مخابرات ما
خبرگزاری مخابرات ما

لوح تقدیر و هدیه ویژه دهمین سالگرد افتتاح مخابرات ما -بخش برگزیدگان سالهای 90 تا 95

[box]مخابرات ما- برگزیدگان مخابرات ما در بخش همکاران مخابراتی  ,مجموعه کارکنان و مدیران به این ترتیب اعلام شد.[/box]

 

مخابرات ما(سردبیر) – در بخش خوانندگان , با بررسی های آماری در طی سالهای 90 تا 95 و همچنین ارتباط مستقیم با خوانندگان توانستیم برگزیدگان را معرفی کنیم.

در بخش همکاران سردبیر در سایت , بعنوان حرکتی نمادین از تعدادی تقدیر شد.سعی کردیم پرکارترین افراد را برگزینیم و البته شجاع ترینشان را.چیزی که مخابرات و مخابرات ما  به آن نیاز دارد.

اما در بخش همکاران مخابراتی کار به این سادگی نبود! نه آماری داشتیم و نه دقیقا از فعالیت های افراد برجسته اطلاع داشتیم.لذا از خوانندگان وهمکاران عزیزمان خواستیم به معرفی فعالیت های برجسته از شخصیت های برجسته بپردازند.ما محدوده بررسی خود را محدود کردیم به همین افراد.

ابتدا انتخاب های اعضای سایت را محدود کردیم به فعالیتهای سال 95. اما کار زیبای خوانندگان هوشمند ما به این سال ختم نشد. در معرفی و اعلام هایشان هرگز فعالیتهای سالهای گذشته را از یاد نبرده بودند.این موضوع کار ما را بسیار سخت می کرد.بویژه اینکه انتخابهای ما قطعا در محدوده افرادی بود که سایت از کارهایشان با خبر بود.کسانی که حداقل یکی دو بار ارتباط داشته ایم و می دانستیم که از این بررسی های ما دلگیر نمی شوند.

لذا تمام مطالب , کامنتها ,ونوشته های مختلف سایت را از سال 1390 که به سایت تبدیل شدیم, تا پایان سال 1395 بررسی کردیم.هیچ چیزی را از قلم نینداختیم. بدقت دلایل انتخابهای خوانندگان را زیر ذره بین بردیم. البه برخی را نیز جا انداخته بودند. از آن اطلاعی نداشته اند و ما بعنوان سردبیر از آن مطلع بوده ایم .اما در حافظه سایت همه چیز ثبت شده بود.

این شد که انتخابهای زیرکانه همکاران, بررسی های موشکافانه سردبیر به نیابت از خوانندگان و گفتگوهای مشاوره ای با اندیشمندان مخابراتی ختم شد به اینکه از مجموعه افراد مخابرات از سال 1390 تا 1395 -کسانی که در محدوده اطلاعات سایت مخابرات ما فعالیت جالبی انجام داده بودند و در زمان خودش مورد توجه همکاران قرار گرفته بودند – گروهی برگزیده شدند.

ابتدا به ده نفر بسنده کردیم اما دیدیم انتخابهای شایسته شما و سردبیرتان , بیش از اینهاست.لذا کار را در 18 نفر بستیم.

این برگزیدگان , نه به معنای این است که ما بهترین و برترین همکاران یا مدیران را برگزیده ایم – که این از عهده ما خارج است- و حتی نه به این عنوان که همه برگزیدگان همین افراد هستند. بلکه سایت مخابرات ما و خوانندگانش (سردبیر و خوانندگان) به کمک هم و با تاثیر از یکدیگر از کسانی سپاسگزار است که در طی 5 سال فعالیت اخیر سایت کار مفیدی داشته اند و این فعالیت در سایت منعکس شده است. و صد البته علاقمند به انتخاب افرادی بوده ایم که به رسانه ها مهربان بوده اند و آنان را در میان خود پذیرفته اند.

این برگزیدگان , شایسته بیش از این هستند , و آنان که در لیست ما نیستند قطعا شایسته برگزیده شدن بوده اند اما بضاعت اندک ما, بیش از این اجازه نداد.

فقط خاضعانه سپاسگزارم و تقدیر می کنم از خوانندگان (که آنان را اعضای سایت می نامم) که با تیزهوشی و فراست کامل طرحی زیبا در انداختند. طرح و نقشی که حس دارد, و به ما قدرت میدهد.

