مخابرات ما
خبرگزاری مخابرات ما

لوح و تندیس و هدایای ویژه مخابرات ما حداکثر سه شنبه میرسد.

[box]مخابرات ما – امروز هدایا , لوح و تندیس ها تحویل پست داده شد.[/box]

 

مخابرات ما- می دانید که در مجموع تعداد 25 لوح یا تندیس یا نشان ویژه سایت مخابرات ما , برای 25 نفر ساخته شد.این نشان ها امروز به پست تحویل داده شد و بر اساس اعلام پست جمهوری اسلامی ایران ,باید سه شنبه صبح بدست عزیزان برسد.

تاکید چند باره می کنم. بخشی از این تندیس ها (12 عدد) به پیشنهاد شما بوده است.کسانی که در طی سال 95 یک فعالیت برجسته برای کارکنان داشته اند.

4 نفر از همکاران سردبیر در سایت انتخاب شده اند (از بین حدود 30 تا 50 نفر).

3 نفر نیز از بین خوانند گان و اعضای سایت انتخاب شده اند که در طی این سالها با ارسال کامنت ما را یاری کرده اند.

حدود 4 نفر نیز به کمک های افراد به این سایت در سالهای دور برمیگردد.افرادی که حضورشان در سایت , نقطه تحولی بوده است.ما هیچ ابزاری برای تشکر از همه عزیزانی که در طی ده سال به ما کمک کرده اند نداشته ایم.این آمار دقیق نیست.بطور کامل می توانید به اسامی رجوع کنید.

بارها عرض کرده ام.

نه ما قصد این را داشته ایم که بهترین افراد مخابرات را انتخاب کنیم نه شایستگی آن را داریم.نه قصد ما این بوده است که بهترین آدم ها را انتخاب کنیم که باز هم شایستگی آن را نداریم.

بلکه فقط هدف معرفی یک کار, یک فعالیت , یک حرکت, یک ایده, یک طرح و یا یک نماد بوده است.به طبع آن , نام فرد نیز مطرح می شود.

تمامی این اسامی در حوزه سایت مخابرات ما حرکتی داشته اند. وگرنه افرادی که کارهای برجسته دارند ولی اثری از آنان در مخابرات ما نبوده است بسیارند.برای این امر دلیل محکمی داریم.هدف ما تشویق افراد به ایجاد ارتباط با سایت  و گرفتن پاسخ سوالات همکاران از آنان است.

بیشتر می خواهیم حلقه اتصال سایت , کارکنان و مدیران را وصل کنیم.وگرنه هدف ما نمره دادن به افراد نبوده است.

حرف بعدی این است که در هر انتخابی با گروه مخابرات ما موافق نیستید , بهتر است به دیدگاه خود تردید داشته باشید و دوباره تحقیق کنید.ده سال زمان خوبی است که بتوان حسن نیت و یا سوء نیت افراد را درک کنیم.خاطرتان باشد که ما می خواهیم همه را به دنیای رسانه , سوال و جواب , پرسش و پاسخ بکشانیم.

حرف ها را با یک سوال به پایان می بریم.

فرض کنید فرد الف در لیست برگزیدگان شما و در سایت مخابرات ما ذکر شده است.

آیا  الف , دیروز به حال کارکنان دلسوزتر بوده است یا الف امروز؟

آیا الف دیروز نسبت به شرایط کارکنان منعطف تر بوده است یا الف امروز؟

آیا کارمند الف , نسبت به کار دلسوزی بیشتری داشته یا همکار الفی که امورز در لیست ما بوده است؟

از اینکه با ما همراه شده اید و با سعه صدر به حرکت های مخابرات ما احترام میگذارید از شما سپاسگزاریم.

****

همچنان از همه شما می خواهم به فعالیت ها, تصمیمات و طرح هایی که در مورد هر یک ماهها کار می کنیم , کمی بیشتر فکر کنید. با کاشتن تخم کین و نفرت , چیزی جز جهنم بدست نخواهیم آورد.

 

 

765690cookie-checkلوح و تندیس و هدایای ویژه مخابرات ما حداکثر سه شنبه میرسد.

نظرات بسته شده است.