مخابرات ما
خبرگزاری مخابرات ما

جلسه مشترک مدیران مخابرات و رگولاتوری

مخابرات ما- در جلسه مشترک مدیران مخابرات و رگولاتوری؛ جزییات اجرای تعرفه گذاری خدمات شبکه تلفن ثابت بررسی شد

مخابرات ما (منبع سایت مخابرات ایران) –

نشست مشترک مدیران ارشد شرکت مخابرات ایران و رگولاتوری با هدف بررسی بهای تمام شده و تعرفه گذاری خدمات شبکه تلفن ثابت امروز ۱۰ آبان در ساختمان دکتر غفاریان برگزار شد.به گزارش اداره کل ارتباطات و امور بین الملل شرکت مخابرات ایران، در نشستی با حضور رییس و اعضای هیئت مدیره ، مدیر عامل و معاونان شرکت مخابرات ایران و دکترعباسی شاهکوه، رییس سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی و معاونین سازمان به بررسی جزئیات بهای تمام شده خدمات شبکه تلفن ثابت و تشریح مدل محاسبه هزینه تعرفه گذاری پرداختند.بر اساس همین گزارش در این جلسه ، با توجه به اینکه شرکت مخابرات ایران همواره در چارچوب مصوبات کمیسیون تنظیم مقررات ارتباطات فعالیت می کند. به بررسی بهای تمام شده خدمات مخابرات پرداخته شد. و در زمینه اجرای مصوبات مرتبط تبادل نظر شد.
به گزارش اداره کل ارتباطات و امور بین الملل شرکت مخابرات ایران، در نشستی با حضور رییس و اعضای هیئت مدیره ، مدیر عامل و معاونان شرکت مخابرات ایران و دکترعباسی شاهکوه، رییس سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی و معاونین سازمان به بررسی جزئیات بهای تمام شده خدمات شبکه تلفن ثابت و تشریح مدل محاسبه هزینه تعرفه گذاری پرداختند.
بر اساس همین گزارش در این جلسه ، با توجه به اینکه شرکت مخابرات ایران همواره در چارچوب مصوبات کمیسیون تنظیم مقررات ارتباطات فعالیت می کند. به بررسی بهای تمام شده خدمات مخابرات پرداخته شد. و در زمینه اجرای مصوبات مرتبط تبادل نظر شد.

در این جلسه ضمن تشریح صورت های مالی شرکت مخابرات ایران و شرح کاملی از درآمد عملیاتی و بررسی هزینه ، سود و زیان ناخالص ، منابع انسانی و کارکنان بررسی و میزان هزینه های پرسنلی مورد توجه قرار گرفت. که بیشترین هزینه را شامل می شود.

در این جلسه ضمن تحلیل سود و زیان بر اساس خدمات دسترسی شبکه ، مکالمه و نگهداری خطوط تلفن ثابت ، هزینه های حاکمیتی تحمیل شده به شرکت نیز از جمله مواردی عنوان شد که موجب افزایش هزینه های غیر متعارف در شرکت مخابرات ایران شده است .
بر اساس این خبر ، چالش اصلی در شبکه تلفن ثابت شرکت مخابرات عدم تعادل پایدار بین هزینه و درآمد است که موجب کاهش قدرت در آمدزایی در بخش می شود .

در این جلسه مدیران ارشد شرکت مخابرات ایران با تاکید بر تعامل و همکاری سازمان تنظیم مقررات با شرکت مخابرات ایران به عنوان بزرگترین اپراتور ارتباطی که می تواند حیات دوباره به ارتباطات کشور بدهد و علاوه بر افزایش سهم بازار ارتباطات، موجب تامین منافع دوسویه برای این شرکت ها و شرکت مخابرات ایران خواهد شد از نهادهای حاکمیتی خواستار کمک فوری در خروج مخابرات از شرایط سخت شدند .

