مخابرات ما
خبرگزاری مخابرات ما

۱۴۸ میلیارد و ۹۴۶ میلیون ریال پروژه مخابراتی در شهرستان سنندج افتتاح می شود

مخابرات ما -حکمت، مدیر مخابرات منطقه کردستان گفت: همزمان با ایام الله دهه مبارک فجر، ۱۴۸ میلیارد و ۹۴۶ میلیون ریال پروژه مخابراتی در سنندج افتتاح و به بهره برداری خواهد رسید.

مخابرات ما (مالکی)-به گزارش خبرگزاری بازار و به نقل از روابط عمومی مخابرات منطقه کردستان آزاد حکمت با بیان این مهم که سرمایه گذاری صورت گرفته در شهرستان سنندج افزایش سطح کمی و کیفی خدمات مخابراتی را به دنبال دارد، افزود: در همین راستا پروژه های قابل توجه ایی از جمله توسعه سوئیچ و ADSL و VDSL، حذف کابل اقماری، تعویض سوئیچ های قدیمی و ایجاد مرکز جدید، اجرای فیبر دسترسی و توسعه شبکه FTTH و ارتقای تکنولوژی ۳G و۴G سایت های همراه اول آماده بهره برداری هستند.

وی عنوان کرد: برای توسعه سوییچ نیز مبلغ سه میلیارد و ۲۶۴ میلیون ریال، برای حذف کابل اقماری، تعویض سوئیچ های قدیمی و ایجاد مرکز جدید دو میلیارد و ۱۱۲ میلیون ریال، برای اجرای فیبر دسترسی و توسعه شبکه FTTH در شهر سنندج ۲۸ هزار و ۶۵۰ کیلومتر فیبر شهری و در توابع سنندج فیبر روستایی به مقدار ۳۲ هزار کیلومتر با سرمایه گذاری ۸۳ میلیارد و ۵۷۰ میلیون ریال اجرا شده است.

وی اظهارداشت: در زمینه ارتقا سطح کیفی خدمات شبکه ارتباطات سیار تکنولوژی چهار سایت همراه اول به منظور افزایش سرعت دسترسی مشتریان به محتواهای موجود در فضای مجازی به نسل های ۳Gو۴G با سرمایه گذاری ۶۰ میلیارد ریال ارتقا یافته اند.

حکمت با اعلام اینکه پروژه های مذکور آماده استفاده و بهره برداری هستند، یادآور شد: مشتریان ساکن در نواحی و محدوده های این پروژه ها، در چند روزآ ینده شاهد ارتقا چشمگیر خدمات مخابراتی خواهند بود.

مدیر مخابرات منطقه کردستان از در دست اقدام بودن دیگر پروژه های مخابراتی در سطح استان خبر داد و افزود: این مجموعه همواره در تلاش است تا بیشترین و با کیفیت ترین خدمات مخابراتی را همراه با رشد تکنولوژی های روز به مشتریان ارائه نماید.

وی بیان داشت: تامین تجهیزات و اعتبارات، اولویت سنجی نقاط مختلف استان براساس نیازهای ارتباطی، تعریف و تدوین پروژه های جدید به منظور توسعه و ارتقا زیرساختهای مخابراتی از استراتژیهای منطقه است.

1418150cookie-check۱۴۸ میلیارد و ۹۴۶ میلیون ریال پروژه مخابراتی در شهرستان سنندج افتتاح می شود

Please rate this

0 1 2 3 4 5

نظرات بسته شده است.