مخابرات ما
خبرگزاری مخابرات ما

گزارشی کوتاه از دیروز مجلس

مخابرات ما- گزارشی کوتاه از دیروز مجلس از قول نماینده مخابرات ما و مشاور رئیس کمیسیون اصل ۹۰

مخابرات ما – واقعیت قضیه این است که هرگز حواشی داستان به ما کارکنان بازنشستگان شرکتی ها ایثارگران و …. مربوط نمی شود. این مسائل فقط روی اعصاب ما می رود.از سوی دیگر همه علاقه دارند حواشی ماجرا را بدانند و این کار را مشکل می کند. ما تلاش می کنیم با حشو زوائد از روی گفتگوی کوتاه تلفنی صبح امروز با مشاور رئیس کمیسیون اصل ۹۰  اصل داستان را بگوییم.

با حاشیه اخیر مخابرات و صحبت های معاون فناوری، توپخانه وزارتخانه -ارتباطات- روی مخابرات تنظیم شده بود که نتایجش را ملاحظه کرده اید. روز گذشته در مجلس و کمیسیون اصل ۹۰ که با حضور مهندس نصرتی-  که پیش از این هم همکار مخابرات ما بوده است و اینک به دلیل تلاش صادقانه در حکم مشاور دکتر پژمانفر در جلسات مجلس نیز حضور دارد – در کنار دکتر پژمانفر نشستی برگزار شده بود خوشبختانه گفتگویی هم با وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات  داشته اند.

در این گفتگو با وساطت دکتر پژمانفر به هر شکلی بوده ظاهرا وزیر ارتباطات مجاب شده است از سختگیری هایش کم کند و به شرایط گذشته برگردیم.باید یکی دو روز منتظر بمانیم تا ببینیم به وعده ها عمل می شود یا خیر.  البته اگر باز کسی تا آن زمان دسته گلی به آب ندهد.

می دانید که مطالبات کارکنان بازنشستگان شرکتی ها ایثارگران و …. در میان این سروصدا ها به حاشیه می رود اما امید می رود با این همه کمکی که برای مخابرات از طریق مشاور دکتر پژمانفر و نمایندگان مجلس  آورده شده حداقل قدرشناس تلاش این گروه باشند و  به خواسته ها و نیازهای امروز مخابراتی ها -همه-  پاسخ مثبت بدهد.

امیدواریم همین توضیحات برای دوستان خواننده کافی باشد. امروز دیداری دوستانه با افراد موثر در این ماجرا داریم چنانچه حرف مهمی پیش آمد حتما اطلاع خواهیم داد.

 

 

1402020cookie-checkگزارشی کوتاه از دیروز مجلس

Please rate this

0 1 2 3 4 5
62 نظرات
  1. احمدی می گوید

    با سلام خدمت سردبیر محترم و تمام عوامل زحمتکش مخابرات ما :
    با اتفاقات اخیر یه سوالی ذهننو درگیر کرده که خواستم اینجا با شما در میون بزارم تا شاید به کمک شما بزرگواران بتونم از این ابهام خارج بشم . هر وقت از وزیر در رابطه با حق و حقوق کارکنان سوال میشه میگه ما کمتر از ۲۰ درصد سهم داریم و نمیتونیم رو تصمیمات مخابرات تاثیر بزاریم ولی تا یکی از مسئولین مخابرات اونم فقط در حد معاون مدیر عامل نه خود مدیر عامل و نه رئیس هیئت مدیره و نه روابط عمومی، حرفی میزنه که به تریج قبای وزارت بر میخوره سریعا واکنش شدید نشون میدن و حتی روزانه دو میلیارد هم جریمه تعیین میکنند تا اینکه بلاخره با وساطت رئیس محترم کمیسیون اصل نود و غیره خیلی محترمانه عذرخواهی میکنن تا خاطر خطیر و مکدر شده وزیر آروم بگیره و اثبات بشه که وزارتخونه همچین هم دست و پا بسته تسلیم مخابرات نیست . حالا سوال اصلی ابنه چرا خاطر آقای وزیر و یا زیر مجموعه وزارتخونه در مواجهه با این همه ظلم ، بی عدالتی ، حق کشی، تهدید ، تحقیر ووو غیره که در حق کارکنان و بازنشستگان و پیشکسوتان مخابرات روا داشته شده و میشه آزرده و مکدر نمیشه و چرا تا حالا در قبال این ظلم و ستم ها هیچ وقت از این جرایم و سختگیری ها خبری نشده.آیا این رفتار یک بام و دو هوا نشون دهنده همدستی ، رضایت و حمایت وزارتخونه از صاحبان مخابرات در ارتکاب این همه قانون شکنی و حق کشی نیست؟

    1. سردبیر - مخابرات ما می گوید

      متاسفانه حرف شما رو باید قبول کنم
      متن شما رو میبرم روی سایت

نظرات بسته شده است.