مخابرات ما
خبرگزاری مخابرات ما

بزودی مطالبات معوق بازنشستگان از محل منابع استانی پرداخت می شود

مخابرات ما- مدیر عامل مخابرات ایران اعلام کرد:مطالبات معوق بازنشستگان از محل منابع استانی پرداخت می شود

مخابرات ما- در جلسه شورای مدیران مخابرات ایران امروز از سوی مدیر عامل اعلام شد.بر اساس مصوبه هیئت مدیره به استانها این اختیار داده شده است از محل منابع داخلی مطالبات بازنشستگان را شامل موارد زیر به سرعت پرداخت کنند.

  • تفاوت رفاهیات سال ۱۳۹۵
  • خواربار دی کاه ۱۴۰۰ تا مهر ماه ۱۴۰۱
  • رفاهیات مناسبتی سال ۱۴۰۱
  • مطالبات بازنشستگان از محل صندوق ۶ درصد

استانها مکلف شده اند با هماهنگی شرکت سامان سازه غدیر (شرکت ساماندهی املاک مخابرات ایران)  با فروش بخشی از املاک مخابرات امکانات مالی اجرای این مصوبه را فراهم و به سرعت مطالبات بازنشستگان را پرداخت کنند.

مهندس سلطانی در این جلسه گفت دستورالعملی برای اجرا ارسال می گردد تا شیوه اجرای این مصوبه برای همه روشن شود.

طول مدت اجرای این طرح به توان و اقدامات استان بستگی دارد اما مدی رعامل انتظار دارد این امر به سرعت انجام شود تا مشکلات بازنشستگان نیز از این طریق کاهش یابد.

 

 

 

1403751cookie-checkبزودی مطالبات معوق بازنشستگان از محل منابع استانی پرداخت می شود

Please rate this

0 1 2 3 4 5
69 نظرات
  1. ناشناس می گوید

    شبیه به این قصه شده.. حسنک نامی در اول بهار از جعفرقلی دست قرضی گرفت تا پائیزش پس دهد.
    پائیز رسید و حسنک عذر آورد و پس نداد. شش هفت سالی گذشت و حسنک جعفرقلی را از بهار به تابستان و … قول می داده و قرض پس نمی داده.
    سال هشتم، جعفرقلی به روستای حسنک آمد و بر در خانه بست نشست که تا قرض ندهی نروم.
    همسر حسنک گفت که او بر صحرا رفته در فلان جای.. جعفر قلی بدنبال حسنک به صحرا رفت و او را دید که تیرک هایی در زمین میکارد.
    جویایش شد و حسنک گفت.. قصد دارم، تیرک ها را در زمین بکارم و بر او سیم های خاردار ببندم تا در بهار که چوپانان از این راه گوسفند به چرا برند.. پشم گوسفندان بر این سیمهای خاردار گیر نماید و من پاییز آینده آنها را جمع کرده و با آن قالی ببافم و بر شهر برم و فروشم و قرض تو دهم.
    جعفرقلی از آنهمه خوش خیالی و بد قولی به خنده آمد و دایم می خندید.. حسنک وی را گفت ” بله دیگه.. مشکل تو حل شده .. تو نخندی کی بخنده ؟! “

  2. ناشناس می گوید

    آقا پس پول هست ولی بازنشسته ها را گروگان گرفتند برای افزایش تعرفه.الان هم که کامل نمی دهند.چون برای نقشه بعدی نیاز هست تا بازنشسته ها طلبکار باشند واهرم فشار اینها برای گرفتن خواسته هایشان.چند ماه هست که مردم را زجر می دهند حالا هم باید املاک فروش برود تا پرداخت کنند.البته این بهانه ای است تا املاک را زیر قیمت به نام خانواده در اختیار خودشان بگیرند.شاید هم مثل املاکی که به بیمه معلم دادند ۱۷ ماه طول بکشد تا فروش برود.عجب حق بارهایی هستند.

  3. ناشناس می گوید

    آخه برادر من کدوم نماینده والا نماینده ها هم پشت اینا هستن دارن از سفره اینا پول در میارن فقط برای دور زدن ما هستن من فکر کنم توی این کشور هیچ مقامی جلو دار اینا نیست

  4. بازنشسته می گوید

    حدود ۲۵ میلیون دایری خط تافن ثابت با ۲۰ درصد عدم وصولی با تغرقه ثابت۲۰ هرا تومان برای هرماه حدود ۴۰۰ میلایارد درامد اصافی داره ۲۰ درصد هم خرح ….سی درصد هم به بازنشسته ها اختصاص بدن طی شش ماه معوقات و… تسویه میشه اما هدف غارت ملت با استفاده ابزاری از بازنشسته ها

  5. ناشناس می گوید

    با سلام
    بزودی یعنی کی ؟ چند روز دیگر ؟ چند هفته دیگر؟ چند ماه دیگر ؟
    واقعا از دست مخابرات ایران کلافه شده ایم !!!!!!!

  6. عبدالله می گوید

    سلام دوباره خرید فرصت برای فروش املاک .وفرستادن توپ به زمین بازنشستگان .یک نفر توضیح بدهد پولهای افزایش تلفن ثابت کجا رفت؟باور کنید چند وقت دیگر میگویند املاک فروش نرفت .چند بار ازموده را باید ازمود؟

  7. ناصر می گوید

    سلام خدمت آقای سردبیر عزیز
    آقای مدیر عامل گفته استانها مکلف شده اند با هماهنگی شرکت فلان سریعا مطالبات بازنشستگان را پرداخت کنند لازم است به اطلاع آقای مدیر عامل رسانده شود این سریعا به این زودیها محقق نمی شود شاید دوران مدیریت آقای سلطانی به این سریعا نرسد وباز همان ترفند خرید زمان هست مخابرات را به ویرانه ای تبدیل کردند که همکاران دیگر توان و یارای دروغ گفتن بیش از این به مشتریان شاکی از قطعی سروبسها را ندارند آقای عزیز خلبان نیستید چرا در جای خلبان نشستید؟

  8. بازنشسته می گوید

    سلام .کجایی آقا رضا نصرتی!!!!!!

    الوعده وفا …

  9. کارمند رسمی می گوید

    با سلام
    آقای مدیر روغن ریخته را نذر امام زاده می کنه اول سال گفتند هرجقدر از مطالبات استان از سایر ارگانها توسط استان وصول شد به بازنشستگان پرداخت شود و حالا هم که بیشتر استانها املاک قابل فروش راقبلا پیش خور کردند از فروش املاک استان مایه می گذارند . اگر چه با این شرایط ابی برای بازنشستگان گرم نخواهد شد اما زمانی برای بقای مدیران فعلی فراهم می کند

نظرات بسته شده است.