مخابرات ما
خبرگزاری مخابرات ما

تجمع بازنشستگان و شاغلین مخابراتی در مناطق مخابراتی سراسر کشور

مخابرات ما- دوشنبه ۳ بهمن روز تجمع کلیه بازنشستگان مخابراتی در سراسر کشور بود.شاغلین نیز تجمعات زیادی داشته اند


به دلیل مشکلات اینترنتی، سرعت حداقلی آن و عدم امکان بارگذاری VPN امکان استفاده از خبرهای خبرنگاران در واتساپ، تلگرام و … ممکن نشد.خبر کامل را همراه با تصاویر مناسب فردا بخوانید.

*************

مخابرات ما- روز دوشنبه سوم بهمن روز تجمع بازنشستگان در مناطق مخابراتی اعلام شده بود.از همان اولین ساعات صبح با هر یک از مناطق مخابراتی تماس می گرفتیم نوعی آمادگی برای حضور بازنشستگان دیده می شد چه در میان مدیران و چه در میان بازنشستگان و شاغلین.

این تجمع ها در کلیه مناطق مخابراتی شکل گرفت اما در برخی مناطق به علت برودت و سرمای شدید هوا، امکان تجمع در بیرون از مخابرات نبود و بازنشستگان به راهروهای مدیریتی مناطق آمدند.  خواسته های جمعی بازنشستگان در این تجمعات پرداخت خواربار و مناسبت ها بصورت منظم و ماهانه ، پرداخت مطالبات معوق و حل مشکلات بیمه تکمیلی آنان و ….  بوده است .

در برخی از مناطق مخابراتی، شاغلین نیز به بازنشستگان پیوستند تا برای اهداف مشترک تلاش کنند.در برخی مناطق نیز تجمع شاغلین پر تعداد بود.

در اردبیل، ستاد منطقه تهران، اصفهان و لرستان شاغلین نیز در اعتراض به نحوه پرداخت حقوق، عدم افزایش رفاهیات در سال ۱۴۰۱ و عدم پرداخت فاکتورهای خدمات بیمه تکمیلی  توسط بیمه معلم و …  تجمع کردند.این اعتراضات با توجه به عدم پرداخت حقوق شاغلین و عدم تعیین زمانی مشخص برای واریز آن شدید شده بود.

 

1416800cookie-checkتجمع بازنشستگان و شاغلین مخابراتی در مناطق مخابراتی سراسر کشور
20 نظرات
  1. ناشناس می گوید

    اعتراض بازنشستگان مخابرات به عدم اجرای آیین‌نامه ۸۹ و افزایش سهم بیمه تکمیلی

    به گزارش خبرنگار ایلنا، بازنشستگان مخابرات صبح امروز، ۳ بهمن ماه، در استان‌های تهران، اصفهان، یزد، کردستان، اردبیل، لرستان، گیلان، اراک و مشهد در اعتراض به‌ عدم اجرای آیین نامه ۸۹، افزایش سهم بیمه تکمیلی بازنشستگان و عدم پرداختِ رفاهیات و سهم خواروبار از دی ماه سال ۱۴۰۰ تا امروز تجمع کردند.

    یکی از این بازنشستگان به «ایلنا» گفت: مخابرات سهم بیمه تکمیلی بازنشستگان را ۳۰ درصد افزایش داده است. به طوری که قبلا بازنشستگان ۲۰ درصد سهم بیمه تکمیلی پرداخت می‌کردند و ۸۰درصد باقی را شرکت می‌داد اما الان این سهم ۵۰.۵۰ شده است.

    به گفته‌ی بازنشستگان، کسر سهم ۵۰درصدیِ حق بیمه تکمیلی از حقوق بازنشستگان، باعث کاهش مستمری شده است.

    آن‌ها می‌گویند: در شرایطی که نرخ تورم بالا رفته و هزینه‌های زندگی افزایش پیدا کرده، کسرِ ۵۰درصدیِ حق بیمه مشکلاتِ معیشتی را بیشتر می‌کند.

  2. ناشناس می گوید

    چون مدیران وسهامداران مخابرات عرضه گرفتن حق مخابرات از دولت را ندارند به کارکنان فشار را منتقل میکنند اگر کارکنان عرضه جلوگیری از این انتقال فشار را نداشته باشند خرد خواهند شد

  3. بازنشسته خسته می گوید

    سلام و عرض ادب،ابتدا،گلایه از عدم درج پیام سپس شکایت به خدای مظلومین (بازنشستگان )،نسلی که مشکلات انقلاب ۵۷ ،جنگ ۸ساله و در آخر خدمت و آخر عمر(۱۴سال گذشته تا بحال) دچار بخش خصوصی خدعه و فریب در مخابرات شدیم،از قدیم گفته اند از بد ننال که بدتر آید،و مدیران رفته رفته بی مروت تری آمدند،سهامداران عمده،هییت مدیره ،مدیر عامل،مدیر منابع انسانی از آه ناله بیماران ،مستاجران ،گرسنگان و از خدا نمی ترسند ،که تعرفه افزایش میدهند،املاک و دارایی ای مخابرات می فروشند ،که به هزاران وعده داده شده عمل کنند ،اما به هیچکدام از وعده ها و تعهدات عمل نمیکنند که حق بیمه از پرسنل اخذ اما بحساب بیمه واریز نمیکنند،و شرمندگی اعصاب خوردی برای پرسنل بیچاره دردمند که جهت درمان مراجعه میکنند فراهم می آورند،وگوش شنوایی جهت شنیدن ناله و نفرین ها مشاهده نمیشود،تجمع و اعتراض با ریش های سفیدان وحال پریشان و بیماردر هوای استخوان سوز همراه با ترس از اینکه اتهامات ناروا یی زده نشود مطالبات خود وهمکاران دیگر را بدون همراهی شاغلین که خود نیز دراین مشکلات سهیم اند شرکت میکنندتا شاید گوش شنوایی پیدا شود و به دادشان برسند،که متاسفانه با وعده درمانی و وقت کشی رفع رجوع می کنند

