مخابرات ما
خبرگزاری مخابرات ما

مطالبات شاغلین و خواربار بازنشستگان پر! وعده چه کسی به سهامدار عمده است!

مخابراتما- شنیده ها حاکی است کسی یاگروهی به سهامدار عمده وعده داده اند بدون پرداخت هزینه از این بحران عبور می کنند!

مخابرات ما (نادری)- شنیده های جاری از نمایندگان و وزارت ارتباطات با رفتار امروز مخابرات ایران همخوانی ندارد!به همین دلیل همه سرگردان شده ایم! چرا؟ دلیل آن چیست؟

 

تاریخ را ورق بزنیم- بازنشستگی اجباری!

در اواخر سال ۱۴۰۰ رئیس هیئت مدیره مخابرات ایران می گوید از بانک ها وام گرفته ایم تا کارکنان بالای ۳۰ سال خدمت را با پاداشی ۱۰۰ میلیون تومانی -مازاد بر پاداش سنوات- به بازنشستگی تشویق کنیم.

در حالی که همه منتظر پاداش مازاد بودند یک مرتبه و ناگهانی بخش نامه چکشی مخابرات از زیر میز یک مدیر بیرون آمد.ماجرا چه بود؟

شنیده ها حاکی است یک نفر از مدیران ارشد این سیستم با سهامدار عمده مخابرات  وارد مذاکره می شود.او به سهامدار عمده تاکید می کند که هرگز لازم نیست به مخابراتی ها پاداشی مازاد پرداخت شود.شما به ما اجازه بدهید ما تملم اینها را بدون پاداش و حتی با سنوات قسطی از شرکت بیرون می رانیم!

شد آنچه که نباید می شد! چون مدیری به سهامدار عمده وعده داده بود که ما بدون دادن یک ریال، همه را بیرون می رانیم!

 

تاریخ را باز ورق می زنیم! -خواربار بازنشستگان

گفته شده است  یکی به سهامدار عمده  وعده داده بود که خواربار بازنشستگان را قطع می کند طوری که آب از آب تکان نخورد! می گوید ما این هزینه ۱۰۰۰ میلیاردی را از دوش شما برمیداریم!

خواربار باز نشستگان و وظیفه بگیران از دی ماه ۱۴۰۰ تا امروز قطع شده است.

 

تاریخ را ببندیم به امروز بیاییم! -مطالبات و خواربار و طرح ایثارگری

حالا باز شنیده ها می گوید آقای مدیر  که خود را در شرف تغییر می بیند به سهامدار عمده پیشنهاد جدیدی داده است!  پیشنهاد  شده این تیم می تواند بدون پرداخت یک ریال از مطالبات شاغلین و خواربار بازنشستگان و بدون اجرای طرح ایثارگری از بحران عبور کند.

گروه این آقای  مدیر به سهامدار عمده قول داده تغییر تعرفه ها را هم میگیرد و از پس شورای رقابت، وزیر ارتباطات و سازمان تنظیم به راختی برمی آیند.بلافاصله پس از این گفتگو تلفنهای ثابت شورای رقابت به دلیل بدهی قطع می شوند تا حساب کار دستشان بیاید.

ظاهرا سهامدار عمده طرح را پذیرفته و پولهای برگشت داده را دوباره می گیرد! ما سندی برای این بخش نداریم اما مخابرات می گوید پولی در حساب ما نیست!

 

نتیجه چه می شود؟

آیا سرنوشتی مانند طرح بازنشستگی در انتظار مخابرات است؟ آیا دسته این مدیر می تواند مخالفان افزایش تعرفه و نمایندگان مجلس و تشکل ها را دور بزند و  باز مخابرات را در یک بحران رها کند؟

 

1403070cookie-checkمطالبات شاغلین و خواربار بازنشستگان پر! وعده چه کسی به سهامدار عمده است!
134 نظرات
  1. مخابراتی می گوید

    سلام سردبیر یک هفتس تمام نظراتی که روزانه گذاشتی را چک کردم بینم نظر منو میزاری و جوابت چیه که نزاشتی و دیگه مطمینم نمیزاری و مطمینم شماو سایتت هم خواسته یا ناخواسته بعنوان سوپاپ برای بالایی ها عمل میکنی و داری تو زمین اونا بازی میکنی و شخصا دیگه نه سایتتو باز میکنم و نه خبراتو میخونم موفق و موید باشی

    1. سردبیر - مخابرات ما می گوید

      سلام دوست خوبم
      زود ناراحت نشین اجازه بدین اول پاسخ بگیرین بعد تصمیم بگیرین
      من دوست ندارم هیچکدومتون بخاطر این چیزها جدا بشین چون واقعا ارزش نداره اما اگر بر اساس عقیده و ایده تون جدا بشین مثلا بگین خط و ربط شما با ما نمی خونه، اون وقت حرفی نیست گله ای هم نیست من احترام میذارم
      با این نام مخابراتی دو تا کامنت بوده
      یکیش تایید شده

      خبر فوری حقوقی- خدمات اول مخابرات خبر داد ۱۳:۰۸/تکمیلی ۱۵:۱۱


      اینم آدرسش
      اما بعدیش در روز دوم آذر بوده
      تقریبا ۳ تا مطلب برات فقط برای کامنتهای روز دوم آذر نوشتم و عذرخواهی کردم گفتم اینا مونده هر طوری بود جمع و جور کردم ولی بررخیش مونده
      الان نگاه میکنم سعی میکنم امشب اون تاریخ رو هم تایید کنم
      دلخور نشین من هم مثل شما گاهی دو روز نمیرسم برم سراغ سایت چکارش کنم نمیرسم
      اما حرفهای شما موردی نداره خداییش دیگه خودتون میدونید

  2. صادق می گوید

    مدیران مخابرات فکر میکنند می‌توانند به ناحق حکومت کنند
    مطمئن باشید چوب مردم ستیزی خود را در نهان و آشکار خواهند خورد، آقای سلطانی کاش در میان مردم بودید و می‌فهمیدید وقتی میگویند فلانی سرطان گرفت ،فلانی تصادف کرد، فلانی این یا اون اتفاق برایش افتاد یعنی چوب خدا
    زندگی ما سخت یا آسان گذشت و باز هم می‌گذرد ،ولی چه کسانی مظلوم تاریخ بودند و نام نیک بردند،و چه کسانی مصداق شر وظلم بودند.
    کارکنان و بازنشستگان مخابرات جزو شریف ترین و انسانترین و خادم ترین های ایران بوده اند ،و در عضو کم ادعاترین ،ولی درعین آن حقوقشان پایمال و لگد مال شده
    اما خداوند روحیه ظلم ستیزی را در آنان همواره زنده نگه داشته است
    حق بحق دار می‌رسد این نوید کلام خداست

    1. سردبیر - مخابرات ما می گوید

      صادق جان
      با حرفهای شما موافق نیستم ولی نظر شماست
      نظر شماست
      ولی

  3. عبدا...عاصی می گوید

    سلام برسردبیر گرامی وهمکاران عزیز
    سردبیرجان من حدیث ازمعصوم گفتم.چراسانسور میفرمایید؟یعنی اگرمصداق حدیث معصوم یک فرد خاص باشد باید حدیث را عوض کنیم یا خودمانرا؟

    1. سردبیر - مخابرات ما می گوید

      قربون معرفتت عزیزم
      من هر چی گشتم هیچ کامنتی به این نام از شماندیدم
      نه توی حذفی ها نه توی تایید شده ها
      شاید به اسم دیگری گذاشتین

نظرات بسته شده است.