مخابرات ما
خبرگزاری مخابرات ما

بیانیه ای مشترک تحت عنوان انجمن های صنفی کارگری و شوراهای اسلامی کار نیروهای پیمانکاری

مخابرات ما- اخیرا بیانیه ای مشترک از سوی انجمن های صنفی و  نیروهای پیمانکاری مخابرات منتشر شده است که تصویر آن را می بینید

 

مخابرات ما- اخیرا بیانیه ای مشترک از سوی انجمن های صنفی کارگری مخابرات استانها و نیروهای پیمانکاری مخابرات منتشر شده است که مخابرات ما نمی تواند بطور مستقیم امضای  کلیه این تشکل ها را تایید و حضور آنان را رسمی کند چرا که این بیانیه بدون مهر و امضای تشکل ها صادر شده است  اما این بیانیه حاوی مطالبی است که جدا از اعلام کنندگانش دردهای دائمی نیروهای شرکتی مخابرات و استان اصفهان  است لذا این دردها قطعا قابل تایید کردن است.

 

در این بیانیه آمده است اخیرا بی مهری هایی نسبت به نیروهای شرکتی استان اصفهان از سوی مدیران کشوری و استانی صورت گرفته است به دلیل این برخوردهای قهریه، نادیده گرفتن قانون کار و به رسمیت نشناختن مطالبات آنان   انجمن های صنفی حمایت خود را ار کارکنان استان اصفهان اعلام می کنند.

در این بیانیه انجمن های صنفی استان های گیلان، فارس ، آذربایجان غربی و شرقی ، لرستان، همدان و خراسان رضوی خواستار پایان دادن به برخوردهای قهریه با کارکنان شرکتی استان اصفهان و پاسخ قانونی به خواسته های آنان شده اند.

 

در اصفهان گروهی از نیروهای شرکتی حاضر به ادامه همکاری و امضای قرارداد با شرکت جدید (طه) نشده انداما  مخابرات ما شنیده است  بجای کارکنانی که حاضر به امضای قرارداد با شرکت طه نبوده اند نیروهای جایگزین در حال گزینش است.

1397450cookie-checkبیانیه ای مشترک تحت عنوان انجمن های صنفی کارگری و شوراهای اسلامی کار نیروهای پیمانکاری

Please rate this

0 1 2 3 4 5
5 نظرات
  1. ناشناس می گوید

    با سلام
    چرا ناحق می گویند؟ و چرا مخابرات ما طرفداری می کند؟
    کجا بی مهری شده؟
    کجا قوه قهریه بکار برده شده؟
    کجا قوانین کار نادیده گرفته شده؟
    و نهایتا کجا مطالبات به رسمیت شناخنه تشده؟
    بی مهری ازجانب افرادی شده که بجای تشکر از مخابرات و مدیران استانی بخاطر سالها حمایت، هزار انگ و دروغ به مدیران طه زده اند، مدیرانی مثل آقای پاکار و … که در صداقت و کار و تلاش بی نظیر بوده و هستند.
    خیلی بی انصافی هست که به مدیرانی که در فرآیند تغییر شسکام به طه کمال عطوفت را بکار گرفته اند و بارها و بارها کوتاه آمده اند و در هر کجا به مقامات استانی پاسخگو بودند، بر چسب استفاده از قوه قهریه بزنید. قوه قهریه را آنها بکار برند که زیر لباسشان سلاح سرد پنهان کردند و همکاران خود را تهدید کردند که نباید کار کنند.
    مدیران مخابرات استان در همه مراجع استانی حاضر شدند و تعهد دادند که هیچگونه حقی را از پرسنل ضایع نکنند، چقدر شما بی اتصافید که دیدید و شنیدید که مخابرات استان نشان داد و گفت حقوق بچه ها را کمتر از شسکام نمیدهد و باز شما تمکین نکردید؟

  2. حاجی ص می گوید

    متاسفانه مخابرات اصفهان دربین پرسنل شرکتی سی سال ومخصوصا رانندگان بسیار یافت می شود وبازنشسته هستند وحقوق بازنشستگی می گیرند وهنوز کار می کنند انوقت جای اشغال نیروی بیکار وجوان را پستند

  3. بیدار می گوید

    ظاهرا فکر نکردند با گزینش افراد جدید هر تعداد که اعلام خاتمه کار بهشون میدن مراجعه میکنن اداره کار برای بیمه بیکاری و ازونجایی که اکثر بالای ۲۰تا۲۵ سال هستند اداره کار باید۵سال حقوق بهشون بده و اینجاهست که پای دولت کم کم به موضوع باز میشه
    انشاله که همه نیروهای شرکتی صدای همدیگه بشن و تو کل کشور یه تصمیمی براشون گرفته بشه

  4. ناشناس می گوید

    به نظر شما بازنشستگان هیچ مطالباتی ندارن

  5. فریاد می گوید

    بسیار عالی. اتحاد اتحاد

نظرات بسته شده است.