مخابرات ما
خبرگزاری مخابرات ما

طنز شما- بعلت برف و راه بندان , یک هفته تلفن استانداری احتمالا قطع می شود!

[box]مخابرات ما – شما عزیزان و اعضای سایت منبع ذوق و سلیقه هستید. این بار طنزپرداز ما از نوشته های شما انتخاب کرده است.[/box]


tanz-e-shoma-2مخابرات ما (زبون دراز)- داستان هوای خراب و ناصاف گیلان را همه میدانید.استانداری و نمایندگان محترم از هر اهرم فشاری استفاده می کنند تا حرف حق خود را به کرسی بنشانند! بله حرف حق! … حق است دیگر … وگرنه مردانی با این همه قدرت وقت خود را برای یک مدیریت منطقه تلف می کردند؟!

بگذریم!

یکی از همکاران , احساس می کند که مخابرات در این میان مظلوم واقع شده است لذا با خودش فکر کرده , ممکن است … احتمالا … اصلا خودتان بخوانید:

 

[box type=”info”] ن….

۱۳۹۵/۱۲/۱۰ در ۲:۴۶ ب٫ظ

 

اگه  – مدیر منطقه گیلان را به جلسات استانداری – راه ندن تلفن های استانداری تااطلاع ثانوی بعلت بارندگی وبرف وکولاک شدید قطع شده وموبایل هم انتن نمیده!!!

[/box]

خب راست می گوید! شما مگر هواشناسی را نخوانده اید؟!!! … کولاکی عجیب در راه است که فقط ممکن است به سیم های تلفن استانداری بخورد و آن را خراب کند!

این یکی , راه حل بسیار جالبی بود! نه؟!

*****

tanz-e-shoma-2

پی نوشت سردبیر– حالا خدا نکند بادی بوزد و سیمی قطع شود!با این حرف شما, …. ببینم! اگر شما طنز پردازان حرف نزنید, می گویند حرف زدن بلد نیستید؟!

tanz-e-shoma-2

742810cookie-checkطنز شما- بعلت برف و راه بندان , یک هفته تلفن استانداری احتمالا قطع می شود!

Please rate this

0 1 2 3 4 5
2 نظرات
  1. ناشناس می گوید

    تا کی باید دخالت دیگران رو تحمل کرد
    ایا کسایی که با مدیر عامل جدید مخالفت میکنن حرفشون کارشناسی شده هست یا مسایل سیاسی حاکم هست
    اگر کارشناسی شده ایا ایشان از مسولین مخابرات کارشناس تر هستند وگر سیاسیه که همه با هم بخوانید الفاتحه مع صلوات برای شادی روح مخابرات

  2. ناشناس می گوید

    بحران مدیریت ِ استان گیلان ، از زمان سلطانی فر ، معروفه ، واین دفه هنوز بعد از دو هفته ، هنوز استان حالتِ طبیعی نداره و چاله چوله های جاده و خیابونای شهر مدیریت استانداری رو فریاد می زنند، آقایون فقط در مورد مخابرات ، نگرانِ نور چشمی هاشونن که به صورتِ شرکتی بردن تو مخابرات.

نظرات بسته شده است.