از شما عذرخواهی میکنیم بخاطر نقص در انتخاب هایمان. می دانید که هرگز برای خود انتخاب نکرده ایم و برای خود نخواسته ایم.پس با بزرگواری بپذیرید و نقص های ما را برای سال های بعد , یادآوری کنید.

سردبیر

****

[box]اسامی عزیزان , بر اساس حروف الفبا و بر عکس ( این بار از ی تا الف) تنظیم شده است.[/box]

اما مخابرات ما  برای خدمات ویژه و برجسته تشکر می کند از :

 

1- مهندس لطیف وصلی عضو محترم هیئت مدیره شرکت مخابرات ایران ,

بخاطر توجه خاص به مسائل رفاهی کارکنان مخابرات از جمله انتخاب بیمه تکمیلی بصورت درمان کامل  و انتخاب ضریب پرداخت هزینه بیمه تکمیلی بصورت 80 به 20 بنفع کارکنان.

.

2- مهندس علی مطهری معاون محترم پشتیبانی و زنجیره تامین شرکت مخابرات ایران

بخاطر مدیریت مناسبش در شسکام. ساماندهی اولیه شرکت شسکام , استفاده از تمامی امکانات رسانه ای برای ایجاد ارتباط دو سویه با کارکنان.

  او در صفحه ویژه شرکت شسکام در مخابرات ما , هیچ سوالی را بیش از چند ساعت بدون پاسخ نگذاشت! جسارت تعامل مناسب با رسانه ها – هر چند منتقد –  ویژگی اصلی اوست.

.

3- مهندس سید محمد جواد موسوی مدیر مخابرات منطقه مازندران,

بخاطر ساماندهی سریع مالی به مطالبات بازنشستگان بزرگوار و بسیار پر تعداد مازندران ,درک ارزش زمان در پاسخ به سوالات و مطالبات کارکنان , عمل به وعده داده شده حتی بقدر چند ساعت و در نهایت اخذ مجوز ویژه برای بازنشستگان!

 او همچنین بعنوان سریع العمل ترین مدیر نسبت به مشکلات کارکنانش , شایسته تقدیر است.

.

4-  ناصر قدیر کاشانی , مدیر عامل شرکت خدمات اول ,

بخاطر تقید به تسویه کامل مالی با کارکنان شرکت خدمات اول در پایان سال و پیگیری مطالبات مالی نیروهای شرکتی از استانها.

او انتخاب جالب خوانندگان مخابرات ماست.

او تمام درهای شرکتش را به روی رسانه های منتقد باز کرده است.اطلاعات پرداختهایش بصورت آنلاین روی سایت می رود و هرگز از نگاه پر انتقاد و جستجوگر رسانه ها نهراسیده است.جزو معدود مدیرانی است که به محض طرح انتقاد در رسانه به سمت پاسخگویی حرکت می کند.

.

5- مهندس عبدالعظیم  قنبریان,  عضو هیئت مدیره و مدیر عامل شرکت تجارت الکترونیک پارسیان

بدلیل طراحی نرم افزاری بی نظیر بنام تاپ برای دسترسی موبایل به فعالیتهای روزانه و ارائه آن  از طریق این سایت به هموطنان.

خدمات دو جانبه او به جامعه مخابراتی – ارتباطی و بانکی بر کسی پوشیده نیست. شرکت تجارت الکترونیک از این نظر که محصولشان را از طریق مخابرات ما به مردم عزیزمان عرضه کرده اند در محدوده بررسی های ما قرار گرفت.

.

6- مهندس مسیب قبادیان , مدیر مخابرات منطقه کرمانشاه

بدلیل مشارکت در قعالیت های جدید دنیای دیجیتال پیش از مدیران دیگر , همراهی و پاسخ به سوالات  همکاران در  کمپین ره نگاشت مخابرات ما  و جمع کارکنان رسمی  بصورت آنلاین و شجاعت بسیارش برای حضور در جلسات پرسش و پاسخ کارکنان , همچنین توجه ویژه به نیازها و انتقادات کارکنان , ایجاد ارتباط صمیمانه تر با کارکنانش.

.

7- مهندس محمد فرقانی  مدیر اخیر منطقه آذربایجان شرقی و مشاور مدیر عامل شرکت مخابرات ایران

بدلیل شجاعت ورود به دنیای مدرن آنلاین , حضور در جلسات پرسش و پاسخ کارکنان بصورت اینترنتی و آنلاین ، همچنین پاسخگویی به رسانه های دیجیتال ، ایجاد و کمک به شکل گیری صندوق کمک به تمام هزینه های بیماری های خاص همکاران و خانواده آنان.