 

1400100cookie-checkجلسه مشترک مدیران مخابرات و رگولاتوری

Please rate this

0 1 2 3 4 5
8 نظرات
  1. یاوری می گوید

    جدا خاک برسر مسئولان … که فقط ماوالتفاوت اضافه یکماه مخابرات میتونه به هر شاغل وبازنشسته کم کم ۱۰۰ میلیون درماه بدهد ولی متاسفانه …. کاری نمیزاره حق وحقوق این قشر زحمتکش بدهد

    1. سردبیر - مخابرات ما می گوید

      نفر قبلی وقتی گقت ۷۰۰ میلیارد افزایش درآمده
      من چیزی نگفتم.لابد برای خودش حساب کرده دیگه
      ولی این ۱۰۰ میلیون به هر نفر رو دیگه نمی دونم چطوری حساب کردین
      لطفا برام حساب کنین اگر حساب و کتابتون درست میشه یه چادر میزنم جلو ستاد مخابرات ایران تا ۱۰۰ میلیون خودمو بگیرم!

  2. آه مظلوم می گوید

    مخابرات ظرف ۱۲سال هر چی زمین و ساختمان و خودرو و … داشت همه رو فروختن چیکار کردن …
    مگه همراه اول و مخابرات یکی نیستن خب معلومه وقتی تلفن همراه میاد تلفن نهمراه استفاده ش کم میشه
    هم خدا رو میخوان هم خرما
    مگه دیگه چیزی از مخابرات مونده که بخوان بفروشن و بخورن
    کم کم دارن ساختمانهای ستادی رو میدن اجاره کارمتدا باید برن کپر بزنن
    جمع کنن مدیران نامدیر و نالایق
    مخابرات ایران رو نابود کردن
    ای علما روحانیون سیاسیون مهندسین کارکنان بازنشسته ها دولت ملت مجلس به داد مخابرات برسید به داد این همه سرمایه بر باد رفته برسید
    سرمایه مملکت و مردم به باد رفت اب از آب تکون نخورد
    اصلا مگه قرار نبود پول ودیعه تلفن ثابت و همراه سهام مشترکین باشه پس کو …
    توسعه کو …
    خدمت کو …
    نارضایتی کارکنان
    بی انگبزگی
    حیف و میل سرمایه مردم
    بی عدالتی محض یکی رسمی ۲۵ تمن یکی خصوصی ۸ تمن ای وای از این همه ظلم و ناجوانمردی و دم از خدا و منتظر امام زمان زدن …
    مدیران بی لیاقت ناکارآمد و غیر مخابراتی که هدفشون به والله فقط و فقط پر کردن جیب خودشون و دار و دستشونه
    مگه قحط الرجال بود از بیرون نیرو آوردن
    با این وضعیت به حول و قوه الهی مخابرات ورشکسته میشه و روسیاهی برای کسانی میمونه که مخابرات رو به ثمن بخس فروختن و یه آبم روش
    و اون نهادی که مخابرات رو با شیرین کاری و خوش زبونی از رئیس جمهور نالایق دولت نهم و دهم به قیمت یک صدو شصتم به زور گرفتن بداند ماه زیر ابر نمی ماند و خیانت شما بالاخره برملا خواهد شد تا همه بدانند چه خیانت بزرگی در حق مخابرات و سرمایه ملت و کارکنان بدبخت مخابرات شد

  3. همکار می گوید

    خب نتیجه جلسه چی شد؟! نهادهای حاکمیتی چی گفتند بالاخره بعد از سیزده سال!!!

    1. سردبیر - مخابرات ما می گوید

      رگولاتوری در مورد چی حرف میزنه؟
      تعرفه!

  4. ناشناس می گوید

    جمله تکراری برای فرار از واقعیت و پوشش عمق ضعف علمی و تخصصی مدیران در مخابرات : « میزان هزینه های پرسنلی مورد توجه قرار گرفت که بیشترین هزینه را شامل می شود. »

  5. محمد می گوید

    یه مشت مدیر بی کفایت دور هم جمع شدن که چی
    به درد مردم برسید.

  6. فارس می گوید

    خبر ایثارگران چه شد ؟؟ واقعا خبر هس ؟؟ راست حسینی بگید

نظرات بسته شده است.