مخابرات ما
خبرگزاری مخابرات ما

سردبیر سلام می کند- دوستان رسانه ای، کانالها و گروه ها لطفا مسابقه خبررسانی نگذارید.

سردبیر سلام می کند- دوستان رسانه ای، کانالها و گروه ها لطفا مسابقه خبررسانی نگذارید.

مخابرات ما (سردبیر) – سلام میکنم به همه عزیزان و دوستان گرامی!

از آنجا که در موقعیت خاصی قرار گرفته ایم و هر نوع اطلاع رسانی اشتباه ممکن است موجب نارضایتی و سرخوردگی همکاران، شاغلین و بازنشستگان گردد.

صرفا اعلام یک خبر کار ساده ای است! اما آیا مسئولیت رخدادش را هم می توانیم به عهده بگیریم؟

عزیزان!

آنچه در گروه ها و کانال های خبری می بینیم نیمی از کوه یخ است که بیرون زده! آنچه این کوه یخ را هدایت می کند جریان آب زیر آن، وزن کوه و …. خواهد بود که دیده نمی شود اما وجود آن اهمیت دارد.

لحظه به لحظه مسیر خبر تغییر می کند و گروهی در تلاش هستند به مسیر مناسب برگردد!لخظه به لحظه …!

اما خبرهای ناقص در گروه ها و کانال ها باعث می شود عزیزانی به برداشت های منفی برسند و یا مدیران احساس کنند با حداقل ها می توانند جریانها را منحرف کنند!

از همه خواهش میکنم اندکی صبر کنند! حالا که به انتهای نتایج رسیده ایم.خواهش می کنم خبری نقل قول نکنید.خواهش میکنم اجازه بدهید افراد موثر خودشان در زمان مناسب خبر بدهند.

زنگ های پی در پی به فلان نماینده، شنیدن یک جمله و انتقال آن به دیگران، سپس عدم انجام همان خبر، باعث می شود حلاوت و شیرینی خبر اصلی و خوب کاهش پیدا کند.

خواهش میکنم بقدر یکی دو روز صبر کنید.اطمینان داشته باشید ما در متن خبر هستیم و قول می دهم  آنچه رخ می دهد خارج از انتظار همه شما باشد ….

1400060cookie-checkسردبیر سلام می کند- دوستان رسانه ای، کانالها و گروه ها لطفا مسابقه خبررسانی نگذارید.
72 نظرات
  1. دلسوز آگاه می گوید

    سردبیر عزیز و نور و فروغ چشمان ما ، پاسخ شیرین و حکیمانه شمارو با تامل بسیار در پاسخ به درد دل خود خواندم ، ممنونم که به این شاگرد کوچک ولی پیر لطف کردید و درس حق و حقانیت یاد دادید ، فقط در وصف شما برای عرض خسته نباشید می گویم 《 بندگیتان مبارک است 》کمتر کسی رو در این عصر می‌توان پیدا کرد که بنده مقبول خدا باشد. تندرست و عاقبت بخیر باشید . انشاالله .

    1. سردبیر - مخابرات ما می گوید

      سلام
      فدای نور و فروغ چشمان زیبای شما
      انشا الله همیشگی باشه
      همان که فرمودید درست است خالی از غرور کاذب این دنیای فانی باید عبد بود

  2. شرکتی می گوید

    سرددبیر، پیر مهربان ما دوست دارم خبر تبدیل وضعیت ایثارگران رو اولین بار از شما بشنویم، و همچنین خوشحالی همه ی عزیزان مخابراتی رو برای همه انشالله، خواب دیدم این رو واقعا امیدوارم خیر تعبیر بشه. من همینجا بزرگ شدم، کار کردم درس خوندم و تا الان که دارم دکترا میخونم، این مخابرات از پوست و خون ماست

    1. سردبیر - مخابرات ما می گوید

      سلام
      سلامت باشید
      انشا الله خدا بزرگه
      خوشحالم که متوقف نشدید و از عمرتون استفاده کردین
      خدا رو شکر بهتون تبریک میگم

  3. حاجی می گوید

    ای خدااااااااا مخابرات میگه من پول ندارم طرح ایثارگری رو انجام بدم

    ♦️درآمد ماهانه حدود ۷۰۰ میلیارد تومانی فقط از آبونمان تلفن ثابت

    🔹شرکت مخابرات در اقدامی بی سابقه هزینه آبونمان تلفن ثابت را تا ۲۰ هزار تومان افزایش داده و هر خانواده ایرانی چه از خطوط ثابت استفاده کند و چه اصلا استفاده نکند ملزم به پرداخت ماهانه این مبلغ به مخابرات است.
    🔹با توجه به اینکه تعداد اشتراک تلفن ثابت شرکت مخابرات ایران حدود ۳۷ میلیون خط است درآمد حاصل از این افزایش ماهانه حدود ۷۰۰ میلیارد تومان خواهد بود./شرق
    @AkhbareFori

  4. ناشناس می گوید

    چهاردهم هم گذشت. هیچ تحرکی دیده نمیشه، کم‌کم در گروه‌های مخابراتی ناامیدی در حال حکمفرما شدنه و افرادی که تا ده روز پیش وعده‌ها می‌دادند، به سمت ناامیدی و تهدید حرکت می‌کنند.
    منتظر اعلام خبر جدید و نظری از سمت مخابرات ما هستیم که چند روزه سایت رو به امید انتشار اخبار خوش معلق نگه داشته! اما ممکنه اخبار بد تکراری جای اخبار خوش رو بگیره! امیدواریم اینطور نشه و شاهد تغییر ناگهانی و دقیقه نودی از سمت کارفرما باشیم، همونطور که منابع اخبار مخابرات ما وعده داده‌اند.

    1. سردبیر - مخابرات ما می گوید

      قطعا شما قصد دارید همه ناامیدیه ارو سوق بدهید به سمت مخابرات ما-
      این کار رو نکنید
      نوع نوشتار شما برای من اصلا جالب نبود
      خوانندگان مخابرات ما میدانند خبری باشد بموقعش اعلام می شود کاری هم به ضریب امیدواری یا ناامیدی نداریم تا پمپاژ دروغ کنیم
      گفتیم قبلا
      باید مخابرات ایران اعلام کند. قبل از اآن، هر کسی چیزی بگه حتی نمایندگان، مصداق اجرائی نداره
      من منتظرم

  5. حسین رجبی می گوید

    سلام اگه قراربه تبدیل وضعیت ایثارگران هست باید همه ایثارگران مخابرات طبق قانون تبدیل وضعیت شوندچون معاف از مدرک وسن و…میباشند.
    مدیران مخابرات آگاه باشند که …….

نظرات بسته شده است.