 تفاوتهای آشکارش با دیگر مدیران , پاسخگویی شفاف به صریح ترین و انتقادی ترین سوالات مخابرات ما در دوران مدیریتش او را در لیست شایسته های تقدیر قرار داد.برای هر انتقادی سعی کرد پاسخ مناسبی عرضه کند.

.

8- مهندس وحید صدوقی مدیر عامل شرکت ارتباطات سیار مخابرات ایران

بدلیل پیگیری و اجرای سریع فاز 7 موبایل , بازگرداندن همراه اول به چرخه رقابت در عرضه خدمات اینترنتی , و به پایان رساندن فعالیتی 4 ساله در طول چند ماه.

او عقب ماندگی همراه اول را به نقطه قوتش تبدیل کرد.تلاشش  در تهیه و نصب تجهیزات 4g ستودنی است.

ضمن اینکه  با مصاحبه مستقیم با سردبیر این سایت , خود را در معرض سوالات منتقدترین سایت مخابراتی قرار داد.این امر مورد توجه قرار کرفته و  از نظر خوانندگان ما , شایسته تقدیر است.

.

9- مهندس نادر صابری وند  مدیر کل بازرسی شرکت مخابرات ایران و رئیس هیئت مدیره شرکت املاک مخابرات ایران

بدلیل تعامل دو سویه در طی سال های قبل با رسانه ها , پاسخگویی به انتقادات صریح مخابرات ما در قالب دو مصاحبه و پیشگیری از انتشار شایعات بی اساس مالی با مدیریت دقیق اطلاعات .

بویژه مدیریت اطلاعات در شایعات مالی و سوء استفاده های احتمالی , ضمن عدم ایجاد محدودیت برای فعالیت های رسانه ای در محدوده اخبار ذکر شده کاری است که او بخوبی انجام داده است که سردبیر این سایت و مسئولان خبری رسانه ها از آن آگاه هستند.

.

10 – دکتر سید مصطفی سیدهاشمی, معاون هماهنگی ستاد اجرائی فرامین حضرت امام و رئیس هیئت مدیره شرکت توسعه اعتماد مبین

بدلیل  طرح بازنشستگی تشویقی جالبی که 9000 نفر مخابراتی را با دست پر روانه خانه کرد و همچنین شجاعت  گفتگوی رودر رو با رسانه های منتقدی چون مخابرات ما.

او  در اوج انتقادات , خودش را به جریان سخت و دشوار پاسخگویی سپرد و  با سایت مخابرات ما گفتگو کرد. این رفتار درس آموز بود.

گفتگوی او فروردین 95 منتشر شد. ضمن اینکه پس از پایان زمان طرح بازنشستگی تشویقی , کارکنان به حسن وجود این طرح , بیش از گذشته پی بردند.

.

[box]

بسته ویژه همکاران , خوانندگان و سردبیر

برای مدیر عامل محترم مخابرات ایران

11- دکتر رسول سرائیان  مدیر عامل شرکت مخابرات ایران ,

به دلیل ارائه طرح ره نگاشت و پیگیری آن برای اجرا , ارتباط مداوم فنی با کارکنان در استانها , زنده کردن امید در دل کارکنان,  شجاعت ادامه حمایت از مدیر انتخابی اش در گیلان و پایان دادن به مناقشه دولت و مخابرات  ضمن بالا بردن تعرفه.

شجاعت ارائه یک طرح بزرگ و اساسی  , رفتن زیر بار تعهدات سهامداران برای عملیاتی کردن این طرح معمولا از هر کسی ساخته نیست اما  از ویژگی های خاص اوست.

 او مردی است که پیوسته در حال کار پیدایش می کنید. یکی می گفت خستگی را خسته می کند.

.

12- سر کار خانم ذیگلری , همسر گرامی آقای دکتر سرائیان.

بدلیل ایجاد فضای امن, سالم و پایدار برای اعضای خانواده ای که یک پای آن , همه زمان مفیدش را به کار می گذراند , همچنین بعهده گرفتن وظایف دو سویه بدلیل عدم حضور مداوم مدیر عامل در فضای خانواده.

