مخابرات ما
خبرگزاری مخابرات ما

پاسخ بیمه معلم در مورد پرداخت خسارتهای کارکنان به انجمن اسلامی مخابرات منطقه تهران

مخابرات ما- بیمه معلم در پاسخ به انجمن اسلامی مخابرات تهران: پرداخت خسارتهای بیمه ای بزودی انجام می شود.

مخابرات ما- بیمه معلم در پاسخ به انجمن اسلامی مخابرات منطقه تهران اعلام کرده طی چند روز آینده خسارتهای کارکنان مخابرات را بر اساس اولویت بندی پرداخت خواهد کرد.

پیش از این انجمن اسلامی مخابرات منطقه تهران با ارسال نامه ای به بیمه معلم نوشته بود با توجه به اینکه مخابرات ایران مدعی است بخش زیادی از سهم بیمه معلم را پرداخت کرده دلیل تاخیر بیمه معلم در پرداخت هزینه های درمان و خسارتهای وارده به کارکنان و بازنشستگان چیست؟

بیمه معلم در پاسخ به این نامه نوشته است از آنجا که بخش کثیری از حق بیمه بصورت ملک به این شرکت پرداخت شده و فرآیند فروش آنان زمان بر است این شرکت در حال تهیه منابع مالی برای پرداخت خسارت بیمه شدگان است و ظرف چند روز آینده پرداخت خسارتهای آنان با اولویت بندی آغاز خواهد شد.

***********

*********

پی نوشت سردبیر- ضمن اینکه پیگیری انجمن اسلامی مخابرات منطقه تهران بابت پیگیری مشکلات قابل تقدیر است ؛ روال پاسخگویی بیمه معلم در نوع خود بسیار جالب است. بخش خصوصی و شرکت بورسی ابتدا باید خود را در مقابل ذی نفعان پاسخگو بداند.

1394380cookie-checkپاسخ بیمه معلم در مورد پرداخت خسارتهای کارکنان به انجمن اسلامی مخابرات منطقه تهران
3 نظرات
  1. جعفر توکلی می گوید

    سلام به همه‌ی انسان‌ها.ایا بیمه معلم مدارک پزشکی تحویل شده را عمل میکند؟ممکن است دیر کرد در پرداخت پرداخت را دلیلی باشد اما عدم درج هزینه های درمانی در سایت چه دلیلی دارد؟ زیرا پس از گذشت بیش از۹—-۱۰ ماه و با تحویل مدارک به بیمه معلم فقط ده مورد از خسارت‌های درمانی ثبت شده‌است.لطفا حداقل هزینه های درمانی ثبت گردد.

  2. باز نشسته97 می گوید

    بیمه معلم نیز راهشو یاد گرفته .

  3. حسین می گوید

    سلام
    امروز چهار شنبه ۳۰ شهریور رفتم آزمایشگاه بیمه تکمیلی (sos)تاییدیه آنلاین نداد،ناچار تو این اوضاع نقدا پرداخت کردم،واقعا ظلم نیست؟پخمه تر از این مسئولین مخابرات پیدا میشه؟
    نسخه هم که تحویل میدیم پشت گوشت را دیدی،پرداخت را نمی بینی،خداییش این چه وضعیه،؟

نظرات بسته شده است.