مخابرات ما
خبرگزاری مخابرات ما

بزودی/ دید و بازدید نوروزی سردبیر با مهندس فیضی , اولین مدیر عامل مخابرات خصوصی.

[box]مخابرات ما – ایام عید و مراسم خاص آن , فرصت مناسبی است برای تازه کردن دیدارها و حرف ها! دیدار عیدانه سردبیر …[/box]

 

مخابرات ما- یکی از دوستان به من می گفت :اگر تو تهران بودی , هیچکس از دست تو نمی توانست نفس راحتی بکشد!

راست می گوید؟!

بنظر می رسد حرفش دور از واقعیت نباشد وقتی از راه دور هم آنقدر برای دیگران زحمت درست می کنیم که ساعتها وقت مفیدشان را بگیریم , احتمالا با حضور در پایتخت همیشه در دید و بازدید می بودیم.

همه اش هم تقصیر من نیست  راستش را بخواهید وقتی یک نفر جوری رفتار می کند که شما دلتان برایش تنگ می شود چاره ای جز ایجاد مزاحمت باقی نمی ماند.مهندس فیضی را می گویم.

وقتی در پاسخ به من,  پیامک تبریک سال نو فرستاد دیگر تامل را جایز ندانستم.تماس گرفتم. حاصل این تماس قراری بود که برای گفتگو گذاشتیم.بالاخره در تراکم کاری اولین روزهای سال نو, کلام بین ما منعقد شد.کلامی که به گفتگویی گرم منتهی شد.

طرف صحبت ما مهندس فیضی است.مردی که مخابرات دولتی را با هزاران مشکل ریز و درشت در عرض مدت کوتاهی به بورس رساند تا جزو اولین شرکتهای بزرگ خصوصی شده طبق اصل 44 لقب بگیرد.

مهندس فیضی چند لقب را یدک می کشد.آخرین مدیر عامل شرکت مخابرات دولتی است. اولین مدیر عامل شرکت مخابرات خصوصی شده است.در این راه سختی های بسیاری به چشم دیده .انتقادات همکاران مخابراتی که نمی خواستند از دولت جدا شوند را شنیده مدیران پس از خود را دیده که به اصول او در خصوصی سازی پای بند نماندند و مخابرات را به این نقطه رساندند تا …. !

او هنوز هم میگوید هیچکدام از برنامه های مورد نظر ما اجرا نشد وگرنه مخابرات به اینجا نمی رسید.

 

[box type=”info”]آخرین مدیرعامل دولتی و اولین مدیر عامل خصوصی , اینک کجاست و چه می کند؟[/box]

 

بهر حال در یکی از روهای سال نو, گپ و گفت ما با مهندس فیضی گل انداخت.حرفهای بسیاری گفتیم و شنیدیم.حیف مان آمد که شما را در این دید و بازدید نوروزی شریک نکنیم.

بهمین دلیل از او اجازه گرفتیم تا بخش هایی عمومی از گفتگو را منتشر کنیم…. حالا منتظر باشید. بنظر من که این گزارش را تنظیم کرده ام , مطالبی خواندنی و جذاب در پیش روی شما خواهد بود.

احتمالا در اولین روزهای پس از تعطیلات, مثلا 14 فروردین این گفتگو روی سایت مخابرات ما خواهد زفت. … مختصر و خواندنی ….

 

753740cookie-checkبزودی/ دید و بازدید نوروزی سردبیر با مهندس فیضی , اولین مدیر عامل مخابرات خصوصی.

Please rate this

0 1 2 3 4 5
14 نظرات
  1. همکار رسمی می گوید

    اقای فیضی در آذر ماه 89 :
    مدیرعامل شرکت مخابرات ایران تصریح کرد: بر اساس آیین‌نامه جدید استخدام و پرداخت شرکت مخابرات همه پرسنل این شرکت به عنوان کارگر محسوب شده و نیرویی به عنوان کارمند نداریم.
    ایشان در همان اول حتی به اسم ما رحم نکردند و ما را کارگر خطاب کردند ما به عنوان کارمند به استخدام مخابرات در امدیم ولی حالا شدیم کارگر
    وقتی ان موقع هیچکس صدایش در نیامد !!! اینان کار را دنبال کردند برای خودشان بریدند و دوختند و با افزایش مبلغ ناچیزی از حقوق ، همه را سرگرم کردند و حال با گذشت چندسال ، همه فهمیدیم که چه کلاه گشادی سر مان رفته ، اما مگر میشود اب رفته به جوب بگرداند تمام ایین نامه حقوقی برای کارمندان رسمی باید مشابه کارکنان زیر ساخت باشد ولی در همان بهبوحه که سرمست از افزایش ناچیز حقوق بودیم کارشان را انجام داده و قوانینی را که با تعهدات مخابرات به وزارت خانه همخوانی نداشت تصویب کردند و حال برای برچیدن این قوانین باید به دیوان عدالت شکایت کرد و …..

    1. سردبیر - مخابرات ما می گوید

      چرا؟!
      نا از روز اول هم صدامون درآمد!
      صدامون درآمد, وحشتناک!
      خداییش همه مطالب ما هم هست میخواین منتشرش کنیم!

