مخابرات ما
خبرگزاری مخابرات ما

طنز امروز – آماده باش به واحد حقوقی (صفی برای تعهد)

مخابرات ما- زبون دراز این روزها رو به واحد حقوقی حرکت می کند …
مخابرات ما – زبون دراز – با عنایت به شرایط جاری و با توجه به ضرورت های جدید و با عنایت به شیوه های مدرن مدیریت نئوکلاسیک سیمیلارتوپست (مشابه دوران عهد بوق) به واحدهای حقوقی شرکت فرضی در سراسر کشور، از پیش، اعلام آماده باش می کنیم تا خدای ناکرده فردا یک جایی نگویند (غافلگیر شدیم)!
زین پس، بر اساس تصمیم اکابر شرکت فرضی، به ازای هر یک ریالی که به کسی داده می شود باید یک فقره تعهدنامه، یک عدد رضایت خط، یک مورد اسقاط حق هر گونه اعتراض و شکایت بعدی را تکمیل و قبل از دریافت آن یک ریال در اختیار حوزه های مالی و اداری قرار دهند!
اما از آنجا که این شیوه ها در دنیا منسوخ شده و دیگر برایش راهکاری وجود ندارد باید بین واحدهای امور اداری و ادارات ساختمان (بویژه مدیر عامل شرکت املاک سامان سازه غدیر و شرکا) هماهنگی کاملی ایجاد شود معاونت املاک با اجاره و تحویل یک عدد سیلوی بزرگ یک هکتاری برای انبار سازی تعهدنامه ها، و همچنین امور اداری برای گرفتن رضایت خط و نامه اسقاط حق هر گونه اعتراض و شکایت بعدی پرسنل تدارک ببینند!
مهمتر از همه اینها، برای تشکیل یک صف طویل توسط (تعهد بده ها) نیاز به نرده کشی (مانند جای نگهداری دوچرخه در مدارس) بطول تقریبی ۵ کیلومتر در نظر گرفته شود تا هر کس به محض دادن تعهد اولی، برای دادن تعهد دوم به انتهای صف برود! افراد  دارای بیماری صعب العلاج می توانند فقط یک بار در طول خدمت از صف مخصوص مدیران استفاده کنند و انگشت در استامپ سبز بکنند و لذتش را ببرند!
ضمناً فراموش نشود حتماً در انتهای هر برگه اثر انگشت با استامپ آبی از هر نفر  اخذ گردد (استامپ قرمز قبول نیست) تا مو لای درزش نرود!
مواردی که مشمول گرفتن برگه اسقاط حق هر گونه اعتراض و شکایت بعدی می شود به زودی توسط معاونت مالی شرکت فرضی اعلام خواهد شد ولی فعلاً و فی المجلس هر نوع پرداختی جاری و معوقه و حتی عدم پرداختی ها را مشمول این طرح فرض کنید.
مسئولیت اجرا و یا عدم اجرا، شکایت و حتی عدم شکایت از شرکت مستقیماً به عهده مدیران مناطق است و هر خسارت وارده به شرکت، چه از این محل چه از هر محل دیگر  از حقوق آنان یک جا کسر می گردد!!

 

توضیح اضافی- چنانچه مایل به اسکن تعهدنامه ها و بایگانی دیجیتالی بودید حتماً نسخه اصلی را به همراه یک کپی خوانا (محض احتیاط) در بایگانی نگهداری فرمایید.به پیوست تصویر چند نمونه از صف بندی های موفق در سطح جهان ارسال شده است (که در زیر می بینید) به این امید که رکورد طولانی ترین صف در کتاب گینس از آن ما باشد.

