مخابرات ما
خبرگزاری مخابرات ما

شما پاسخ بدهید- نظریه معاونت توسعه نیروی انسانی مخابرات در مورد مطالبات کارکنان(4)

[box]مخابرات ما- برای اولین بار خیلی فکر کردیم! با خودمان گفتیم چگونه جواب نامه محترمانه معاونت نیروی انسانی مخابرات را بدهیم.

به این نتیجه رسیدیم که هر چه بگوییم ممکن است نظر شخصی تلقی شود.لذا فضایی باز کردیم تا خود شما در طی هفته جاری , هر روز به یک بخش از نوشته های معاونت مودر نظر پاسخ بدهید.

قبل از هر چیزی باید از مهندس دیانی تشکر کنیم بابت پاسخی که به نامه انجمن صنفی آذربایجان غربی داده است.اینکه سکوت پاسخ دادن شکسته است بسیار ارزشمند است.از قول سردبیر از ایشان تشکر میکتیم.

[/box]

 

مدارک و مستندات : پساما

اما  این بخش  از پرسش و پاسخ با مهندس دیانی این است:

نامه ها و مستنداتی که در این نامه ارائه شده است در زیر مشاهده می فرمایید:

حالا پاسخ شما به این توضیح چیست؟

لطفا از ذکر مطالب احساسی بشدت خودداری کنید.با تکیه به استنادات قانونی, شما هم منطقی نظر بدهید.

*****

 

784230cookie-checkشما پاسخ بدهید- نظریه معاونت توسعه نیروی انسانی مخابرات در مورد مطالبات کارکنان(4)

Please rate this

0 1 2 3 4 5
4 نظرات
  1. مهرداد می گوید

    باسلام مگرنه اینکه باصراحت اعلام شده(عدم احتساب مدرک تحصیلی بالاترازشرایط احرازشغل)الان شرایط احرازشغل من کارشناسی است ودرسال90مدرک کارشناسیم رابه شرکت ارایه دادم واستعلام هم ازمراجع ذیصلاح نیزاخذگردیده حتی درسال95نیز مدرک کارشناسی ارشدگرفتم واستعلام هم توسط شرکت گرفته شده ودرHRنیزثبت ومرتبط باشغلم شناخته شده وحتی حکم کارگزینی بامدرک کارشناسی ارشدنیزصادرشده ولی متاسفانه حتی گروه کارشناسی نیز به من تعلق نگرفته وکماکان همان گروه13(کاردانی)میباشم درحالیکه همکاران فوق دیپلمی که درسالیان گذشته ودرزمان دولتی درآزمون تصدی مشاغل قبول شده بودندازآن زمان تاکنون ازحقوق ومزایای گروه16استفاده میکنندازآن سردبیرمحترم تقاضای عاجزانه دارم درد دل وخواسته بحق اینجانب رابه مدیران ارشدشرکت منعکس فرمایندکه قطعاًرضایت وخشنودی خداوندمتعال رابدنبال داردلازم بذکر است سابقه خدمت اینجانب حدود29سال است امیدوارم به خدا که حقی ازمن ضایع نگردد باتشکرفراوان

  2. همکاررسمی می گوید

    سر دبیر محترم
    4 مورد جوابیه شرکت مخابرات که شما زحمت کشیده و انعکاس داده اید همه و به همراه موارد بسیاری دیگر با پاسخ های معاونت توسعه نیروی انسانی همگی حکایت از تضییع حقوق کارکنان دارد در طول این سال ها نمیتوان مثالی اورد که شرکت به نفع کارکنان کار کرده باشد!!!!!
    در دنیای تجارت امروزی فراموشی نیروی انسانی در یک شرکت تجاری در دراز مدت اثرات بد خود را خواهد داشت. صاحبان حال حاضر شرکت خوشحال از سود های اورده شده یقین دارند که همیشه به همین صورت خواهد ماند . با بازنشسته شدن نیروهای متخصص و ترک نیروهای متخصص از بدنه شرکت در اینده نه چندان دور اثرات این نا مهربانی ها مشخص خواهد شد.

  3. کارمند ناراضی می گوید

    فعلا مهم اینکه این متعاقبا کی میرسه؟ وقتی همه کارمندان رسمی بازنشسته شدن؟ بیش از هشت سال از خصوصی شدن مخابرات میگذره، انگار زمان براشون کافی نبوده میخواین کارمندا یه 50 سال دیگه صبر کنن تا شما تصمیم بگیرید؟!!!!!!

  4. کارمند قبلا امیدوار می گوید

    با سلام
    عزیزان و دلبندان همه این نامه نگاری ها و پاسخ های آبکی اقایان یک علت دارد و بس و آن این است که اقایان سهامدار عمده و وزارت کار و دولت و،.. دستشان تو به کاسه است و تا این لابی قدرتمند وجود دارد و منافعشان به هم گره خورده وضع همین است مگر اینکه با امید به دیوان عدالت متوسل شویم و امید و فقط امید عدالت داشته باشیم و انشالله اقایان نتوانند با دیوان عدالت هم به تفاهم برسند و قضات عادلی هستند که از حق و عدالت عدول نکنند و حق را به حقدار برسانند دستمان به دعاست و انشالله که چنین است

نظرات بسته شده است.