  2. ناشناس می گوید

    هیچ وقت فرد نمی تواند یک مجموعه را به تنهایی نابود کند و برعکس توانایی آباد کردن یک مجموعه هم به تنهایی نداره معمولا پشت پرده مسایلی هست که ما اطلاع نداریم یک همت بزرگ برای نابود کردن مخابرات وجود داشت که ایشون هم بخشی از اون همت بودید

  3. بنان می گوید

    دنیا رو دودستی گرفتند مخابرات رو آتش زدند ای کاش فیضی چنین نمی کرد ……

  4. ناشناس می گوید

    سلام
    اگر منظورتان خصولتی است درست می فرمائید ولی اگر منظورتان خصوصی است نخیر …
    آقای فیضی مخابرات ایران را حیف کردند. و البته به میل بخش خصولتی رساندند.
    متاسفانه ایشان شرایط را برای کامل خصوصی شدن ایجاد نکردند و گناه اینکار را بدوش خود می کشند.

  5. ناشناس می گوید

    سلام

    خدا شاهد است همکارانی که بازنشست شده اند در استان اذربایجان شرقی از دست ایشان می نالند و می گویند
    ایشان به ما گفتند بازنشست شوید کمتر از دومیلیون نمی گیرید وقتی بازنشست شدیم دیدیم کمتر از 800هزارتومان
    برایمان حقوق زده اند حالا از سال 89 می دوند دنبال اینکه مجددا بیایند اداره نمی شود که نمی شود!

  6. بهنام جعفرزاده قدیمی می گوید

    بسم الله الرحمن الرحیم
    فَمَنْ يَعْمَلْ مِثْقَالَ ذَرَّةٍ خَيْرًا يَرَهُ
    وَمَنْ يَعْمَلْ مِثْقَالَ ذَرَّةٍ شَرًّا يَرَهُ

    از دست دادن فضای اداری و ساختمان شماره 1 در محوطه بیسیم در کنار مشکلاتی که برای کارکنان بعد از خصوصی سازی پیش آمد به مصداق آیات شریفه سوره زلزال در پرونده جناب آقای مهندس فیضی ثبت و ضبط است و در آخرت پاسخگوی همه اعمال خوب و بد خواهند بود .

    1. مظفر می گوید

      جناب آقای جعفرزاده سلام – برادر عزیز اینها ما دامی که بر کرسی ریاست سوارند گوششون بدهکار آیات شریفه قرآن و کلام معصومین و اینجور چیزها نیست !! مطمئن باش آه همکاران ، تمام مدیرانی که به انحائ مختلف حق وحقوق مارو پایمال کردن باید در همین دنیا غذاب خدا را بچشند . چون عدالت خداوند چنین هست. در حدیثی آقا امام سجاد ع میفرماید : حاکم اسلامي بايد بداند مسئوليت يک امانت است نه طعمه اي براي رسيدن به اهداف شخصي او بايد همواره خدا را بر چنين نعمتي شاکر باشد و شکر او در مديريت خوب و مراعات حقوق و زيردستان نهفته است.

      لذا اميرمومنان(ع) در نامه هاي متعدد به کارگزاران، رعايت حقوق مردم و پرهيز از تحکم را متذکر شده اند.

      در بياني به مالک اشتر فرمودند: «بخشي از وقت خود را در اختيار کساني قرار ده که به تو نياز دارند خود را براي آنان فارغ کن.»

      يکي از وظايف حاکم مسئول انتقاد پذيري است که ضامن سلامت عملکرد ها و استواري در تصميم گيري ها است.انتقاد پذيري مسئولين از عوامل رشد موفقيت انان است.
      که متاسفانه این مدیران فقط به افرادی بها میدهند که دستمال تملق وچاپلوسی شون بزرگ باشد هر چه بزرگتر باشد پُر ارزشتر برای مدیران است.

  7. مظفر می گوید

    جناب ناشناس چی سر جاش بود؟ بنده شخصا بعداز 4-5 ماه تقاضای ملاقات باایشان ورایزنی های زیاد بالاخره موفق شدم ملاقات کنم ودرخواست دادم که بیمه مرا از 9 درصدی به 7 درصد تغییر دهند که فرمودند بعلت اینکه از زمان خصوصی سازی همه مان کارگر محسوب میشویم چه بخواهید چه نخواهید کل پرسنل مخابرات تحت پوشش بیمه تامین اجتماعی قرار میگیرند در صورتیکه اصلا هیچ اقدامی نه در زمان تصدی ایشان و نه بعد ایشان تا الان نشده است. مدرک هم دارم که زیر درخواستم رو ایشان پاراف نموده است- حالا نمیدانم جناب سر دبیر میخواهد با این دید وبازدید نوروزی چی مژده ای به همکاران هدیه بدهد خدا میداند !!!!!!!!!!

    1. ناشناس می گوید

      مزاح!!!! فرموده بودن! به دل نگیرین.

  8. ناشناس می گوید

    سلام
    و هنوز هم میگوید هیچکدام از برنامه های مورد نظر ما اجرا نشد وگرنه مخابرات به اینجا نمی رسید.! عجب !

  9. ناشناس می گوید

    سردبیر عزیز

    اگر امکان دارد ایشان مجددا بیایند و وضعیت موجود را اصلاح نمایند .

  10. ناشناس می گوید

    سردبیر جان وقت کردی نظرات مخالف رو هم بذار ، ممنون

  11. ناشناس می گوید

    بله تا وقتی که بودن همه چیز سر جاش بود.یادش بخیر

نظرات بسته شده است.