مخابرات ما
خبرگزاری مخابرات ما

شما پاسخ بدهید- نظریه معاونت توسعه نیروی انسانی مخابرات در مورد مطالبات کارکنان(3)

[box]مخابرات ما- برای اولین بار خیلی فکر کردیم! با خودمان گفتیم چگونه جواب نامه محترمانه معاونت نیروی انسانی مخابرات را بدهیم.

به این نتیجه رسیدیم که هر چه بگوییم ممکن است نظر شخصی تلقی شود.لذا فضایی باز کردیم تا خود شما در طی هفته جاری , هر روز به یک بخش از نوشته های معاونت مودر نظر پاسخ بدهید.

قبل از هر چیزی باید از مهندس دیانی تشکر کنیم بابت پاسخی که به نامه انجمن صنفی آذربایجان غربی داده است.اینکه سکوت پاسخ دادن شکسته است بسیار ارزشمند است.از قول سردبیر از ایشان تشکر میکتیم.

[/box]

 

مدارک و مستندات : پساما

اما  این بخش  از پرسش و پاسخ با مهندس دیانی این است:

 

نامه ها و مستنداتی که در این نامه ارائه شده است در زیر مشاهده می فرمایید:

 

حالا پاسخ شما به این توضیح چیست؟

لطفا از ذکر مطالب احساسی بشدت خودداری کنید.با تکیه به استنادات قانونی, شما هم منطقی نظر بدهید.

*****

 

784190cookie-checkشما پاسخ بدهید- نظریه معاونت توسعه نیروی انسانی مخابرات در مورد مطالبات کارکنان(3)

Please rate this

0 1 2 3 4 5
7 نظرات
  1. اشتباه روی اشتباه می گوید

    سلام بر همکاران

    آقای بیدخام در خبری که بر روی خروجی روابط عمومی گذاشتند خاطرنشان کردند: «شناسایی نیاز مخاطبین، تحقیقات بازار، تبلیغات، پاسخ‌گویی به مشتریان و توجه به حوزه برند و توسعه و ارزش‌گذاری بر آن از موارد کلیدی مشتری محور بودن شرکت است که روابط عمومی با دیدگاه تجاری، تمرکز خاصی بر آن ها دارد.»

    چشم ما روشن که روابط عمومی ما می خواهد شناسایی نیاز مشتریان و تحقیقات بازار و پاسخگویی به مشتریان را انجام دهد. واقعا کسی نیست که پاسخ این بیانیه ها را به ایشان بدهد؟ آقای دکتر سرائیان لطفا بفرمائید آیا قصد شما این است که پاسخگویی به مشتریان را روابط عمومی انجام دهد؟
    عجب شرکتی داریم؟! همه می خواهند صحبتهای قشنگ را فارغ از اینکه به آنها مربوط می شود یا نه را از زبان خودشان و در ساختار سازمانی خودشان انجام دهند ….

  2. م می گوید

    باسلام وخسته نباشيد
    ببخشيد حدود دوسال است كه از كارت استخر در خراسان رضوي خبري نيست سردبير محترم امكان دارد پي گيري بفرماييد چرا استانهاي ديگر بودجه ورزشي و كالاي ورزشي دارند ولي منطقه خراسان رضوي بودجه ورزش را خرج همكاران و بازنشستگان نميكند؟

  3. نقدی بر یک پیامک می گوید

    سلام بر سردبیر عزیز
    هم اکنون پیامکی برایم رسید که در آن خبری از روابط عمومی شرکت مخابرات ایران جناب اقای بیدخام آمده است. متن پیام از زبان اقای بیدخام عنوان می کند” تمرکز مدیریت برند و تبلیغات در روابط عمومی شرکت مخابرات ایران”

    سوال من از مدیران ارشد شرکت مخابرات ایران و جناب بیدخام این است که پس از چند سال خصوصی شدن و تغییرات بسیار زیاد در ساختار سازمانی و مدیران در حوزه های تجاری و مشتریان و روابط عمومی هنوز به یک تقسیم کار درست نرسیده ایم و هنوز بصورت سعی و خطا در حال اقدام هستیم؟

    اجازه بدهید کمی علمی صحبت کنم و دوباره به اصل قضیه بازگردم.
    چند ده سال است در تمام کتابهای علمی تجاری و بازاریابی از 4P صحبت و بحث می شود که یکی از مهمترین این 4P همانا Promotion یا ترویج است که به بحث ارتباطات و تبلیغات می پردازد.
    خود این Promotion نیز از ابزار مختلفی استفاده می کند که یکی از این ابزار Public Relation یا روابط عمومی است. یعنی اینکه PR یکی از روشها و ابزار بازاریابی محسوب می شود که در کل در خصوص ارتباطات با جامعه و ارتباطات پر حجم تلویزیونی و رادیویی و یا مجلات و روزنامه ها با مشتریان و جامعه بحث می کند.