ایشان بعنوان یکی از هوشمندانه ترین انتخاب های خوانندگان و اعضای سایت مخابرات ماست و  از ایشان بعنوان نماد و الگوی سپاسگزاری از تمام بانوان مخابراتی تقدیر و تشکر می شود.

.

[/box]

 

13- مهندس محمد سالاری مدیر مخابرات منطقه خراسان رضوی

بخاطر  برگرداندن شرکتش از حالت زیان ده به سودی مناسب , پرداختهای پایان سال بدون دریافت وام , و مهمتر از همه  تحمل فعالیت های سایت مخابرات ما در نزدیکی خود.

پیشنهاد او از سوی خوانندگان , بعنوان نماد تشکر و سپاس از کلیه مدیران مناطقی است که با وجود وضعیت های دشوار مالی در طی سه سال گذشته , تلاششان برای پرداخت مطالبات پایان سالشان مورد توجه بوده است.

.

14- مهندس سیدفاضل زمانی عضو هیئت مدیره شرکت شسکام 

برای شجاعت و جسارت مثال زدنی اش برای حضور در سایتی بشدت منتقد با خوانندگانی تیزبین و فهیم , پاسخگویی شفاف به سوالات خوانندگان در طی گفتگوهای صریح با مخابرات ما  و پاسخ به کامنتهای انتقادی خوانندگان.

او اولین مدیری بود که به پاسخگویی آنلاین پرداخت. هوشمندی او در برخورد با رسانه های منتقد دایره حضور مدیران دیگر در وادی پاسخگویی را موجب شد.

برخورد صمیمانه با کارکنان و توجه به مشکلات آنان و ایجاد فضا برای طرح و رفع آن از ویژگی های اوست که در طی سالهای 90 تا 93 در قامت معاونت مدیر عامل مخابرات ایران از او دیده ایم.

.

15- مهندس سید اسدالله دهناد, مدیر مخابرات منطقه قم و عضو هیئت مدیره شرکت ارتباطات سیار 

بدلیل اقدامات رفاهی بیش از حد متعارف  برای کارکنان در مخابرات استان قم , توجه ویژه به ارتباطات غیر مخابراتی برای خارج کردن مخابرات از فضای بسته محدودیت ها , و  روابط عمومی مناسب با رسانه های استانی و کشوری , رساندن استان قم به وضعیت مناسب مالی حتی در زمانی که همه استانها زیان ده بوده اند , عدم نیاز به کمک مالی مخابرات ایران برای پرداختها در استانش. .

هر چند فعالیت هایش بعنوان سرپرست شرکت مخابرات ایران و یا عضو هیئت مدیره شرکت ارتباطات سیار در جای خود قابل بررسی است اما در پایان سال 95 , همکاران ما در استان قم بدلیل فعالیتهای اخیرشان ایشان را  برگزیده اند.

بدلیل احتمال ایجاد برخی انتظارات در استانهای دیگر , اجازه انتشار این فعالیت ها داده نشد.

.

16- مهندس پوررنجبر عضو هیئت مدیره شرکت مخابرات ایران و عضو هیئت مدیره بانک پارسیان

بدلیل اقدامات خاص در سالهای 90 تا 92 بعنوان مدیر عامل شرکت مخابرات ایران  برای جوانان در پی آزمون استخدامی , شجاعت رودرویی مستقیم و شفاف با رسانه های منتقد و پاسخگویی آنلاین اینترنتی به سوالات کارکنان در فضای مجازی , تعامل مناسب با رسانه ها و خوانندگانش و توجه ویژه به ارتباط با کارکنان .

او نشان داد که می توان با ارتباط مناسب رسانه ای و دیداری با همکاران , فضای روانی مناسبی ایجاد کرد تا پیگیری امور راحت تر دنبال شود.

پیگیری مشکلاتی که بنحوی از آنان مطلع می شد , همچنین ایجاد امکان ملاقات با هر سطحی از کارکنان فقط مختص اوست.

.

17- کمال بیگدلی معاونت مالی شرکت مخابرات ایران 

بدلیل سه ساله شدن طرح پرداخت کلیه مطالبات رسمی کارکنان دائمی و شرکتی وقراردادی شرکت در پایان سال شمسی.

همین یک دلیل برای انتخابش کافی است.

او در سه دوره مختلف و با حضور سه مدیر عامل متفاوت , هر چند با دستور صریح این مدیران ،توانسته است کارکنان را با دریافت همه مطالباتشان به جشن آغاز سال نو بفرستد.این کار بزرگی است!

