مخابرات ما
خبرگزاری مخابرات ما

توضیح دکتر پژمانفر برای وقایع ارتباطات کافی نبود

مخابرات ما- آنچه در سیتنا از قول دکتر پژمانفر ذکر شده اصلا برای این شرایط، کافی نیست
مخابرات ما- به نظر می رسید زمان آن فرا رسیده است که دکتر پژمانفر در گفتگو با رسانه ها برخی مطالب را اعلام کند و گزارشی از فعالیت های نمایندگان مجلس را علنی کند. این پیشنهاد   توسط رئیس کمیسیون اصل ۹۰ پذیرفته شد. متن کوتاه سیتنا که در اینجا می خوانید حاوی نکات مهمی است هر چند که اصلاً کافی نیست.
در این متن صراحتاً قید شده است که وزیر ارتباطات در نامه هایش قول داده است طرح ایثارگری و مطالبات بازنشستگان. را حل کندالبته قطعاً مطالبات شاغلین توسط تنظیم کننده خبر فراموش شده است.از کلمه قطعاً استفاده می کنیم چون به آن اطمینان داریم.
نماینده مجلس می گوید وزیر قول داده است ” تعیین تکلیف این موضوع را در سریعترین زمان ممکن و از محل دریافت آبونمان به کمیسیون اصل نود اعلام کرده است”
مطالب دیگری هم باید توسط رئیس کمیسیون اصل ۹۰  ذکر می شد اما ما هم به همین مقدار بسنده می کنیم و در موردش به نکته ای کوتاه اشاره می کنیم.
وزیر ارتباطات در مجلس اعلام کرده است که مخابرات شرکتی خصوصی است.ما آن را می پذیریم. اما می خواهیم بدانیم وقتی کتبی و شفاهی به نمایندگان مجلس قول اجرا داده می شد،  هنوز نمی دانست مخابرات خصوصی شده است؟

 

همه می دانیم این حرف وزیر کاملاً درست است اما خصوصی بودن مخابرات از وزیر سلب مسئولیت نمی کند.کما اینکه دولت و نظام در هر جایی که به حق مردم ظلم می شود باید حاضر باشد و اقدام کند. آیا در اینجا هیچ ظلم و ناحقی صورت نگرفته است؟

وزیر ارتباطات پیوسته می گوید فقط یک نفر در هیئت مدیره مخابرات سهم دارد! فرض می کنیم حرف ایشان درست باشد اما می خواهیم بدانیم چرا وزیر پیوسته مدعی است مدیر عامل به انتخاب او باشد؟ با یک رای از ۵ رای؟

از این شکاف های اطلاعاتی بسیار داریم.اما از آن می گذریم و به وزیر ارتباطات همان توصیه های پیشین را داریم که علاقه ای به تکرارش نداریم.البته همین پیشنهاد را برای اعضای هیئت مدیره داریم که لازم است مطالب دو هفته گذشته را بخوانند.

 

ما از وزیر هیچ انتظاری نداشتیم.انتظار ما از مجلس و کمیسیون اصل ۹۰ بود.قبول داریم تعطیلات دو هفته ای به همه حرکات آسیب زد اما کارهای لازم در این رابطه انجام شده کما اینکه در صحن علنی مجلس علناً وزیر فقط تسلیم بود.

مراحل بعدی هم کاملاً مشخص است و شنیده ایم هفته آینده توسط مجلس پیگیری خواهد شد لذا هر آنچه دکتر پژمانفر نگفته است، لابد بر اساس ضرورتی بوده است که باید از سوی ما نیز رعایت شود.پس صبر می کنیم.

 

1417670cookie-checkتوضیح دکتر پژمانفر برای وقایع ارتباطات کافی نبود

Please rate this

0 1 2 3 4 5
15 نظرات
  1. همه برای هم می گوید

    وقتی مطالبات بازنشستگان پرداخت نشه
    ایثارگران رو هم تبدیل وضعیت کردند
    چی پرداخت خواهند کرد به ایشون
    وقتی تمام آیتم های مناسبتی و رفاهی نیست
    همون حقوق خشک و خالی
    که تفاوتی نمی کنه با الان
    وقتی برای شاغلین آیین نامه اجرا نشه و توجهی نشه
    یعنی علنا هیچ

    از این طرف ۳۰ -۴۰ هزار نیروی شرکتی داره مخابرات بدون سهمیه
    که تمام کارهای شرکت بر عهده اونها است و سابقه هاشون هم بالا

    بخواهیم واسه تمام پرسنل اتفاقات خوب بیفته
    مگه همین مجلس و دولت برا نیروهای شرکتی مصوبه نداشته که بیشتر از سه سال نباید شرکتی باشند و در صورت داشتن مدرک دانشگاهی و تخصص به استخدام درآیند
    تمام مصوباتی که مربوط به رفع تبعیض بین پرسنل است برای همه اتفاق بیفته
    شرکت اگه پابرجا بمونه متعلق به همین نیروهای جوان و شرکتی است و ان شالله روزی برسه که هرکس براساس تخصص و مدرک و سابقه اش به حداقل های مورد نیاز برای زندگی دست پیدا کنه
    و همه احساس آرامش کنند

  2. همکار بازنشسته می گوید

    جناب سر دبیر عزیز
    خیلی وقت پیش در کامنت ها عنوان میشد پول آبونمان و افزایش تعرفه هنوز به حساب های مخابرات نرسیده حالا پس از سه ماه اجرا شدن باز هم نرسیده؟!!!!!
    سفر قندهار بوده که نرسیده ؟!!!!!
    یا طمع سیری ناپذیرسهامدار عمده است که نمی گذارد اوضاع درست شود.

