مخابرات ما
خبرگزاری مخابرات ما

شما نوشته اید- تنها راه تشویق، رئیس کردن دیگران نیست.

[box]مخابرات ما – تنها راه تشویق رئیس کردن دیگران نیست! شمن اینکه مدیران را نیز نمی توانید نادیده بگیرید.این دو جمله و حرفهای دیگر را اگر نوشته زیر را بخوانید دریافت خواهید کرد.[/box]

[box]

عطا ….

۱۳۹۶/۰۶/۳۱ در ۱۰:۲۸ ق٫ظ

در ذیل مطلب :

شما نوشته اید -در این ۸ سال و اندی که گذشت چه بر روز مخابرات و مخصوصا پرسنل آن آمد !

.

سلام
می خواستم در خصوص این قسمت توضیحی بدهم:

“لازم است که به تخصص و کارشناسی بیشتر و در حد نهایت بها بدهیم
اگر کارشناسی خیلی خوب کار میکند چرا فکر میکنیم اگر سمت رئیس اداره را به او بدهیم لطف کرده ایم؟
پدر من اورا ارتقاء نده ولی دوبرابر رئیس اداره مواجبش را زیاد کن و از او مسئولیت ریاست اداره را طلب نکن
ببین چطور سازمانت متحول میشود.”

ارزش و بهای هر فرد در سازمان مرتبط با نیاز سازمان به تخصص، مهارت، تجربه و یا خلاقیت و ابتکار وی می باشد. همچنین با در نظر گرفتن قانون عرضه و تقاضا این ارزشمندی با افزایش این کارکنان کمتر می شود. البته این نکته را لحاظ کنید که منظور ما از ارزش یک کارمند ارزش کاری وی می باشد مگر نه ارزشهای انسانی افراد جایگاه خودش را دارد و می باید همواره حفظ شود.
در مدیریت هیچ قاعده ای بطور مطلق نمی گوید که اگر کارشناسی خوب کار کرد وی را به رئیس اداره ای ارتقا دهیم بلکه در لایه های عملیاتی در صورتیکه یک کارشناس خوب دارای مهارتهای تصمیم گیری و سرپرستی بود و یا دانش مدیریت را داشت وی را در سازمان ارتقا می دهند.
نکته دیگر اینکه تحول در سازمان تنها به کارشناسان بر نمی گردد بلکه اکثر بار تحول در سازمان به مدیران مربوط است. تحول در معنای خودش نیاز به تکنیکهای زیادی دارد که اکثر این تکنیکها به شخصیت و تجربه و دانش مدیران مربوط می شود و نه به تخصص کارشناسان.
البته ببخشید من این مطلب را نوشتم. ولی لازم دیدم که به جنابعالی برسانم که اینطور نیست که شما فکر می کنید. متاسفانه همکاران فنی ما بدلیل شایستگی های زیادی که دارند تصور می کنند که می باید تمام شرکت حول محور ایشان بچرخد و این اشتباه است.
موفق باشید

[/box]

813890cookie-checkشما نوشته اید- تنها راه تشویق، رئیس کردن دیگران نیست.

Please rate this

0 1 2 3 4 5

نظرات بسته شده است.