  4. بازنشسسسسسسسته می گوید

    خبر امد که عده ای تجزیه طلب از خدا بی خبر جلوی مخابرات تجمع کرده اند خداوند همه را بکشد تا از شر این ملحدان رهایی یابند .اینها ایادی امریکا و ذریه شباطین هستند ..

  5. عربزاده می گوید

    سلام سردبیر عزیز حالا چه نتایجی گرفته میشه اینا حاضرن ۶۰۰۰۰ نفر رو فدا جناب آقای سردار رو بالا ببرن

    1. سردبیر - مخابرات ما می گوید

      نتایح یک باره و بک احظه ای نیست
      خوبه این کارا

  6. ناشناس می گوید

    سلام وعلیکم امسال خبری از بازنشستگی نیست

    1. سردبیر - مخابرات ما می گوید

      هست
      قرار است پاداشش رو زود بدن

  7. حمید می گوید

    سلطانی بره بهتره سنگین تره والا نابددکردمخابرات را

  8. فنی می گوید

    نمایندگان ایثارگران ببخشید نمایندگان مجلس شورای اسلامی فقط بخاطر عدم اجرای تبدیل وضعیت به وزیر کارت زرد دادن دیگه مطالبات بقیه اقشار مهم نیست جالبه نه؟؟

  9. کارمند می گوید

    اینکه میگن جوجه آخر پاییز میشمارن واسه ما کارمندان مخابرات و شرکت مخابرات خیلی مصداق پیدا میکنه، نه تنها به ما معوقات و مطالباتمون نمیدن بلکه دارن مقدمات حذف حق جذب را هم فراهم میکنن،یک نامه واسه استان سیستان و بلوچستان از طرف اقای محبی امد مبنی بر اینکه شاخص عملکرد استان رسیده یه ۶۵ بنظرتون از این نامه چه برداشتی میشه کرد؟عملکرد ضعیف مدیریت کلان و مدیر استان یا عملرکد ضعیف کارمندان؟نتیجش چی میتونه باشه؟کاهش و یا حذف حق جذب .این نامه شروع حذف حق جذب برای کل کشور

    1. سردبیر - مخابرات ما می گوید

      برای همه حا دادن
      فقط باید حوابشو بدن اقدامی نداره

  10. وخید می گوید

    سلام وقت بخیر
    آیا از این نامه اطلاعی دارید صحت دارد و به مناطق ابلاغ شده یا نه؟!

    1. سردبیر - مخابرات ما می گوید

      سان و نتوت از زحمت شما
      متاسفانه نمی تونم بخونم
      اگر زحمتی نیست ایمیل کنید و خبذ لدبن
      mokjaberatema@gmail.com

  11. عبدا.. می گوید

    باسلام
    مگه هفته گذشته یکی از مدیران ارشد نگفته بودند باافزایش تعرفه دخل وخرج مخابرات برابر شده؟پس دخل ها کجاست که خرج نمیکنند(حقوق نمیدند)؟؟؟

    1. سردبیر - مخابرات ما می گوید

      کی بود؟

  12. فرزند ادم ابوالبشر می گوید

    علی علیه السلام میفرمایند. اگر فقر وگرسنگی از یک در وارد شود دین وایمان از در دیگر خارج میشود . همه را فقیر کردید. خدا بیچارتان بکند مسولین شرکت مخابرات .

  13. ناشناس می گوید

    دریغ از حضور و همراهی حتی یک نفر از شاغلین درمشهد تعداد بازنشسته ها هم اندک بود اینجوری همه با هم غرق میشیم.

    1. سردبیر - مخابرات ما می گوید

      شاغلین در داخل ساختمان جمع شده بودن
      تعدادشون هم کم نبود

    2. سمندر می گوید

      سلام سردبیرمحترم درجواب آقای ناشناس فازمنفی ندهیدکه همه باهم غرق خواهیم شدنخیراینطوری نیست بلکه کارکنان پیروزخواهندشد اندکی صبرسحرنزدیک است سامندرخبرمیدهدازصحبت های جناب دکترشریف خانی اینجوری برداشت میشودفقط هیئت مدیره مخابرات ایران ومدیران مناطق یک چرخ مخابرات رادرخاکی ویکی رادرآسفالت انداخته اندهرلحظه ممکن است به یک پل کوچک برسندوبطورکامل سیستم چپ راکنند
      دیریازوداین اتفاق خواهدافتاد مطمئن باشید.

نظرات بسته شده است.