    1. سردبیر - مخابرات ما می گوید

      چند ماه پیش برا این میگفتن نرسیده که مثلا ۱۵ روز از تعرفه گذشته بود

  3. ناشناس می گوید

    نجومی بگیران راحذف کنید تابفیه به حقشان برسند

  4. ناشناس می گوید

    استاد ایشالا
    با پیگیری شما
    وپرسنل‌همه
    به‌حقشون‌برسن

  5. ناشناس می گوید

    با سلام وخسته نباشید خدمت سر دبیر عزیز
    کارت زرد , کارت قرمز , برکناری وزیر هیچ کدام ما را به حق و حقوقمان نمی رساند گذر زمان نشان داده که فقط و فقط تجمع ادامه دار می تواند ما را به تتمه حق خود برساند چون اگر هم موفق شویم که ان شاالله می شویم اصل حقوق آب رفته و غرق شده در تورم را می دهند نه به قیمت روز , برای مثال من ۱۵ ماه است که ۳۳ میلیون تومان از بیمه تکمیلی طلب دارم سود حداقلی آن ( ۱۰درصد) حدود ۴ میلیون می شود حالا ببینید چند نفر مثل من با چه ارقامی طلب کارند و یا یک سال حق خواربار این جماعت ( من نمیدانم مجموع کارکنان و بازنشستگان چند نفر می شود ) هم اصل آن و هم سود آن چه رقمی می شود فقط می دانم که همه این افراد مدعی یک نقشی دراین نمایش دارند برای همین اینچنین موضوع روشن و واضحی این قدر کشدار شده است و هنوز هم آب از آب تکان نخورده است و فقط تجمع کار ساز است وبس.

    1. سردبیر - مخابرات ما می گوید

      با شما موافقم
      نباید همه منتظر مجلس بمونن
      این هم یک مسیره
      هر کسی فکر میکنه کار دیگری نتیجه داره انجامش بده

  6. !!! می گوید

    مخابرات نمی تونه بیمه ها رو رواریز کنه شما به بکر تبدیل وضعیت هستین خخخ
    چه خوش خیالین واقعا
    هر استانی حداقل بالای شش هفت ماهه که حق بیمه رو ندادن میدونین چقدر میشه
    با جریمه های تامین اجتماعی

    1. مریم می گوید

      از وقتی حرف ایثارگران به وسط آمد اداره را آب برد حقوق ها افتضاح هزینه تلفن برای مردم زیاد مطالبات شاغلین توی هوا ، رفاهیات با ضریب پارسال …. تا کی ما بایست تاوان این ایران ویران شده را بدهیم جنگ تحریم اختلاف تبعیض … این مجلس هر چه سریعتر منحل شه

    2. فقط خدااااا می گوید

      سلام وعرض ادب خدمت چناب سردبیر ..جناب منظورتون چیه که توضیحات آقای پژمانفر برای وقایع ارتباطات کافی نبود؟؟؟یعنی خوب نتونسته حرف ماها رو بیان کنه؟؟؟

      1. سردبیر - مخابرات ما می گوید

        سلام
        خب خیلی چیزهای دیگه هم قرار بود گفته بشه
        ولی گفته نشده

  7. به آخر خط رسیده می گوید

    آقای سردبیراینها پشت پرده همه باهم هستند الان سه چهارماه است بااین وعده های دورغین همه راغول میزنند این حرفهای آقای پژمانفر کلا دروغ است وچندوقتی میشود که ازکارکنان زمان میخرد الکی وعده میدهد وپشت سرمابه ریش مان میخندند

  8. ناشناس می گوید

    سردبیر جان، با تمدید پروانه مخابرات، دیگه اهرمی فشاری نمونده که دولت بخواد استفاده کنه! اصلاً وزیر استیضاح بشه، تو شرایط ما چه تفاوتی ایجاد میشه!؟ الان فقط تعرفه مونده، که مطمئن باشید پس از شش ماه پرداخت، دیگه هیچ ارگانی به فکر برگنداندن اوضاع به شرایط سابق نیست! چون برای دولت در زمینه‌های دیگه عواقب داره! به نظر نمی‌رسه تغییری ایجاد بشه و از پیش‌بینی‌هاتون، شاید وزیر استیضاح و برکنار بشه که اون هم چندان به ما ارتباطی پیدا نمی‌کنه و چه بسا همین وزیر برکنار شده توسط ستاد اجرایی بشه مدیرعامل یا رئیس هیئت‌مدیره ی مخابرات ایران!
    حالا تمدید پروانه درست در میانه زمانیکه که جلسات وعده‌ داده شده مجلس هفته به هفته به تعویق می‌افتاد، و برگزاری جلسه پرسش و پاسخ و احیاناً استیضاح پس از تمدید پروانه، بعیده که بدون هماهنگی مجلس بوده باشه!

  9. سعيد مخابرات استان كرمانشاه می گوید

    مرسی جناب آرشیان عزیز
    که پیگیر امور تبدیل وضعیت ایثارگری و مطالبات بازنشستگان

    همه ى ما سپاسگذاریم از پیگیرى هاتون

    1. سردبیر - مخابرات ما می گوید

      مخلصیم دوست گرامی

نظرات بسته شده است.