مخابرات ما
خبرگزاری مخابرات ما

هفتمین کارت زرد پارلمان به وزرای دولت سیزدهم

مخابرات ما- نمایندگان مردم در خانه ملت، با تکیه بر ابزار نظارتی خود در نشست امروز بر روند اجرای قوانین نظارت کردند که موجب دریافت کارت زرد هفتم از سوی کابینه دولت شد و در ادامه بر لزوم توجه به موضوع واگذاری دارایی‌ها تاکید کردند.
مخابرات ما ( به نقل از خبرگزاری خانه ملت-) دویست و هفتاد و سومین نشست علنی مجلس شورای اسلامی سه شنبه راس ساعت ۸ و ۱۱ دقیقه و حضور ۱۹۷ نفر از نمایندگان مردم در حالی به ریاست دکتر محمدباقر قالیباف، آغاز شد که روز گذشته  مذاکرات داغ اقتصادی و تجاری در کمیسیون عالی پارلمانی ایران و روسیه در بهارستان انجام گرفت، به همین منظور رئیس مجلس شورای اسلامی در ابتدای جلسه به تشریح مسائل بررسی شده در مذاکرات دوجانبه روز گذشته که در قالب کمیسیون عالی مشترک پارلمانی ایران و روسیه برگزار شد، پرداخت.

 

سوال از وزیر ارتباطات دستورکار نخست

در ادامه، صحن علنی مجلس کار خود را در حالی آغاز کرد که گزارش کمیسیون اجتماعی مبنی بر تصویب تقاضای تحقیق وتفحص از عملکرد صندوق بازنشستگی کارکنان صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران و سوال عباس مقتدایی نماینده اصفهان از وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات را در دستور کار قرار داشت.

مقتدایی خطاب به وزیر ارتباطات: شرکت مخابرات برای تبدیل وضعیت نکردن ایثارگران پشت سوژه خصوصی بودن سنگر گرفته است

دستور کار نخست   پارلمان، سوال مقتدایی از وزیر ارتباطات درباره بود؛ نماینده مردم اصفهان در مجلس در ابتدای سوال خود، خطاب به زارع‌پور، گفت: براساس قانون مصوب مجلس شرکت مخابرات باید نسبت به تبدیل وضعیت کارکنان ایثارگر اقدام می کرد اما این اقدام در سال ۱۴۰۰ انجام نشده است.

زارع‌پور: تبدیل وضعیت بیش از ۲۳۰۰ ایثارگر در وزارت ارتباطات

وزیر ارتباطات در پاسخ به مقتدایی بیان کرد: در ستاد وزارت ارتباطات ۹۰ نفر، شرکت ارتباطات زیرساخت ۷۸۲ نفر، شرکت ملی پست ایران ۷۳۰ نفر، سازمان فناوری اطلاعات ۵۸ نفر، سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی ۱۲۵ نفر، سازمان فضایی ۴۱ نفر، پژوهشگاه فضایی ۹۵ نفر، پژوهشگاه ارتباطات و فناوری اطلاعات ۴۳ نفر، پست بانک ۳۷۴ نفر، شرکت پیام ۳۴ نفر و پارک فناوری اطلاعات ۱۰ نفر به صورت سرجمع تاکنون تبدیل وضعیت شده اند، بنابراین ما آنجایی که وظیفه داشتیم این تکالیف را به درستی انجام دادیم.

 

هفتمین کارت زرد بهارستان به دولت سیزدهم

کارت زرد مجلس

اما پاسخ زارع‌پور برای مقتدایی نماینده اصفهان در مجلس قانع‌کننده نبود و براین اساس پاسخ وزیر ارتباطات به رأی گذاشته شد و وکلای مردم در خانه ملت با  ۱۰۹ رأی موافق، ۱۱۵ رأی مخالف و ۷ رأی ممتنع از توضیحات این وزیر کابینه سیزدهم قانع نشدند.

 

1416900cookie-checkهفتمین کارت زرد پارلمان به وزرای دولت سیزدهم
6 نظرات
  1. مطلع می گوید

    آقای مقدایی عزیز بجای این داد و بیدادهای بی ثمر بودجه لازم این کار را برای مخابرات اختصاص می دادند همانطور که به تمام ارگانهای دولتی در بودجه سنواتی پیش بینی بودجه کرده اند.

  2. حسین می گوید

    البته وزیر کار خوبی کرده و جواب خوبی داده، این نمایندگان حداقلی و قشر خاصی هستن، تو مخابرات فقط شش هزار نیروی شرکتی نداریم، ۲۱ هزار نیرو ی شرکتی داریم، البته این نمایندگان گرامی طی دو سه سال اخیر همه اقوام و دوستان خودشون رو با پارتی وارد سیستم کردن و همشون هم ایثارگری دارن و میخوان انها رو تبدیل کنن، تو استان اذربایجان غربی یدونه لیسانس مامایی رو امسال وارد مخابرات کردن و از قضا ایثارگری هم داره و خیلی خیلی بیشتر از این ها، البته یه نمونه بود و از این دست افراد خیلی تو سیستم هست

    1. بد بخت مخابراتی می گوید

      مدیر منابع انسانی ما مدرک الهیات داره.

    2. فنی می گوید

      دلیل اصرار مجلس هم همینه دیگه در هر حوزه انتخابیه اقوام و دوستان وارد شدن بالاخره باید براشون قدمی بردارن یا نه؟؟

    3. ایثارگر می گوید

      دوست عزیز شما مطمئن باش که اگه مخابرات قضیه ایثارگری رو زیر بار نره ۱۰۰ سال دیگه طرح ساماندهی استخدام کارکنان رو زیر بار نمیره ،این چه حسادتی هست که بعضی از همکاران محترم دارن؟؟!!

  3. مهدی می گوید

    با سلام خدمت سردبیر محترم
    در حالی که ماههای گذشته هر مدیری که ازش سوال شد قول تبدیل وضعیت و داد اما بقول قدیمیها پیش قاضی و ملق بازی،مجلس مچ وزیر و مدیران و گرفت .درحال پیگیری و ان شاالله واژه هایی هست برای یرکار گذاشتن خلق الله.اما رای ۱۰۵ در برابر۱۱۵ رائ نشان دهنده عدم آگاهی نمایندگان از شرایط حاکم بر کاکنان مخابرات به علت کم کاری ماست نه فقط در این موضوع خاص بلکه شرایط بازنشیته ها و رسمیها و شرکتیها

نظرات بسته شده است.