.

18- محمد علی باطنی معاونت نیروی انسانی شرکت مخابرات ایران

بدلیل طراحی و پیاده سازی سیستم مدیریت نیروی انسانی مخابرات در قالب HRIS.

 در هیاهوی پایان سال , بار تمام مطالبات نداده کارکنان رسمی و شرکتی و قراردادی را به دوش کشید و بازنشسته شد.هر چند که بسیاری از مطالبات کارکنان از شرکت , در پرونده پیگیری هایش باقی مانده است اما بدلیل پیاده سازی سیستم HRIS و سیستم نرم افزاری روان امور اداری  و آرامش امروز کارکنان در مشاهده کلیه اطلاعاتشان قابل تقدیر است.

از یاد نبریم که پیش از این حداقل در استانها , حتی دانستن مانده مرخصی کاری دشوار بود! اینک کار با این سیستم ، برای کارکنان آسان شده است.

.

*******

همه چیز تمام شد!

4 ماه تلاش ما , اینک با انتخاب برگزیدگان ، طراحی لوح تقدیر و هدیه یادبود آغاز یازدهمین سال فعالیت سایت مخابرات ما ، ساخت و ارسال آن پایان می یابد.

اما این پایان کار نیست.

نه انتخاب های ما , بهترین انتخاب های امروز است , و نه انتخاب های شما می توانست جایگزین این انتخابها باشد.

هر چه هست, همین است که می بینید! انتخاب هایی که ما و شما با حسن نیت و احترام متقابل برگزیده ایم.

حالا باید برای سالی دیگر, طرحی دیگر , گزینشی دیگر دورخیز کنیم.بیایید از اینان تشکر کنیم و به فکر انتخاب های زیرکانه در سالهای بعدی باشیم.

بعنوان سردبیر این سایت , از همه افرادنامبرده در دو لیست امروز و دیروز سپاسگزارم که هر یک بنحوی در پیشبرد مقاصد خبری ما کمک کرده اند.

بعنوان سردبیر این سایت از دیگرانی که انتخاب نشده اند عذر خواهی میکنم.

حرف آخر من با خوانندگان و اعضای سایت است!

ما تلاش کردیم همه افراد و اسامی مختلفی که اعلام کرده اید در لیست گزینش ما قرار بگیرد.یعنی هر کسی را شما انتخاب کرده اید قطعا در لیست ما وجود دارد.فقط برای آن یک استثنا قائل شده ایم. رفتار قابل قبول و دو سویه با سایت!

بدون تعارف , برای فرد برگزیده , این انتخاب باید قابل احترام باشد.باید به انتخاب توسط همکاران افتخار کند. برای کسانی که سلام و علیکی در طول این ده سال داشته ایم قطعا برگزیده شدن توسط خوانندگان و همکاران افتخار است.اما برای دیگران اطمینان نداشته ام.

بنابراین بدانید که همه انتخابهای شما در لیست ما وجود دارد. ما به انتخابهای شما کاملا احترام گذاشته ایم , لطفا شما نیز چنین کنید.

با سپاس 

سردبیر

*****

764730cookie-checkلوح تقدیر و هدیه ویژه دهمین سالگرد افتتاح مخابرات ما -بخش برگزیدگان سالهای 90 تا 95
3 نظرات
  1. بهمن می گوید

    ما سنگهای کف این رودخانه می مانیم ، آبها نیز می روند.

  2. گرگانی می گوید

    فقط حیف شد که اسم باطنی رو آخر آوردید ،
    توی حوزه منابع انسانی واقعاً ایشون عالی عمل کردند ،
    به نظر من باید قدری ویژه تر از عالی جناب تقدیر می شد .
    کاش ایشون هیچوقت بازنشست نمی شدند ،
    حالا ما بدون اون چیکار کنیم ؟؟!!

    1. سردبیر - مخابرات ما می گوید

      گرگانی جان
      دوست خوبم
      میشه تشخیص ما در 24 مورد درست باشه , در یک مورد غلط باشه؟
      ما ادعایی نداریم.
      ولی در تمام این لیست فقط مورد و موضوعی که نام برده شده مورد تقدیر است نه هه رفتارها و کارهایشان.
      حرف منو قبول کنید. در طی این سالها دیده اید که حرف بی سند نمی زنیم.

نظرات بسته شده است.