنیده ها – این گمشده در حوزه نیروی انسانی هنوز زنده است؟

[box]مخابرات ما- چندی پیش خبری فوری داشتیم بر این مفهوم که تغییراتی در ساختارهای پرداختی انجام شده اما تاکنون کسی آن را ندیده.[/box]

 

مخابرات ما- چندی قبل خبری فوری و آنی روی سایت Hr  آمد به این مضمون که نغییراتی در شرایط پرداختی به کارکنان رسمی ایجاد شده است از جمله رفاهیات , حقوق و ….. این خبر یا اطلاعیه از کارکنان خواسته بود این اطلاعات را در روی سرور Hr بخوانند.

اما تا امروز هیچکس این صفحه را ندیده است.

ظاهرا این صفحه از اطلاعات در فضای مجازی ربوده شده است و دزدان دریایی همزمان با قطع کابل ارتباطی در ته دریا آن را ربوده اند.وگرنه تا امروز حتما باید دیده میشد.

حالا باید بگوییم نگرانی های کارکنان نسبت به تصمیمات هیئت مدیره و مدیران نیروی انسانی چندان هم بی راه نبوده است.خبرهایی که می رسد نگران کننده است.

البته این شایعات تا وقتی که دقیقا تایید و یا رد نشود عامل نگرانی باقی خواهد ماند.

گفته می شود تغییرات در پرداخت رفاهیات , بدون هماهنگی با نمایندگان کارکنان, قطعی است.وقتی می گوییم قطعی است شما می توانید چنین فرض کنید که دیگر این مبالغ با دیدگاههای جدید مخابرات , احتمالا قابل دفاع نخواهد بود.

اما این یک سوی ماجراست.

شایعات دیگر می گوید تمامی پرداختها بر اساس نظام عملکردی در نیروی انسانی تعریف می شود.تمامی پرداختها یعنی حتی پرداخت حقوق اولیه.

ظاهرا مدیران نیروی انسانی فقط بقدر حداقل حقوق (همان 800 هزار تومان) خود را مقید به پرداخت می دانند.برای بیش از آن باید گزارشکاری قابل دفاع ارائه شود.گزارش کارکنان توسط چند ردیف از مدیران ارزیابی می شود و در نهایت ضریبی از حقوق مصوب به شما پرداخت می شود.

احتمالا اگر به شایعات تکیه کنیم همان بلایی بر سر حقوق می آید که بر سر رفاهیات آمده است.مثلا شما میدانید اخرین پرداختی شما بدلیل مناسبتها جقدر بوده و در چه تاریخی پرداخت شده است؟

در حقیقت شایدبتوان گفت نظام عملکردی کارکنان برای پرداخت حداقل ها با شما خواهد جنگید نه برای پرداختهای بیش از حقوق. مثلا پرداخت پاداش هایی مانند شش ماهه اول و دوم و ….  در سنجش های عملکردی نرم افزارها به شکل دیگری در می آید.

باور این حرفها در مرحله اول دشوار است اما ممکن است بگویید در حال حاضر سه ماه پس از شش ماهه اول , چند پاداش گرفته اید و هر کدام چقدر بوده است؟

 

845720cookie-checkشنیده ها – این گمشده در حوزه نیروی انسانی هنوز زنده است؟

نظرات بسته شده است.