مخابرات ما
خبرگزاری مخابرات ما

اعتراض شورای کار مخابرات منطقه زنجان به «محدودیت‌های معیشت کارکنان»

مخابرات ما -شورای کار مخابرات منطقه زنجان به آنچه اقدامات شرکت مخابرات ایران «در راستای محدودیت‌های بیش از پیش معیشت کارکنان» خوانده است، اعتراض کرد.

مخابرات ما (مالکی)-به گزارش دریافتی انصاف نیوز، شورای کار مخابرات منطقه زنجان در نامه ای اعتراضی به مدیر عامل شرکت مخابرات ایران به اقدامات و مکاتبات سرپرست جدید معاونت سرمایه انسانی این شرکت شدیدا اعتراض کرده، آن را «موجب تحدید حقوق و معیشت کارکنان» خوانده و خواستار آن شده «به جای اقدامات غیر منطقی، نسبت به وعده‌های خلف وعده شده در ارتباط با پرداخت مطالبات قانونی، بیمه‌های تکمیلی، صندوق‌های قرض الحسنه کارکنان و … اقدام نماید».

در بخشی از این نامه آمده: “شرکت بزرگ مخابرات ایران در سالیان پس از خصوصی شدن، با وجود تمام کاستی‌ها و ناملایمتی‌های فراوانی که مسلماً بخش اعظم آن ناشی از عدم درک صحیح سهامداران عمده از شرایط واقعی صنعت مخابرات و همچنین سوء تدبیر اعضای هیئت‌های مدیره و سوء مدیریت اغلب مدیران از جمله مدیران وارداتی شرکت در این چند سال است؛ به همت والای این نیروی انسانی – که متأسفانه به عنوان هزینه برای شرکت نگریسته می‌شود-  تا به حال سرپا مانده و خواهد ماند.”

1417200cookie-checkاعتراض شورای کار مخابرات منطقه زنجان به «محدودیت‌های معیشت کارکنان»

Please rate this

0 1 2 3 4 5
3 نظرات
  1. کارمند فریب خورده می گوید

    سلام نان پدر و شیر مادر حلال تان باشه احسنت به شورای زنجان سایر استان‌ها شما ها هم حداقل حرکتی بکنید

  2. حسنلو می گوید

    سلام آقای سلطانی تا دیر نشده اقدام عملی برای رفع گرفتاری های خودساخته مخابرات بیاندیشید که ره هموار است ولی دل میخواهد و اراده. گویا اراده ها همیشه بر علیه قشر زحمت کش هست

  3. سلیمانی می گوید

    ممنون از شورای کار استانمون بخاطر دفاع از حقوق همکاران

نظرات بسته شده است.