مخابرات ما
خبرگزاری مخابرات ما

اعلام دقیق مطالبات شاغلین مخابراتی

مخابرات ما- شورای عالی هماهنگی تشکل های کارگری مخابرات میزان مطالبات شاغلین را اعلام کرد
مخابرات ما- شورای عالی هماهنگی تشکل های کارگری مخابرات ایران، باارسال تصویر یک نامه و جدول همراه ، میزان مطالبات شاغلین مخابراتی را بطور دقیق اعلام کرده است.این شورا تصویر نامه ای را به مخابرات ما داده است که خطاب آن به دکتر پژمانفر رئیس کمیسیون اصل ۹۰ مخابرات مجلس است.
شورای هماهنگی تشکل های کارگری مخابرات در این نامه خطاب بهه رئیس کمیسیون اصل ۹۰ نوشته است مستنداتی برای شما ارسال می شود که نشان میدهد شورای عالی با ارسال نامه هایی راه های برون رفت از مشکلات موجود را خطاب به هیئت مدیره اعتماد مبین (خریدار سهم مدیریتی مخابرات) اعلام کرده است.
 در این نامه، اعتراضیه شورای عالی به بازنشستگی اجباری کارکنان بالای ۳۰ سال، همچنین جدول کامل مطالبات کارکنان مخابرات نیز ضمیمه شده است.بر اساس این جدول مطالبات کارکنان بدون در نظر گرفتن پس انداز صندوق های مختلف کارکنان، حداقل حدود ۸۵ میلیون تومان است.
1397370cookie-checkاعلام دقیق مطالبات شاغلین مخابراتی
25 نظرات
  1. فنی می گوید

    سردبیر جان هدف شما از درج این مطالبات در اینجا ( وقتی در گروههای تلگرامی رسمی ها و بازنشستگان این جدول اومده و همه کسانیکه باید خبر داشته باشن خبر دارن ) چی هست؟

    1. حامد 400 می گوید

      من خودم به هبچ کانالی سر نمیزنم و فقط خبرهای “مخابرات ما” را دنبال می کنم و به این سایت اعتماد دارم

      1. سردبیر - مخابرات ما می گوید

        ممنونم حامد جان
        اما اگر جاهای مختلف رو بخونین میتونید با هم مقایسه کنید

  2. ناشناس می گوید

    با جمع آوری امضا یا شکایت دسته جمعی به مجلس مراجعه نمایید. دقیقاً به همان نمیاندگانی که در جلسه بودند مراجعه کنید تا آنها خودشان ترتیبی اتخاذ کنند که سهامدارعمده ( که اتفاقاً به نوعی سهامدار بانک خصوصی و ده ها شرکت دیگر نیز هست) دست به کار شود وگرنه حرف ما در مخابرات کی با جایی رسید که بار دوم باشد.مخابرات دلش برای ما نسوخت و نمی سوزد و نخواهد سوخت . آزموده را آزمودن خطاست
    اصلاً و ابداً آینده درخشانی در انتظار تلفن ثابت نیست و به این نمایش های شبکه سراسری فیبر نوری و .. دل خوش نکنید چون دوباره باید با هزینه اندک به دیگران اجاره بدهیم و حداقل تا ۱۰ سال آینده مطمئناً با چالش هزینه دستمزد نیروی انسانی مواجه هستیم و در کنارش هزینه نگهداری بالا و سهم بازار پایین در هر بخش از ارتباطات ثابت را اضافه کنید. پس الان به فکر مطالبات خود باشید به وعده های آینده دل خوش نکنید چون امروز آینده همان دیروزی است که با امضای صورتجلسه به ما قول پرداخت داده بودند

    چطور هر سازمانی می تواند حساب مخابرات را مسدود و مطالباتش را وصول کند ولی شاغلین و بازنشسته ها باید اسرار و التماس کنند؟ یادتان هست در دوره آذری جهرمی در ماه رمضان حقوق دیر گرفتیم چون وزارت ارتباطات که خود سهامدار مخابرات است حساب مسدود کرد تا مطالباتش را بگیرد؟ بحث من دولت قبل و آذری جهرمی نیست بحث من نحوه برخورد با مخابرات است

