مخابرات ما
خبرگزاری مخابرات ما

آنانکه به دیگران لبخند هدیه می کنند!

[box type=”custom” color=”#ffffff” bg=”#4ba52c” fontsize=”14″]مخابرات ما- آنانکه به دیگران لبخند هدیه می کنند کار ارزشمندتری انجام میدهند. ایام مبارکی است. این بار در قم , جشن جالبی به همکارانمان هدیه شده است.[/box]

 

مخابرات ما – روز گذشته از قم خبر رسید که همکاران ما در مراسم جشنی هستند که به چند مناسبت برگزار شده است و مهمانانش همکاران شاغل, بازنشسته و گروهی از مردم هستند.

از آنان خواستیم گزارشی برایمان ارسال کنند تا منتشرش کنیم.این عکس ها کار همکاران روابط عمومی قم است که زوایای زیبای آن, شوق انگیز است.ضمن تشکر از آنان توجه شما را به گزارش این مراسم جلب می کنیم.

ghom-jashn-dehnad-950230-6

سید اسدالله دهناد در ابتدای مراسم ضمن تبریک اعیاد شعبانیه, به حاضران در جشن چنین خوشامد گفت:

[box type=”custom” color=”#ffffff” bg=”#055cc6″ fontsize=”14″]

مهمانان ارجمند،همکاران عزیز و خانواده های محترمشان در این مراسم با شکوه حضور دارند.

حضور جانبازان عزیز و خانواده های محترمشون در این مراسم بسیارمغتنم است.جانبازان عزیزی که در سایه ایثارگری و رشادتهای آنها ما از نعمت امنیت بر خورداریم.

همچنین امروز افتخار داریم خدمت بازنشستگان عزیزی باشیم که عمر خود را شرافتمندانه صرف خدمت به مردم نمودند و بر گردن شرکت مخابرات حق بزرگی دارند.حضور آنها را نیز گرامی میداریم.

امروز بنا داریم در این جشن با شکوه از زحمات این عزیزان و مشتریان خوش حساب و وفادار این شرکت که در مراسم حضور دارند قدردانی کنیم.

.[/box]

شاغلین, جانبازان,بازنشستگان,مشتریان در این مراسم حاضر بوده اند. وقتی دعوت خاص می شود هر کدام انتظاری دارند.باید دید چه خواهد گذشت!

مدیر عامل استان قم شرایط فعلی استان را چنین تعریف کرد:

[box type=”custom” color=”#ffffff” bg=”#4757c1″]

خوشبختانه به فضل الهی مخابرات استان دارای رتبه های بسیار خوبی است. منجمله کسب رتبه های اول در ارزیابی های رگولاتوری در سنوات قبل بیانگر این است که در عرصه ارتباطات و مخابرات این شرکت از جایگاه مهمی برخوردار است….

امروز با افتخار اعلام می کنم با اجرای پروژه سافت سوئیچ و G PON و اجرای پروژه مترو اترنت و توسعه BTS های تلفن همراه کلیه نیازهای مخابراتی استان در حوزه تلفن ثابت ،همراه،و دیتا و اینترنت به نحو مطلوبی تامین شده و خوشبختانه ثبت نام از متقاضیان در دفاتر به روز انجام میشود.

[/box]

چندی قبل شرکت مخابرات ایران می خواست برآورد کند که اگر بخواهد تلفن و اینترنت را بروز واگذار کند باید چقدر هزینه کند! اما در این استان بروز است؟!

[box type=”custom” color=”#ffffff” bg=”#4757c1″]خوشبختانه ثبت نام از متقاضیان در دفاتر به روز انجام میشود.[/box]

مدیر عامل گریزی می زند بر «مخابرات ۱۴۰۰» .طرحی که در آن ارائه تمامی سرویس های دیجینتال بصورت یکپارچه است:

[box type=”custom” color=”#ffffff” bg=”#4757c1″ fontsize=”14″]اساس و بقای شرکت مخابرات بر اعتماد مردم استوار است.بر اساس برنامه ریزی های انجام شده شرکت مخابرات در افق ۱۴۰۰ شرکتی پیشرو در ارائه خدمات یکپارچه دیجیتال ،بر اساس سفارش مشتری در کلاس جهانی خواهد بود. [/box]

آنچه در این شعار مخابرات جالب است, همان کلمه «کلاس جهانی» است.امیدواریم به آن برسیم.

همانطور که از شکل و ترکیب مهمانان انتظار می رفت , از گروههای مختلف تقدیر شد.

مشتریان خوش حساب با دریافت اتومبیل , که در قرعه کشی برنده شده بودند.

جانبازان مخابرات استان قم, هدایایی بمناسبت روز جانباز دریافت کردند.

بازنشستگان گرامی نیز , پس از سالها, بدون منت , در جایی صاحب قدر شدند و سکه طلا هدیه گرفتند.

همکاران قمی نیز لوح تقدیر و جوایزی دریافت کردند.

[box type=”custom” color=”#000000″ bg=”#52c4a9″]*** آنچه هدیه شد: – به هر یک از جانبازان , بن ۸۰ هزار تومانی؛ -به دو نفر از جانبازان درصد بالا , هدیه نقدی؛ -به کلیه بازنشستگان لوح نقدیر بهمراه یک سکه بهار آزادی – به ده نفر از بزگزیدگان همکاران ,لوح نقدیر به همراه جوایز نقدی[/box]

حالا می خواهیم در ذیل این مطلب, همکاران قمی تا می توانند حس و حال خود را بنویسند از مراسمی که بنظر میرسد بشکل جالبی برگزار شده است.

در بقیه استانها خبری هست؟ اگر هست ما را مطلع کنید, لطفا!.

 

600750cookie-checkآنانکه به دیگران لبخند هدیه می کنند!

Please rate this

0 1 2 3 4 5
5 نظرات
  1. ناشناس می گوید

    اینکه تهرانی ها همه دودی هستند اما خودشان خبر ندارند.
    این خبر خوبی نیست؟مگه خبر خوب شاخ و دم داره ؟

  2. mho می گوید

    سکه که مصوبه هیئت مدیره است .شاهکار نیست! پرداخت هر ساله به جانبازان 15 روز تشویقی مصوبه هست که حالا بن 80 هزارتومانی اگر به همه بازنشستگان نیز تحویل شده .قابل تقدیر است .

    1. سردبیر - مخابرات ما می گوید

      باور کنید فرق است میان با احترام دادن
      تا
      با فلاکت و اصرار و ابرام و هزار بار رفت و آمد , دادن.
      زمانه سختی است دوست من.سخت.
      دوستم بازنشست شده,
      دو سال است,
      ایکاش می شنیدید چی میگه.

  3. شرکتی می گوید

    و باز طبق معمول شرکتیهای بدبخت چرا یکی لبخند رو لب شرکتیها نمینشاند چون قشر ضعیف و فقیر جامعه هستن بابا شما قمیها باید خداترس تر باشین آقای دهناد شما برای شرکتیهای کل کشور کاری بکن

  4. رضا می گوید

    خدا را شکر از همه جا خبرهای خوبی به گوش میرسد غیر از تهران .

نظرات بسته شده است.