مخابرات ما
خبرگزاری مخابرات ما

پروژه یا فعالیت برگزیده استانی در زیر ذره بین انتخاب.

[box]مخابرات ما- پروژه یا فعالیت برتر استانها در روز 22 فروردین زیر ذره بین می رود.[/box]

 

مخابرات ما- بر اساس اعلام مدیر عامل شرکت مخابرات ایران, استان ها , معاونت ها و واحدهای ستادی مخابرات ایران , می توانند  یک فعالیت یا پروژه برتر خود را انتخاب و معرفی  کنند.

این فعالیت یا پروژه برتر استانی فرصتی ده دقیقه ای پیدا می کند تا در جلسه ای با حضور مدیران مناطق استانی و مدیران ارشد مخابرات ایران , خود را عرضه کند.در نهایت با امتیازاتی که از مدیران حاضر گرفته می شود پروژه یا فعالیت برتر کشوری انتخاب می شود.

در چند روز گذشته استانها بدنبال انتخاب فعالیت خود بوده اند.برخی از استانها کار جالبی کرده اند بطوریکه انتخاب این پروژه ها را به امتیازات مدیرانشان واگذار کرده اند.اما برخی به پیش بینی شخصی مدیر ارشد خود اعتماد کرده اند.

.در روزهای باقیمانده تا زمان اجرای طرح که احتمالا 23  و 24 فروردین ماه و در یکی از استانها خواهد بود استانها بدنبال بهترین شیوه نمایش کار خود هستند.

آنچه ممکن است استانها را در این طرح دچار تنش کند , اتصال بخش کارشناسی به بخش نمایشی ارائه کار است.بخش نمایشی کار آنقدر جذاب است که معمولا مدیران ارشد حاضر نمی شوند آن را از  دست بدهند لذا  بخش های کارشناسی و اجرایی و بدنه اصلی کارها فراموش می شوند و مدیران خود به نمایش همه اجزای فعالیت می پردازند.

بهر حال اینکه استانها و کارشناسان و طراحان استانی فرصت نمایش کارهای خود را پیدا می کنند بسیار خوب است. اگر ادامه داشته باشد می تواند کیفیت یک جشنواره سالانه را پیدا کند.البته کیفیت اجرا و اثربخشی آن میزان نفوذ طرح در بدنه اجرائی را مشخص می کند.

 

755080cookie-checkپروژه یا فعالیت برگزیده استانی در زیر ذره بین انتخاب.
3 نظرات
  1. ناشناس می گوید

    مهمترین دستاورد آقای سرائیان درست و یا غلط حذف استاها بود.

  2. ناشناس می گوید

    سلام فقط پول دوریختن. هیچ دستاوردی نداره جز بریز و بپاش

  3. علی می گوید

    پروژه یا فعالیت نه!! بلکه مهم ترین دستاورد سال 95 مد نظر است.

نظرات بسته شده است.