  3. ناشناس می گوید

    بابا اینو که اینا زدند ۸۵ میلیون نیست ۸۵۰ میلیونه
    کدام بیسوادی اینو حساب کرده؟

  4. همکار بازنشسته می گوید

    مخابرات حق جذب و ایام تعطیل کاری و جمعه کاری را به بازنشستگان فنی بخصوص از سال ۱۳۸۹ تا کنون به اضافه رفاهیات ده ماهه از دیماه سال پیش و سکه های آخر خدمت بدهکار است. مخابرات از سال ۱۳۸۹ طبق آیین نامه و مفاد آن در خصوص تعطیل کاری و جمعه کاری قصور کرده.خود حدس بزنید چه مبلغ هنگفتی به بازنشستگان خود بدهکار است!!!!!!
    اینها همه حق الناس است و متاسفانه نمایندگان بازنشستگان و مجلس فقط فکر میکنند چندرغاز غاز رفاهیات ماهانه است!!!!!!
    اگر تحقیق و تفحص کنند متوجه میشوند مخابرات چه پول هایی را از کارکنان دیروز و بازنشستگان امروز ربوده است.چه اگر حق و حقوق انها را بموقع ادا میکرد حقوق امروز آنها این نبود که الان است. تا ریال اخر آن دیون مخابرات است و حلال نخواهیم کرد.

  5. ناشناس می گوید

    سلام خسته نباشید کاش مطالبات بازنشسته ها هم اعلام میکردین

    1. سردبیر - مخابرات ما می گوید

      خب اینا با همه. برای بازنشسته ها نیگن مطالبات چون رفاهیات جاری است.یعنی باید مثل حقوق پرداخت بشه هنوز نشده جزو مطالبات که چند سال گذشته باشه

  6. جمیع حروف الفبا...وقتی نمی خوام شناخته بشم! می گوید

    با سلام خدمت سردبیر گرامی:
    به استحضار می رساند
    منطقه همدان از بدو تصویب آئین نامه پرسنلی کارکنان مخابرات ایران هیچ گونه حقی اعم از کمک هزینه خرید کتاب و یا کمک هزینه ورزش دریافت نکرده است.
    طبق چه قانون و یا بخش نامه ای این اقدام برای کارکنان مخابرات همدان صورت نگرفته است نکته ای است که همچنان جز مجهولات است.
    لطفاً اگر این کمک هزینه ها بابت سایر استانها پرداخت شده است اعلا فرمایند تا ما نیز از این بی اطلاعی اگاه شده و جهت مطالبه ی آن اقدام لازم را انجام دهیم.
    با تشکر

    1. سردبیر - مخابرات ما می گوید

      در زمان دولتی ما گرفتیم
      دیگه هم یادمون نمیاد چیزی پرداخت شده باشه
      رفته جزو مطالبات

  7. ناشناس می گوید

    سلام آقای سردبیر پس مطالبات نیروهای شرکتی خدمات اول شامل ضریب ریالی و حق کارشناسی از سال ۹۳تا سال ۱۴۰۰ چی شد چرا اینجا قید نشد اینها فقط داده نیروهای رسمی و بازنشستگان را می زنند ظلم آشکار تا به کی به کجا به این شتابان

    1. سردبیر - مخابرات ما می گوید

      حرفتون درسته
      بطور کلی مطالبات شاغلین رو گفتن
      شما هم جزو شاغلینین
      جدا نکنید
      من که تلاش کردم این مطالبه ثبت بشه انشا الله پرداخت هم میشه

  8. همکار بازنشسته می گوید

    این شورا هم فقط پیگیر شاغلین است و پیگیر مسائل بازنشستگان نیست. همین شورا سال ۱۳۹۸ موجب تضییع حقوق و جذب بازنشستگان از سال ۱۳۸۹ شد و به قولی بازنشستگان را دور زد.!!!!!

