مخابرات ما
خبرگزاری مخابرات ما

نتوانستیم خبر حقوقی بیاوریم

مخابرات ما- تلاش های امروز ما برای رسیدن به خبر حقوقی نتیجه نداد

مخابرات ما- همه تلاش خود را کردیم که در این روز تعطیل ۵شنبه خبری از واریز احتمالی حقوق برای شما آماده کنیم اما متاسفانه به هر دری زدیم نشد.البته عموما زمانی که نمی شود حقوق بدهند تلفن ها هم پاسخ داده نمی شود.

قطعی شبکه های اجتماعی نیز کار را مشکل کرده لذا تنها وسیله ارتباطی تلفن است که آن هم بصورت محدود می توان زنگ زد و تماس گرفت.

از خوانندگان خود می خواهیم به محض رسیدن خبر از بانک فورا به ما هم اطلاع بدهند.این بار از سوی شما باید خبر به ما برسد.درست مثل همیشه.

1395750cookie-checkنتوانستیم خبر حقوقی بیاوریم
6 نظرات
  1. ناشناس می گوید

    با سلام به نظر می رسد بهتر است معاونت محترم مالی اعلام نماید که ما هیچوقت قادر به پرداخت حقوق قبل از دهم ماه نیستیم .ما هم بدانیم و دیگر منتظر نباشیم .

  2. ناشناس می گوید

    و سریال روزهای دور از حقوق همچنان ادامه دارد

  3. فنی می گوید

    اقایان تشکل و شورای عالی همش گفتید تعرفه زیاد بشه معوقات رو میدن پس کو چرا ما رو سرکار گذاشتید حقوق شهریور رو خشک و خالی گرفتیم بدون حق لباس،مناسبتها ، ۴بهره وری و معوقات حق جذب.دست مریزاد

  4. رسمی می گوید

    رسمی های ایلام چهارشنبه ساعت ۱۲ پرداخت شد

  5. ناشناس می گوید

    اگه شرکت وضعیت نقدینگی بالا هم باشه باز هم همینطور با پرسنل رفتار کنه چون مسئولین دوست دارند پرسنل اذیت شود وپول هارو جایی دیگر خرج کنند . اگه تعرفه هم ۱۰۰ برابرشود فرقی برای بهبود معیشت پرسنل ندارد

  6. زن بور می گوید

    عصر پنج شنبه است همزمان با فاتحه خوانی برای اموات، برای مخابرات هم فاتحه ای خواهیم خواند همانند سایر فاتحه ها که خوانده خواهد شد….

نظرات بسته شده است.