به نیابت از مدیر عامل و رئیس هیئت مدیره شرکت فرضی

زبون دراز شرکت فرضی

1407980cookie-checkطنز امروز – آماده باش به واحد حقوقی (صفی برای تعهد)
22 نظرات
  1. ناشناس می گوید

    هیچ اتفاقی نمی یفتد

  2. امیرعلی می گوید

    مخابرات برامون نه دنیا گذاشته و نه آخرت
    از یک طرف حقوق و بیمه درست و حسابی که نداریم و از طرفی دیگه خدایی نکرده برای اینکه نمره پایش پایین نیاد باید سرویس های مخابراتی که خودمون هم حاضر به استفاده نیستیم به مردم بندازیم

  3. طهماسبی می گوید

    ✅چه کسی گوسفندان پدرم را دزدیده ؟

    سال ۱۳۹۲ پدرم را تشویق نمودیم که به علت کهولت سن گوسفندان خود را فروخته و پول آن را نزد بانک سپرده بلند مدت بگذارد.
    تعداد چهل راس دام به قیمت روز هر راس دویست هزار تومان.
    کل پول حاصل از فروش مبلغ هشت میلیون شد که آن را نزد یکی از بانک ها سپرده بلند مدت با سود تقریبی بیست درصد سپرده نمود .
    طی هشت سال گذشته حدود دوازده میلیون و هشتصد سود گرفته که با جمع سپرده خودش بیست میلیون و هشتصد می شود

    حالا پدرم تا حدودی دچار کهولت سن شده و ایراد گرفته که من سود نمی خواهم لطفا گوسفندانم را پس بدهید !!؟.
    با کل پول حاصل از سپرده خودش و سود حاصل ما فقط حداکثر پنج راس گوسفند می توانیم برایش خریداری کنیم .
    یعنی تعداد ۳۵ راس گوسفند کم میاریم .
    این موضوع فرزندان را دچار چالش عجیبی نموده و خواستار به کار گرفته شدن بهترین کارآگاهان پلیسی شده اند که دزد آن تعداد ۳۵ راس گوسفند را مشخص نماید و یک قاضی عادل و آگاه نیز حکم عادلانه صادر نموده و علاوه بر تعداد ۳۵ راس گوسفند سود حاصل از شیر و پشم و زاد و ولد آن را محاسبه و به پدر برگرداند و اگر نه پدر به فرزندان شک نموده و آنها را دزد گوسفندان خود قلمداد خواهد نمود !!!؟.

    لذا از حاذق ترین کارآگاهان حوزه اقتصاد و عادل ترین قضات حاضر در کشور خواهشمند است این موضوع را مورد بررسی و این مرد پیر کم شنوا را به حقوق خویش برسانند .
    براستی چه کسی گوسفندان پدرم را دزدیده است ؟!
    عبدالرضا طهماسبی

  4. پیشگو می گوید

    سلام بیمه امسال ۳ ماه واریز شده پارسال هم کم داره ۳ ماه

    درگیری فیزیکی محمد اسکندری با کارکنان/ مدیرعامل صندوق بازنشستگی با زور از اتاقش بیرون کشیده شد
    https://www.rouydad24.ir/fa/news/324224

  5. 38سال خدمت9درصد می گوید

    هیچکس به دادما نمیرسه .هیچکس حق مارانمیده.هیچکس به فکرمانیست .هیچکس دردمارانمیخوادبفهمه.هیچکس باماهمدردی نمیکنه.هیچکس کاری برای مانمیکنه.فقط وفقط خودم وخودت .یارمخابراتی من بامن وهمراه منی .کابل وفیدر توسرمابغض من و اه منی.

  6. مجید می گوید

    پرسنل مخابرات دست بزنید شادی کنید که ما مردم حقوق شما را که از طریق اعمال تعرفه وابونمان اجباری به شما پرداخت می کنیم با خوشحالی ببریدبرای خانواده ونوش جان کنید انشاءالله که حلال است

    1. همکار بازنشسته می گوید

      شما فکر میکنید این پول پرداختی شما به پرسنل مخابرات می‌رسد؟!!!!!
      زهی خیال باطل . این پول های جای دیگر خرج میشود.۱۳ سال است پرسنل مخابرات شاغل و بازنشسته در حال شکایت هستند ان هم بخاطر دسته گل احمدی نژاد

    2. خدمات اول می گوید

      والا برای ما چیزی تغییر نکرده. آهتون برسه به مدیران …

  7. ناشناس می گوید

    ضمنا یک نفر ضامن محتبرهم ،همراه بیاورید که بعدا زیر تعهد تان نزنید.

