مخابرات ما
خبرگزاری مخابرات ما

گزارش مدیر کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان فارس از سفر وزیر ارتباطات

مخابرات ما – مدیر کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان فارس از سفر وزیر ارتباطات به این استان در اینستاگرامش گزارشی نوشته است که در نوع خود جالب است. مدیران دیگر نیز باید بتوانند چنین ارتباطاتی ایجاد کنند.

مخابرات ما- هفته گذشته وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات سفری داشته است به استان فارس.حمید سلیمان پور مدیر کل ارتباطات در فارس از این سفر و جلسه تشکیل شده گزارش جالبی نوشته است.

ایشان در  بخشی از گزارش می نویسد: “روز دوشنبه و در معیت استاندار فارس و آقای دکتر ربانی زاده معاون ایشان در جلسه ای صمیمانه خدمت وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات ، معاونین و برخی از مدیران ارشد وزارت رسیدیم. ….آقای دکتر زارع پور وزیر ارتباطات در خصوص اجرای پروژه فیبر نوری منازل و کسب و کارها در کشور و شهرستان های استان پهناور فارس تاکید داشتند. در این جلسه مقام عالی وزارت، توسعه ارتباطات ثابت و سیار و همچنین رشد شاخص های IDI استان را در گرو اجرای این پروژه دانستند. ایشان با اشاره به ملی بودن این پروژه و تامین منابع مالی آن و همچنین حمایت همه جانبه دولت خواستار تسهیل در روند اجرا و همکاری دستگاه های اجرایی و نهاد های عمومی غیر دولتی به ویژه شهرداری ها گردید.”

در این جلسه استاندار فارس نیز  آمادگی خود را جهت هر گونه همکاری و هماهنگی با دستگاه های اجرایی مرتبط اعلام کرده است. ضمن اینکه تاکید  ایشان “بر تقویت پوشش ارتباطی مناطق عشایری استان” بوده است.

1405030cookie-checkگزارش مدیر کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان فارس از سفر وزیر ارتباطات

Please rate this

0 1 2 3 4 5
4 نظرات
  1. دهاتی می گوید

    ببخشید من چون دهاتی هستم،ضربالمثل های شهری بلد نیستم،تو دهات ما یک ضرب المثل است که میگوید،طرف هنوز خر نشده ادعای جو خوردن میکنه،مملکتی که برای فروش همین سرعت ۵ و ۶ مگابایت دچار مشکل است و حداکثر استفاده مردم واتس اپ و تلگرام میباشد،فیبر نوری میخواهد چه کند؟در همه دنیا شرکتهای صاحب تکنولوژی اول یک نیاز را در مخاطبان خود ایجاد میکنند بعد به لطایف الحیل آنرا با قیمت دلخواه تولید و میفروشن،اینجا به زور میخواهند فیبر نوری حقنه کنند،آنهم با این کارمندان بدون انگیزه.

  2. حیدر می گوید

    اصفهان واریز شد همین الان

  3. اصفهانی می گوید

    امروز ۱۲ آذر ماه هم تموم شد چرا حقوق نمیدن ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

    1. کارشناس خسته می گوید

      ظاهرا ما یعنی تهرانی ها و شما همکاران اصفهانی و کرجی اهمیت چندانی نداریم که حقوق ما رو نمیدهند ….
      اهمیت ما فقط در هنگام کسب درامد برای مخابرات هست .‌‌‌…

نظرات بسته شده است.