    1. سردبیر - مخابرات ما می گوید

      بازنشستگان هم اونجا نماینده داشتن

  9. مخابرات اشغالی می گوید

    الان آقای پژمانفر فکر خواهدکرد که همه بدهی مخابرات به کارکنان همینها هستند! ۵ درصد سهم ما از فروش املاک کو؟ رفاهیات و مناسبت ها از ۸۹ تا ۹۷ کجاست؟ بنده همه ی فیش های خودم را ماه به ماه، در فایل اکسل وارد کردم و سال به سال مانده رفاهیات و مناسبت ها را به نرخ متوسط سالانه سکه در آوردم شد ۱۹ و نیم سکه! (البته مرکز استان و تهران بیشتر هست) حق جذب هم که الان ۷۰ درصد هست، متوسط ۶۵ درصد گرفتم و به نرخ سکه حساب کردم شد ۱۲۲ سکه. !!! گزاف نیست. همکاران ما با مدرک فوق لیسانس و اعمال مقطع بالاتر ایثارگری (که میشود دکترا) توی زیر ساخت و سایر ادارات و بانک ها و شرکت نفت، در این مدت (از بعد از واگذاری مخابرات) این مبالغ را گرفته اند. تازه، سه مورد ماقبل آخر جدول فوق ( مابه التفاوت حق جذب ، بهره وری ۹۹ و ۱۴۰۰ ) هم با نرخ سکه باید به روز شود! این ها را من به سهم خودم از پیشگاه عدل الهی مطالبه خواهم کرد!

  10. ناشناس می گوید

    پس کارکنان شرکتی چی؟

  11. افسانه می گوید

    سلام جناب سردبیر خداقوت سوال بنده این است یعنی کارکنان خدمات اول هیچ مطالباتی نداریم

    1. سردبیر - مخابرات ما می گوید

      از من اگر سوال میکنی میگم بله دارن
      هر گروه برای خودش میگه.به اینا ندادن که خودشون نوشتن ما اینقدر طلب داریم
      شما هم بنویسید و رسمی اعلام کنید

  12. جمیع حروف الفبا...وقتی نمی خوام شناخته بشم! می گوید

    معوقات رفاهیات لحاظ نشده است….

  13. ناشناس می گوید

    هر کس به فکر خویشه!!!!!

  14. ناشناس می گوید

    اگر به اینصورت باشد بازنشستگان حدود یک میلیارد تومان از مخابرات طلب دارند.(بر اساس آئین نامه حقوق ودستمزد کارکنان شرکت مخابرات ایران مصوب سال ۱۳۸۹)

  15. ناشناس می گوید

    بدهکاری شرکت مخابرات به نیروهای شرکتی
    توجه به نیازهای به حق نیروها
    آرامش
    قرارداد دائم
    عدم فشارهای مادام روحی
    اعمال مدرک تحصیلی و طبقه بندی کلیه نیروها
    و ……. ( کاش وقتی واسه خرید کتاب نیروی رسمی تون پول می دید یکم با خودتون فکر کنید نیروهای شرکتی هستند که گرداننده اصلی مخابرات هستند و اگر بیشتر از نیروی رسمی زحمت نکشند مسلما کمتر هم در پیبرد اهداف شرکت نقش ندارند، لااقل یکبار در سال با یک عیدی یا هزارن چیزی که خودشون دریافت می کنند دل نیروها رو هم خوش می کردند)

  16. ناشناس می گوید

    با تشکر از زحمات زیادی که آقای مهندس رضا پایست برای کارکنان و بازنشستگان می کشند، لطفا راه کاری برای وصول مطالبات قانونی به فراموشی سپرده شده از قبیل حق جذب، گروه های شغلی، مابه التفاوت رفاهیات و … از مورخه ۱۳۸۸/۰۸/۱۸ لغایت ۱۳۹۸/۱۱/۲۲ نیز ارائه کنید؟

  17. ناشناس می گوید

    واقعا ۸۵ میلیون هستش؟؟؟؟؟

  18. رساگو می گوید

    سلام بنظر مطالبات را غیرکارشناسی اعلام نمودند مثلا از مطالبات سالهای گذشته رفاهیات حرفی نزده اند

نظرات بسته شده است.