مخابرات ما
خبرگزاری مخابرات ما

تغییر ساعت آغاز کار ادارات توسط استانداری خراسان رضوی

مخابرات ما- استانداری خراسان رضوی برای کاهش بار ترافیک ساعت آغاز کار ادارات  را تغییر داد
مخابرات ما- خبر رسیده به مخابرات ما حاکی است استانداری خراسان رضوی برای پیشگیری از ایجاد ترافیک روزانه ساعت کاری ادارات بانکها و مدارس مشهذ را تغییر داد.

یعقوبعلی نظری استاندار خراسان رضوی گفته است  به‌منظور خدمات‌رسانی به مردم ساعت کاری ادارات شهر مشهد از روز شنبه ۹ مهرماه تا پایان این ماه باهدف کاهش بار ترافیک از ساعت هشت صبح آغاز می‌شود  بر همین اساس ساعت فعالیت بانک‌های استان ۶ و ۳۰ دقیقه، مدارس متوسطه ۷ صبح و مدارس ابتدایی نیز از ساعت ۷ و ۳۰ دقیقه مشغول فعالیت خواهند بود.

 

هنوز شرکت مخابرات ایران و مخابرات منطقه خراسان رضوی در مقابل این تصمیم عکس العملی نداشته اند.معمولا مخابرات ایران به استانها توصیه می کند با استانداری ها در این موارد هماهنگ باشند.

 

1395840cookie-checkتغییر ساعت آغاز کار ادارات توسط استانداری خراسان رضوی

Please rate this

0 1 2 3 4 5
7 نظرات
  1. ناشناس می گوید

    ساعت کار ادارات فارس طبق نامه استانداری از ۷/۳۰ تا ۱۵/۳۰ و پنجشنبه ها هم تعطیل

    1. سردبیر - مخابرات ما می گوید

      خب اگر قرار باشه ۵شنبه تعطیل باشه همین میشه
      یعنی ۷:۱۵ تا ۱۵:۴۵ با یک ربع آوانس
      اینجوری خوبه

  2. ناشناس می گوید

    طبق تامه استانداری فارس ساعات کاری ادارات دولتی از ۷/۳۰ تا ۱۵/۳۰ و پنج شنبه تعطیل ، حالا کسی اطلاع داره که مخابرات دولتی است یا خصوصی !

  3. یک مشت مشتی می گوید

    سلام،در مشهد،ساعت ۴:۳۰ عصر،ترافیک خیابانها از ساعت ۷ صبح بدتره و واقعا خسته در این ترافیک به خانه رفتن آزار دهنده است. باز یک تصمیم اشتباه دیگه…

  4. بانوی همکار می گوید

    سردبیر عزیز سشلام و خداقوت.
    متاسفانه در منطقه ما هم همین طرح توسط استاندار، ابلاغ شد ولی مخابرات زیر بار این تغییر نرفت.شاید به این دلیل که ما یک شرکت خصوصی هستیم.مثل همیشه از سیاست یک بام و دوهوا تبعیت کردیم!!!!

  5. ناشناس می گوید

    ۸تا۱۵ساعت کار.ادارات شده

  6. خدمات اولی از یاسوج می گوید

    سردبیر تعرفه را افزایش دادن، ملاحظه فرمودید حتما، اما خبری از اون سه تعهدی که قرار بود در قبالش شرکت مخابرات انجام بدهد نیست ۱_پرداخت رفاهیات ۲_ابلاغ بخش
    نامه تبدیل وضعیت ایثارگران ۳_-توسعه

نظرات بسته شده است.