    لطفا اشتباه نکنید! من نگفتم که روابط عمومی شرکت مخابرات ایران می باید زیرمجموعه معاونت تجاری و بخش تبلیغات باشد بلکه گفتم HR از ابزار ارتباطات با مشتریان است.
    حالا برگردیم به پیامک آقای بیدخام که ایشان مدعی هستند که مدیریت برند و تبلیغات با روابط عمومی است ؟!؟!؟!
    اگر از مدیریت برند بگذریم که خود جای بحث دارد ولیکن تا حدی معقول است که مسئولیتش بعهده روابط عمومی شرکت مخابرات ایران باشد ولی تبلیغات را برای چه به روابط عمومی سپرده اند؟ تبلیغات و ارتباطات با مشتریان بعنوان یکی از آمیخته های مهم بازاریابی می باید در اختیار معاونت تجاری باشد و نه در اختیار روابط عمومی شرکت مخابرات ایران!
    جالب است این تصمیم بعد از چند سال در محیطی و در شرکت مخابرات ایرانی گرفته می شود که ادعای تجاری شدنش چند سالی است گوش فلک را پر کرده است.
    مگر معاون تجاری شرکت مخابرات ایران بی زبان است و نمی تواند از این مسایل حوزه خودش دفاع کند؟ هر چند سامانه های تبلیغاتی شرکت کمپلت در اختیار روابط عمومی می باشد و صدای معاون تجاری را بی اثر می نماید!
    به نظر می رسد هماهنگی و همکاری جناب آقای بیدخام و دکتر زارعیان باعث می شود که معاون تجاری شرکت مخابرات ایران در اکثر اینگونه مسایل کوتاه بیایند و اینجاست که می طلبد که خود دکتر سرائیان از طریق سازمان و تشکیلات و مشاور و هر چه می دانند این اشکال تکنیکی و راهبردی را هر چه سریعتر حل نمایند تا شرکت بیشتر آسیب نبیند.
    والامر الیکم

    1. خوش فکر می گوید

      معاونت تجاری فقط در حد یک اسم است کارائی لازم را ندارد همه مدیران شرکت این را می دانند.
      همه نیروهای خوب و قوی آن با هر ترفندی که بود فرار کرده اند به نظر من این معاونت پر شده است از حاشیه های عجیب و غریب که یکی از شکست های هر مدیر عاملی بعد از آقای پور رنجر تا آقای دهناد و شاید دکتر همین معاونت فرمایشی می باشد. تنها راه نجات این معاونت شخم زدن و از نو سازماندهی کردن آن است جذب تعداد زیادی نیروی خانوادگی هم به مشکلات آن دامن زده است بالا بودن حاشیه امن این نیرو ها توان اعمال مقررات را از هر مدیری سلب می نماید.

      1. سردبیر - مخابرات ما می گوید

        خوش فکر عزیزم.
        این داستان در همه جا تکرار شده.
        ضمن اینکه هر قسمتی از کارهای ما, وقتی کار نمی کنن خیلی بهتره من راضی ترم.
        باور کنید جدی میکم
        وقتی کار نمی کنند, دیگه لازم نیست کسی راه بیفته اشکالات اونا رو اصلاح کنه

  4. جمالی می گوید

    سلام .جناب دیانی
    شرکت مخابرات ایران وتابعه در تاریخ 3 تیر ماه 1387 در اداره ثبت شرکتها با شماره 325081 ثبت گردید. با این روند عملا” شرکت از آن تاریخ مشمول قانون کار بوده است!
    حال که به صورت واقعی اولین مبلغ واریز وجه 1500 میلیارد تومان د رمهر ماه 88 به سازمان خصوص سازی پرداخت گردید واز تاریخ 8 ابان 1388 شرکت مخابرات به طور رسمی خصوصی گردید .در همان سال وهمان ابان ماه با دستور موکد هیئت مدیره تمامی احکام اعضاء هیئت مدیره ایران واستانها تا سطح معاونت های مالی با آئین نامه جدید دستمزد هماهنگ ومابه التفاوت تا مبالغ 50 میلیون تومان تا قبل از عید 89 به اقایان پرداخت گردید .
    حال تصمیمات خائن اعظم چه بر سر همکاران اورد تا تطبیق صورت پذیرد بماند.!واما بعد مدت 9 سال از خصوصی شدن مخابرات می گذرد .!هیچ گونه اقدام وتصمیم ومدیریت عملکرد مورد توجه نبوده وحال با تشریف فرمائی جناب دیانی ایشان قصد پایه ریزی وبررسی مدیریت عملکرد برای چند دوره 6 ماهه را دارند!؟
    جناب دیانی طی 18 دوره 6 ماهه گذشته شما کجا بودید!اصلا” ایران بودید!
    جناب باطنی!سرائیان واین هیئت مدیره کجا بودند!؟عذر بدتر از گناه می آورید!ای کاش مسئولین وزارت کار هم اندکی منطق داشتند!پس تکلیف حقوق تضییع شده همکاران طی سالهای 87 تا 95 چه می شود!آنچه شما قصد تحقق آن را دارید مربوط به بازه زمانی سال گذشته وآینده است!اما تکلیف9 سال گذشته وتعهد ومسئولیت آن با کیست!کجایند آقایان فیضی!دهناد!ابراهیمی!پوررنجبر!وحال جناب سرائیان!وتمامی اعضاء هیئت مدیره ای که به حق جلسات وپاداش های دوره ای وپاداش آخر سال وتراز می اندیشیدند!؟یکی از این آقایان حتی به خود اندکی زحمت اندیشیدن به حقوق کارکنان مخابرات را می دهند!؟خیر هر که آمد از برای خویش با سرمایه ملی مخابرات !عمارت نوئی ساخت ودر پنت هاوس آن به همکاران خندید!آخر سر هم با پاداش هائی که خود از آن بهره بردند وما را از ان محروم ساختند از درب بیرون رفتند واز پنجره با پرچم فریبنده تری باز گشتند!واز آن بدتر که به مدیر … شرکت نیز پاداش! بازخریدی 400 میلیونی می پردازند!حالا انگار خوابیده!وقتی که از خواب پاشد!ا شاید کمی هم به ما فکر کنه!

  5. پیام.ا می گوید

    کارگران مخابرات که زمانی جز نخبگان دانشگاه ای برتر بوده اند فکر نمیکنم با این مستندات راضی شوند. به نظرم باید اعتماد ورضایت این نیروها را برای کمک به پیشرفت مخابرات در بازار رقابتی جدید جلب کرد.

نظرات بسته شده است.