    1. سردبیر - مخابرات ما می گوید

      یک ضامن کاسب!
      مخابراتی اعتبار نداره برای آقایان!

  8. ناشناس می گوید

    اقای سلطانی لااقل یه همتی بکن حقوقهارو بموقع بده بخدا دلار شده ۳۹ هزار تومن مطمئن جنسهای و اقلام دیگه هم گران میشود خدا پدرتو بیامورزه همه گرفتارن بخدا من خودم مریضی قلبی دارم باید دارو بخرم بچه ام دانشگاه ازاد میره سال دیگه برج ۶ بازنشسته میشم یه اگر نوشته مارو میخونی لااقل شما مخابراتیها رو کمک کن باتشکر

  9. ناشناس می گوید

    سلام بر سردبیر محترم.به مسولین مخابرت ایران بفرماید حق بازنشسته خوردن نداره. خدا جای حق نشسته دیر گیره ولی شیر گیر.بداد بازنشستگان مظلوم مخابرات برسید.

  10. ناشناس می گوید

    آقا امروز ۲۴ ام هست از همین الان بهشون بگید فکر حقوق باشند که یوقت سر ماه نگن ای بابا غافلگیر شدیم، مگه اینا حقوق میخوان؟ مگه باید حقوق بدیم؟ اخیییییی

  11. همکار می گوید

    سردبیر جان دوهفته ای که فرمودین سران مخابرات ازدست ندهید فلان می شود وجریمه می شوین این…. اصلا بخودشان گرفتن یانه فردا با پروی کامل میرن جلو پژمانفر میشینن میگن برنامه ریزی کردیم به مدیر مناطق تو هر استان املاک بفروشن بدن به بازنشستگان ازهمه مهمتر ازشونم تعهد میگیریم دیگه تجمع نکنن

  12. ناشناس می گوید

    سردبیر جان، به همراه منابع مخابراتی و غیر مخابراتی که ابتدای هفته ازشون صحبت می‌کردید که به مخابرات دو هفته زمان داده بودند، لطفاً به شکلی صریح اعلام موضع و راهکار فرمایید. اگر لازم و صلاح است، روزی که قراره موضوع مخابرات در مجلس بررسی بشه در مقابل مجلس اعلام تجمع بشه.

    1. سردبیر - مخابرات ما می گوید

      هیچ اتفاقی نمیفته
      تا این آقایان هستن هیچی نمیشه

      1. ناآشنا می گوید

        آقای سردبیر اون هشدار و تهدید هفته قبلت به کجا کشید؟ فرمودین اگه تا یه هفته دیگه شروع به پرداخت طلب شاغلین و بازنشستگان نکنن فلان میشه و بهمان.

    2. ناشناس می گوید

      استاد یاد
      داستان‌پادشاهه افتادم‌
      چطوری ازاینهمه‌نیرو
      تعهد‌بگیرن
      گناه دارن

      1. تعهد بگیر می گوید

        تعهد بگیرا را. زیاد کنن

  13. مخابراتی بدبخت می گوید

    سلام سردبیر جان به گوش مسئولین برسونین این ماه شب یلدا حقوق به وقتش واریز کنن پیش خانواده شرمنده نشیم‌

  14. رفیق سردبیر می گوید

    طرف اول مختار است.
    طرف دوم مکلف است.

  15. ناشناس می گوید

    از دست این زبون دراز

نظرات بسته شده است.